kosmetyki Bioderma

1. Data: 2003-01-10 14:42:46

Temat: kosmetyki Bioderma
Od: "agata " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, bardzo podoba mi się wasza grupa i oczywiście już mam
kilka pytań. Mam mieszaną cerę na której jeszcze, choć dawno przestałam być
nastolatką, pojawiają się wypryski. Odkryłam jednak naprawdę świetne
kosmetyki, przynajmniej dla mnie, poleciła mi je dobra kosmetyczka. Są to
takie kosmetyki Biodermy w białych opakowaniach z żółtym paskiem(for Oily
skin, Oily problem skin); emulsja do mycia twarzy (Sebium moussant) i krem,
chyba K1, wyrzuciłam go jak się skończył i nie pamiętam dokładnie nazwy ale
chyba tak właśnie się nazywał. Naprawdę pomaga,wręcz czuję jak zabija
bakterie. I mam pytanie, czy ktoś nie wie w której
aptece w Warszawie można je kupić?, podobno można je kupić jedynie w
aptekach ale nie wiem. Ja jak dotąd kupowałam je u tej kosmetyczki ale nie
zawsze są, wolałabym wiedzieć gdzie jeszcze można je dostać. Pozdrawiam,
Agata

1. Data: 2003-01-11 09:24:25

Temat: Re: kosmetyki Bioderma
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aptekach ale nie wiem. Ja jak dotąd kupowałam je u tej kosmetyczki ale nie
> zawsze są, wolałabym wiedzieć gdzie jeszcze można je dostać. .

Widziałam je np. w aptece 21 na pl. bankowym, w aptece koło szpitala na
Litewskiej, ale wcale nie musisz się tam fatygować. Wystarczy, że pójdziesz
do "swojej" apteki p poprosisz, żeby zamówiono dla ciebie konkretny
preparat- nie powinno być problemu, a kosmetyk powinien czekać na ciebie już
następnego dnia.

1. Data: 2003-01-11 11:23:47

Od: "agata " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo ci dziękuję, bałam się że może zrobiłam coś nie tak albo że pisać mogą
jedynie posiadacze karty klubowicza

1. Data: 2003-01-11 14:06:38

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agata " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> bardzo ci dziękuję, bałam się że może zrobiłam coś nie tak albo że pisać
mogą
> jedynie posiadacze karty klubowicza
Hej...
my naprawde nie gryziemy. I z checia pomagamy. Zapoznaj sie moze tylko z
zasadami netykiety na poczatek i szaaaalej:-)
Mam nadzieje ze jeszcze nie raz Cie tutaj przeczytamy.
Kropelka

1. Data: 2003-01-11 15:12:15

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW niezly pomysl z ta karta klubowicza ;)
Powinnyśmy [...ups .... .przepraszam ... powinnismy - mam nadzieje ze nikt
sie nie poczul dotkniety ] o czym,s takim pomyslec.
Moze by sie udalo jakies firmy pozachecac do rabatu na karte co ???
Pozdrawiam.
marzycielka K.

Moje zakupy :)
fryzjer w krakowie
[pytanie] Wroclaw - sklepy z butami na duze kopytka :)
Krakow - zakupy M1
Przyspieszacz opalania na solarium