kostium kąpielowy - pomóżcie!

1. Data: 2003-04-08 13:56:57

Temat: kostium kąpielowy - pomóżcie!
Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie dotyczące strony www.biust.pl. Niektóre z Was zachwalały te
stronę. Rzeczywiście jest super, bardzo duży wybór, wiele przecen. No i
spodobały mi się niektóre modele kostiumów kąpielowych. Chciałabym coś sobie
kupić.
Stąd moje pytania:
- jak jest z rozmiarami, tzn. czy rzeczywiście są właściwe,
- jak z jakością, kolorami,
- jak z płatnością.
Mam specjalną kartę do zakupów w necie - eM eKARTĘ mBanku. Czy ktoś z Was
nią tam opłacił?

Dziewczyny z Warszawy!
Gdzie można kupić kostium dla ciężarówki? Już się powoli przygotowuję do
lata. A brzuszek będę miała nieco większy wtedy. :-)
Dzięki za info.
Pozdrawiam!
Iwonka

1. Data: 2003-04-09 09:11:38

Temat: Re: kostium kąpielowy - pomóżcie!
Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja się dołączę do pytania o kostiumy: szukam białego dwuczęściowego
wiązanego na szyi i dość skąpego. Czy ktoś widział gdzieś taki?

pozdrawiam,
Iza

1. Data: 2003-04-09 09:20:22

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

<ciach wszystko>

Bardzo prosze odpowiadaj _POD_ postem. Zachecam do lektury:
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Pozdr,
Szwedka
--
s...@a...pl GG: 1068262
"Mylić się jest rzeczą ludzką, ale żeby naprawdę coś spaprać - na to

1. Data: 2003-04-09 09:37:44

Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-04-09 09:55:26

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym wydaje mi się, że ludzie tacy jak Ty, którzy wręcz nie mogą się
> powstrzymać od wytykania innym nieszkodliwych błędów netykietowych powinni
> wyżywać się na jakiejś specjalnie w tym celu założonej grupie.

Nie uwazam, zeby tego typu bledy byly nieszkodliwe. Jak zapewne wiesz
netykieta w usenecie to odpowiednik etykiety, kultury na codzien. Jak bys
sie czula, gdyby ktos jedzac z Toba obiad siorbal? Ja strasznie. Dlatego mam
juz dosc postow, ktore niektorzy pisza tak, jak im sie podoba. Jak juz
napisalam, to tak jak w zyciu - sa zasady, do ktorych nalezy sie stosowac.
Mam nadzieje, ze to rozumiesz.
Nie denerwuj sie - przeciez nie pisze togo po to, zeby cie urazic.
Tnij cytaty.
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-04-09 09:56:34

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odnoszące się bezpośrednio do postów, a jedynie do ich tematów powinny być
> nad postami. Nie trzeba lecieć przez całą długość, żeby zobaczyć o co

W takim wypadku posty tnie sie cale, higienicznie i elegancko.

> Poza tym wydaje mi się, że ludzie tacy jak Ty, którzy wręcz nie mogą się
> powstrzymać od wytykania innym nieszkodliwych błędów netykietowych powinni
> wyżywać się na jakiejś specjalnie w tym celu założonej grupie.

Nieszkodliwych?
Grupa stala sie nieczytelna dzieki radosnej tworczosci osob, ktorym nie chce
sie przeczytac kilku podstawowych zasad netykiety.
Ja podziwiam Szwedke i jednoczesnie zaluje, ze ja juz stracilam wiare w to,
ze niektorzy ludzie zrozumieja, ze stosowanie sie do netykiety jest oznaka
kultury.

Kaska, ktora pewnie tez popelnia bledy, ale krytyke przyjmie
konstruktywnie...

1. Data: 2003-04-09 10:30:20

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Iza " wrote:

> Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu...

Nieumiejetnosc dostosowania sie do zasad swiadczy tylko o Tobie.

> Moim zdaniem "komentarze" nie
> odnoszące się bezpośrednio do postów, a jedynie do ich tematów
> powinny być nad postami. Nie trzeba lecieć przez całą długość, żeby
> zobaczyć o co chodzi...

Twoje zdanie nic nas nei obchodzi, nas obchodzi netykieta.

> [...]
> netykietowych powinni wyżywać się na jakiejś specjalnie w tym celu
> założonej grupie. Finally, Twój komentarz chyba mija się z pierwszym

Tnij niepotrzebne cytaty rybeńko, bo to tez nam utrudnia życie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-09 11:23:38

Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny! Czy mogłybyście mi pomóc, zamiast się przekomarzać? :-)
Dzięki!
Iwonka

1. Data: 2003-04-09 12:28:38

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odnoszące się bezpośrednio do postów, a jedynie do ich tematów powinny być
> nad postami. Nie trzeba lecieć przez całą długość, żeby zobaczyć o co

Po to się powinno wycinać zbędne cytaty!

> Poza tym wydaje mi się, że ludzie tacy jak Ty, którzy wręcz nie mogą się
> powstrzymać od wytykania innym nieszkodliwych błędów netykietowych

Pomyśl o biednych modemowcach, którzy ściągają KB wiadomości płacąc za nie
grube pieniądze, a w rezutlacie czytają tego samego posta dwadzieścia razy i
jedno zdanie komentarza...

> wyżywać się na jakiejś specjalnie w tym celu założonej grupie. Finally,
Twój
> komentarz chyba mija się z pierwszym punktem zalinkowanej netykiety...

Czyli Twoim zdaniem można śmiecić na grupę i nikt nie ma prawa zwrócić
uwagi? Powinnaś chyba dokładniej przeczytać netykietę do której odsyła Cię
Szwedka (IMHO zrobiła to bardzo grzecznie, więc się nie czepiaj)

Pozdrawiam Vicky S.
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2003-04-09 12:29:48

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Marchewka " wrote:

> Dziewczyny! Czy mogłybyście mi pomóc, zamiast się przekomarzać? :-)
> Dzięki!

Ja niestety Ci nei pomoge, bo w necie bielziny nie kupuje, a w stroje
kąpielowe obkupiłam sie zeszłego lata w Berlinie, wiec w tym roku nei
planuje takich zakupów :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656