kosmetyki avonu-jakie sa najlepsze

1. Data: 2005-03-16 13:00:02

Temat: kosmetyki avonu-jakie sa najlepsze
Od: "klaudia zerko" <z...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem ciekawa jakie kosmetyki z avonu sa najlepsze? wiem ze kolory wypadaja
inaczej niz w katalogu i czesto zawodze sie na wybranej pomadce . chciałabym
zamówić puder ale niejestem pewna jak wypadnie na mojej
twarzy.??????????????????????????????????????

1. Data: 2005-03-16 15:07:55

Temat: Re: kosmetyki avonu-jakie sa najlepsze
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

klaudia zerko wrote:

> [...]
> zamówić puder ale niejestem pewna jak wypadnie na mojej
> twarzy.??????????????????????????????????????

Zawsze mozesz oddac, o ile zuzyjesz OIDP mniej niz 30% kosmetyku.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-03-16 15:38:46

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik klaudia zerko, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> chciałabym zamówić puder ale niejestem pewna jak wypadnie na mojej
> twarzy.??????????????????????????????????????

Ale jaki puder, na miły Bóg, jaki odcień Cię interesuje i jaką masz cerę??
Rzuć trochę konkretów, będzie Ci łatwiej coś doradzić. Przynajmniej jeśli o
mnie chodzi, bo ja mam kiepskie zdolności telepatyczne ;) ;-P

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-16 15:56:19

Od: "EMS" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter <b...@e...net> napisał(a):

> Zawsze mozesz oddac, o ile zuzyjesz OIDP mniej niz 30% kosmetyku.

To już czysta teoria, większość konsultantek nie godzi się na zwroty, więc
trzeba korzystać z próbek, bo w katalogach kolory są sobie, a rzeczywistość
sobie.
Szczerze mówiąc, to nie spotkałam się, aby przyjęto częściowo zużyty
kosmetyk, w jakiejkolwiek drogerii, ale może nie mam racji.

1. Data: 2005-03-16 16:28:59

Od: "Mariola" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To już czysta teoria, większość konsultantek nie godzi się na zwroty,

Ja generalnie zamawiam na wlasny uzytek i rodzinki, ale mialam pare razy
zwroty i nigdy nie bylo to dla mnie jakims problemem, po prostu wyslalam
przesylke kase mi oddali, a ja siostrze i po sprawie :))

Mariolkka

1. Data: 2005-03-16 16:53:28

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EMS, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> Szczerze mówiąc, to nie spotkałam się, aby przyjęto częściowo zużyty
> kosmetyk, w jakiejkolwiek drogerii, ale może nie mam racji.

Ja zwracałam szminkę, której kolor okazał się drastycznie inny niż
oczekiwałam oraz mleczko, które mnie uczuliło po czterech użyciach. Nie
było żadnych problemów, ale pewnie kontaktuję się z porządnymi
konsultantkami :) Szminkę kilkakrotnie użyłam.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-16 17:25:56

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EMS" wrote in message news:d19kv3$d64$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
| Szczerze mówiąc, to nie spotkałam się, aby przyjęto częściowo zużyty
| kosmetyk, w jakiejkolwiek drogerii, ale może nie mam racji.

Nie masz racji...
Avon (Oriflame tez) dziala na zapełnie innej zasadzie niżeli zwykła
drogeria.
Konsultantka nie może odmówić przyjęcia zwrotu, jeśli nie upłynęło 3
miesiące od zakupu kosmetyki i jeśli nie jest zużyte więcej niżeli 30%.
Jeśli nie chce przyjąć można zadzwonić do Avonu i po sprawie. Niechęć do
zwrotów jest prosta - konsultantka musi Ci oddać pieniądze, więc traci swoją
zarobioną marżę, ale mimo wszytsko powinna przyjąć zwrot.

Bożenka :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-03-16 19:18:30

Od: "EMS" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena <b...@s...pw.edu.pl> napisał(a):

> [...]
> Jeśli nie chce przyjąć można zadzwonić do Avonu i po sprawie. Niechęć do
> zwrotów jest prosta - konsultantka musi Ci oddać pieniądze, więc traci

namawiam do przeczytania tego wątku http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?
f=16217&w=21324283&v=2&s=0

1. Data: 2005-03-17 00:15:15

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EMS" wrote in message news:d1a0q6$741$1@inews.gazeta.pl...

| swoją
|
| namawiam do przeczytania tego wątku
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?
| f=16217&w=21324283&v=2&s=0

Niestety nie rozumiem, co ma ten watek do zwrotow
wadliwych/uczulających/niepasujacych/itd. kosmetykow... watek na forum
gazetowym dotyczy tylko dotychczasowej oferty pozakatalogowej... i to na
dodatek od przyszlego 5-go katalogu... o tzw. 100% gwarancji Avonu tam nie
ma ani slowa...

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-03-17 09:11:03

Od: "EMS" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena <b...@s...pw.edu.pl> napisał(a):

> [...]
> dodatek od przyszlego 5-go katalogu... o tzw. 100% gwarancji Avonu tam nie

Sorry, miałam otwarte 2 wątki i skopiowałam niewłaściwy link, powinno być:
http://tinyurl.com/4d226
a firma już tę zasadę stosuje, mimo że ma obowiązywać od piątego katalogu.

twarz po kwasie
POÓŻCIE MI POZBYĆ SIĘ PRYSZCZY
Natalia w.
Usta