kosmetyki Lancome i Shiseido

1. Data: 2003-09-24 20:36:56

Temat: kosmetyki Lancome i Shiseido
Od: "MusicMan" <j...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja ciotka przywiozla sporo kremow z podrozy po azji
- poprosila zebym pomogl jej sprzedac - jakby byl ktos
zainteresowany posiadam nastepujace kosmetyki:

Lancome Absolue 50ml
Lancome Primordiale Nuit 50ml
Lancome Photogenic 50ml (303 spf12 - moze ot wazne nie wiem :) )
Shiseido Bio Performance 50ml
Shiseido Benefiance 15ml (to chyba pod oczy - jestem facetem i sie
nie znam troche :) )

wszystkie zafoliowane, gwarancja oryginalnosci, nowiutkie.
ceny na pewno 2 razy nizsze niz w perfumerii

aha - 2 z nich wystawilem na allegro

zapraszam - ceny na priv - moge wyslac fotki.

przepraszam jezeli takie ogloszenie to tu spam...
na gitarowej grupie (ot moja dziedzina ;)) ogloszenia
o sprzecie gitarowym nie sa traktowane jako spam.
jezeli tu jest inaczej dajcie znac wiecej nic nie napisze.
poza tym to i tak jednorazowa sprawa - po prostu
nie wiem gdzie mam to oglaszac.

~~~~~~~MusicMan~~~~~~~
www.musicmania.prv.pl
gg: 2475924 j...@T...pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-09-25 07:23:35

Temat: Re: kosmetyki Lancome i Shiseido
Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przepraszam jezeli takie ogloszenie to tu spam...

To tu, owszem, spam. Ale byłeś grzeczny, to nie będe krzyczeć.

> poza tym to i tak jednorazowa sprawa - po prostu
> nie wiem gdzie mam to oglaszac.

Najlepiej wszystko na aukcjach. Do tego służą.

> pozdrawiam

ja w sumie też. Pozdrawiam.
Sana

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-09-25 10:35:13

Od: "MusicMan" <j...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <a...@W...pl> napisał

> To tu, owszem, spam. Ale byłeś grzeczny, to nie będe krzyczeć.

dziekuje - doceniam i juz nie bede jesli tak

> Najlepiej wszystko na aukcjach. Do tego służą.
ale spam to spam

> ja w sumie też. Pozdrawiam.

dzieki w nagrode masz rabacik :P

pozdr