koszmarek z oczami

1. Data: 2003-06-25 11:56:00

Temat: koszmarek z oczami
Od: Janusz <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachorowala mi cala rodzina wlacznie ze mna. Najpier wygladalo to na silne
zapalenie spojowek na tle alergicznym.. Ale zachorowali wszyscy. Objawy
dokladnie takie same ale prawie takie same:

Bardzo czerwone oczy (jakby nalac krwi na bialka) piczenie, ropienie, bol
itp. U doroslych osob temperetura okolo 38 stopni, bol gardla, jak przy
grypie lub anginie. Pani doktor internistka powiedziala ze to bardzo
zarazli i ze to jakis a-dena wirus. Antybiotyki i inne swinstwa kosztowaly
mnie juz kilkaset zlotych. Wiecie cos o tym a-dena ? Bo nie moge znalezc
informacji w internecie a sporo szukalem. Boje sie nawrotu choroby bo sie
wycofuje juz (tylko jedna osoba dorosla jeszcze choruje).

Janusz W.

2. Data: 2003-06-25 12:04:34

Temat: Re: koszmarek z oczami
Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

X...@1...110.122.83,
Janusz <j...@w...pl>:

> swinstwa kosztowaly mnie juz kilkaset zlotych. Wiecie cos o tym
> a-dena ? Bo nie moge znalezc informacji w internecie a sporo
> szukalem.

Troszke zle wpisywales, szukaj:
adenowirus

lub po ang.:
adenovirus

--
Robert

3. Data: 2003-06-25 18:40:55

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Troszke zle wpisywales, szukaj:
> adenowirus
>
> lub po ang.:
> adenovirus
> Robert

zapewne macie epidemiczne zapalenie spojowek i prawdopod. rogowki. Leczy sie
dosc dlugo, niekiedy trzeba zmienic antybiotyki, w fazie koncowej dodaje sie
sterydy - oczywiscie miejscowo.
Koniecznie zachowajcie maksymalna higiene, no i do okulisty trzeba;-)
Aha....jest to dosc upierdliwe i meczace, ale sie wyleczy;-)

casus
spec. ch.oczu

4. Data: 2003-06-26 22:31:47

Od: "Paweł" <p...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Współczuję. Miałem toto w zeszłym roku.

Oczy czerwone jakby ktoś się gwoździem bawił...

STRASZNIE zakaźne -> mycie rąk i DUŻO samozaparcia.

W przychodni przyszpitalnej popłoch, wszyscy uciekali z przerażaniem,
dezynfekowali cały gabinet po moich wizytach.

Pozdrawiam i życzę zdrowia,

Paweł

Chirurg stomatologiczny pilnie poszukiwany!!!
Czy sa jacys młodzi lekarze/stażysci z PIŁY ?
Podrecznik "do medycyny" dla lek stazysty - co polecicie ?
Zapraszamy na Forum Dyskusyjne
Cos mi sie wczoraj stalo.. ?