kosmetyki oriflame

1. Data: 2003-04-03 08:05:57

Temat: kosmetyki oriflame
Od: "apa-sf" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Mam takie pytanko - co sadzicie o szwedzkich kosmetykach oriflame?
Oczywiscie w ujeciu jakosciowym jak i cenowym:)

apa-sf

1. Data: 2003-04-03 11:01:16

Temat: Re: kosmetyki oriflame
Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

apa-sf <a...@t...pl> napisał(a):

> Mam takie pytanko - co sadzicie o szwedzkich kosmetykach oriflame?
> Oczywiscie w ujeciu jakosciowym jak i cenowym:)

Moge Ci tylko napisac co sadze na temat tych kosmetykow firmy Oriflame,
ktorych uzywalam. A wiec:
- dezodorant w kremie natural selection. jak dla mnie bardzo dobry, ale ja
ogolnie bardzo lubie dezodoranty w kremie. cena 14,90 czyli w sam raz.
- nawilzajacy balsam do ciala milk&honey (w butelce, nie w sloiku). za
rzadki, poza tym nie odpowiada mi jego zapach. cena zdecydowanie wygorowana -
36 zl.
- balsam do ciala soft&silky. dobry. nie mam zadnych zastrzezen. moze zapach
przypomina troche mydlo ale mnie akurat nie drazni. kosztuje 16,90.
- krem do rak soft&silky. super! chyba najlepszy krem do rak jaki mialam.
dobrze sie wchlania. odpowiada mi bardziej niz Vaseline, YR czy nawet
Neutrogena ktora moze i jest dobra ale rece sie po niej lepia. kosztuje 9,90.
- aloesowy krem nawilzajacy. cena regularna to 17,90. ja kupilam go za jakies
5 zl w promocji. jest lekki, troche nawilza ale nie rewelacyjnie. regularna
cena jest zdecydowanie zbyt wygorowana.
- pomadka do ust aloesowa. jak dla mnie koszmar. zostawia na ustach biala
warstwe. wygladaja strasznie trupio. za malo natluszcza. kosztuje 9,90 ale
sadze ze nawet polowa to byloby za drogo jak na ta jakosc. zdecydowanie
odradzam.
- krem uniwersalny z wyciagien z plastra miodu. ten kosmetyk to z kolei
dlamnie rewelacja. cena moze troche wysoka - 21 zl ale sadze ze warto go
kupic. smaruje nim spierzchniete usta i bardzo szybko staja sie ladne i
gladkie. ma troche niewygodne opakowanie.
- podwojne cienie do oczu colour by oriflame. kiepskie a cena wysoka - 27,90.
- balsam do ust colour by oriflame. niezly. daje polysk podobny do
blyszczyka, nawilza, szybko sie konczy. regularna cena 19 zl to zdecydowanie
za duzo.
- odzywka do skorek i paznokci. jest w postaci olejku, dla mnie swietna.
bardzo wygladza skorki wokol paznokci. cena: 20 zl.
- emalia podkladowa. dobra. na moich paznokciach dlugo sie trzyma. 20 zl.
- kredka do paznokci. nie potrafie jej uzywac ale to raczej nie jej wina.
kosztuje 14,90.
- lakiery visions. sa ok, dosc dlugo sie trzymaja.

Ja wiekszosc rzeczy kupowalam po cenach promocyjnych. Czesc produktow ceny
regularne ma zdecydowanie zbyt wysokie.

zel ze swietlika co sadzicie bo ja mam watp....
fryzjer w Krakowie Help!!!
naczynka
test
naczynka