kostium kapielowy

1. Data: 2003-08-23 20:07:17

Temat: kostium kapielowy
Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko do osób z wawy: gdzie mozna kupić produkty filmy lupoline,
chodzi mi konkretnie o stroje kapielowe:
http://sklep.lupoline.pl/art.php?itemgr=243
http://sklep.lupoline.pl/art.php?itemgr=258
może którejś z Was sie obiły gdzieś o oczy:)
Mam dość nietypowa figurę i wszystko muszę mierzyć;), poza tym są tez inne
kolorki tych strojów a na zdjęciu nie pokazane.
pozdrawiam serdecznie
tweetka

1. Data: 2003-08-23 21:16:53

Temat: Re: kostium kapielowy
Od: "marta" <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweetka" <t...@w...pl> :
> [...]
> Mam dość nietypowa figurę i wszystko muszę mierzyć;), poza tym są tez inne
> kolorki tych strojów a na zdjęciu nie pokazane.

Witam,
ja mam pytanie czy ta firma jest solidna ? Jak dobra
gatunkowo jest bielizna i czy ktoras z grupowiczek robila zakupy w ich
internetowym sklepie ?
Pozdrawiam
Marta ( mocno zastanawiajaca sie nad zakupem... )

1. Data: 2003-08-23 21:21:05

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweetka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tweetka
>
> Cześć
>Mam pytanie czy masz już coś z tej firmy??Ceny są w sumie niskie więc
nasuwa mi się pytanie odośnie jakości??
Jeśli chodzi o adres to Ci nie pomogę bo nie jestem z W-wy.

1. Data: 2003-08-23 23:03:36

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 23 Aug 2003 22:07:17 +0200, tweetka <t...@w...pl> wrote:
: Mam pytanko do osób z wawy: gdzie mozna kupić produkty filmy lupoline,
: chodzi mi konkretnie o stroje kapielowe:

strojow nie widzialam, ale biustonosze owszem - w galerii centrum.
bardzo ladne, ale jakosc nie wydala mi sie rewelacyjna.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-08-24 10:41:35

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <k...@i...com> napisał w wiadomości

> ja mam pytanie czy ta firma jest solidna ? Jak dobra
> gatunkowo jest bielizna i czy ktoras z grupowiczek robila zakupy w ich
> internetowym sklepie ?

Niedawno pisalam na ten temat :-) Kupilam u nich bielizne, komplet bialy
(stanik + dwa rodzaje majtek, stringi i "tradycyjne" :-) Jestem bardzo
zadowolona - ceny sa w miare dostepne, na jakosc nie narzekam, jest dobra
(wczesniej mierzylam w sklepie, tylko ze na poludniu Polski nie ma Lupoline,
dlatego skorzystalam z sieci. Towar przyszedl w ciagu kilku dni. Polecam
zakupy :-)

Gosia

1. Data: 2003-08-24 10:54:03

Od: "marta" <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweetka" <t...@w...pl> napisał :
> Nie mam nic z tej firmy, m.in. dlatego pytam gdzie to mozna zobaczyc " na
> żywo". Bardzo spodobał mi się ten kostium chinka i dlatego tak szukam.
Cena
> to 46zł więc rzeczywiście niska (fakt: troche podejrzane!), ale byłam na
> innej strone i tam ten sam kostium kosztował cos ok. 80 zł-dziwne. W
każdym
> bądź razie chcę ten kostium osobiście oblukać.
> pzdr
> tweetka

Dzien doberek,
ja sie powaznie zastanawiam nad zakupem jednego kompleciku, ale faktycznie
obawiam sie, ze to nie bedzie dobre jakosciowo.. i teraz mam dylemat. A
komplecik ma aki ladny stalowy kolor..
Pozdr
Marta ( nadal gleboko zastanawiajaca sie)

1. Data: 2003-08-24 11:25:01

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.lupoline.com.pl/index3.htm

wybierz dystrybucja a potem wojewodztwo jakie cie interesuje
w warszawe:
wojciechowszkiego 39 lok. 20
mickiewicza 27
grochowska 204 paw. 19
marszalkowka 77/79
tesco u. połczynska 125

1. Data: 2003-08-24 11:52:13

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.lupoline.com.pl/index3.htm
>
> wybierz dystrybucja a potem wojewodztwo jakie cie interesuje
> [...]

Ooo, dzięki. Alez ze mnie gapa. Tylko ten strój mam przed oczami-nic
więcej;)
pzdr
tweetka

1. Data: 2003-08-24 12:15:52

Od: "cynia" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanko do osób z wawy: gdzie mozna kupić produkty filmy lupoline,

hi
lupoline czesto bywa w sklepiku na Marszalkowskiej 77/79 (rog Wilczej)
ostatnio jednak wlascicielka sklepu przyznala, ze dostala tak wybrakowana
partie ich bielizny, ze po prostu odeslala
dlatego podaje Ci telefon do sklepu, zebys nie wracala zawiedzina, ze niczego
nie kupilas: 0 501 237 830 (p. Edyta Nawrocka)

a tak w ogole to wlascicielka sklepiku jest przemila, i choc z zewnatrz sklep
nie wyglada byc moze zbyt rewelacyjnie to fantastyczna obsluga i spory wybor
gwarantuja naprawde udane zakupy :)

pozdr.
cynia

gdzie znajdę dobrego fryzjera (w Łodzi)
jaki wybrać środek koloryzujacy?
kosmetyczka/warszawa
biała perła - żel stomatoliogiczny wybielajacy
gdzie w Poznaniu lakiery Simple Beauty??