kosmetyki na allegro

1. Data: 2003-04-03 08:56:38

Temat: kosmetyki na allegro
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od jakiegoś czasu zaglądam na grupę uroda i po raz pierwszy chciałabym zwrócić
się do grupy z prośbą o radę. Czy kupowaliście kosmetyki na allegro? Muszę
przyznać, że niekiedy oferty są cenowo kuszące, mam tylko obawy co do tego czy
nie zostanię naciągnięta na jakąś podróbkę. A może macie już jakieś sprawdzone
osoby?
Jestem użytkownikiem internetu od niedawna, także za wszelkie rady z góry
dziękuję.
Pozdrawiam
Izabella

1. Data: 2003-04-03 09:07:30

Temat: Re: kosmetyki na allegro
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

<i...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Od jakiegoś czasu zaglądam na grupę uroda i po raz pierwszy
> chciałabym zwrócić się do grupy z prośbą o radę. Czy kupowaliście
> kosmetyki na allegro?

Ja kupowałem. Nie zostałem oszukany, a z towarow byłem zadowolony.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|--[Moja strona] [Moje aukcje]--|

1. Data: 2003-04-03 09:08:23

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osoby?
> Jestem użytkownikiem internetu od niedawna, także za wszelkie rady z góry

Witam

Co do perfum bylabym ostrozna - ale ja mam kilku sprawdzonych sprzeadwcow -
jak chcesz to ci podam na priv zeby nie robic nikomu reklamy na forum.
Poza tym ja kupilam kilka rzeczy jak np. kosmetyki Vichy, Diora i bylo OK.
Jendak naciagacze sie zdarzaja - co latwo sparwdzic po komentarzach.

1. Data: 2003-04-03 09:14:44

Od: "Ewelina Szymańska" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> osoby?
> Jestem użytkownikiem internetu od niedawna, także za wszelkie rady z góry

Witaj!
Ja kupowałam już pare razy i byłam zadowolona, a mój mąż to jest prawdziwym
"maniakiem" allegra ;) Musisz sprawdzić przede wszystkim czy sprzedający ma
dużo pozytywnych opinii. Jeśli tak to jest bardzo mało prawdopodobne by
chciał sobie ją zepsuć wysyłając Ci jakiś bubel.

Życzę powodzenia i udanej licytacji

1. Data: 2003-04-03 09:31:01

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
czy
> nie zostanię naciągnięta na jakąś podróbkę.

Ja sie ostatnio skusilam na cos na ebayu i jest OK.
Ale uczciwie mowiac np. w przypadku EdP (zwlasza jesli b.dobrze ich nie znam,
bo mam je pierwszy raz) chyba trudno by mi bylo stwierdzic, czy to podrobka,
czy orginal. :( Nalac podorbke do (chocby i oryginalnej) buteli i zapakowac
sie da...
a potem sprzedac za cene 2 razy nizsza niz w sklepie...
krem za 10 zl tez sie w koncu da zapakowac do sloiczka z napisem dior...

Dunia

1. Data: 2003-04-03 10:01:31

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia "
> [...]
> a potem sprzedac za cene 2 razy nizsza niz w sklepie...
> krem za 10 zl tez sie w koncu da zapakowac do sloiczka z napisem dior...
Ale fabrycznie zamknąć już nie. Zawsze można przejść się do sklepu i zobaczyć
jak w przypadku tego kosmetyku takie zamknięcie wygląda. I przy umawianiu
warunków kupna ustalić że produktu otwartego nie przyjmujesz.
Asia

1. Data: 2003-04-03 13:36:25

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Co do perfum bylabym ostrozna - ale ja mam kilku sprawdzonych sprzeadwcow -
> jak chcesz to ci podam na priv zeby nie robic nikomu reklamy na forum.

Byłabym bardzo wdzięczna za taką informację.

Pozdrawiam
Izabella

[spam] wyprzedaz
kosmetyki oriflame
zel ze swietlika co sadzicie bo ja mam watp....
fryzjer w Krakowie Help!!!
naczynka