koteczki

1. Data: 2004-03-28 09:29:04

Temat: Re: koteczki
Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Amelia wrote:

> Witam miłośnitów roślin! Mam prośbę o radę mam problem z kotami sąsiadów
> próbowałam różnych środków ostatnio był to środek odstraszający i nic
> koteczki dalej buszują w ogrodzie najbardziej zniszczone mam rośliny
> iglaste są zdeformowane a niektóre ciężko odrastają np świerk conica w
> zeszły roku pozbyłam się tuji szmaragd nie miała nawet korzeni spalone
> przez siusiu koteczków czy jest jakaś rada byle nie drastyczna inne
> przyjmę z
> wdzięcznością Teresa

Może trzymać w ogrodzie psa? Tyle że jakiegoś bez skłonności do kopania,
żeby nie powodował większych szkód niż koty ;-)

pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2004-03-28 09:55:00

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Amelia wrote:

> Nie wspomniałam ,mam jamnika długowłosego ale siedzi w domu najwiękrze
> zniszczenia są po zimie

Można jeszcze próbować zabezpieczyć szczególnie cenne młode rośliny palikami
i siatką plastikową aby utrudnić do nich dostęp. Dużym iglakom koty nie
powinny zaszkodzić. Natomiast wszystkie te środki odstraszające itp.
wynalazki możesz sobie odpuścić bo to zwykłe naciąganie.

pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2004-03-28 10:42:42

Od: "Amelia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wspomniałam ,mam jamnika długowłosego ale siedzi w domu najwiękrze
zniszczenia są po zimie
pozdrawia Teresa

5. Data: 2004-03-28 11:12:44

Od: "Amelia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym roku zabezpieczyłam ale jaki to ma wygląd to siusiu koteczkow sięga
dosyć wysoko a tuja miała prawie 2 metry najbardziej przykry zapach jest
przy cisie pozdrawia Teresa

6. Data: 2004-03-28 12:55:05

Temat: Odp: koteczki
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Amelia <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c46c0b$gh8$...@a...news.tpi.pl...
> W tym roku zabezpieczyłam ale jaki to ma wygląd to siusiu koteczkow sięga
> dosyć wysoko a tuja miała prawie 2 metry

Spore te koteczki.
Tygrysy sąsiedzi trzymają? :-)

najbardziej przykry zapach jest > przy cisie

Na przykry zapach dobre są takie szczypczyki do przypinania bielizny
zakładane na nos. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

7. Data: 2004-03-28 13:03:08

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c46i7a$sni$...@n...news.tpi.pl...

Oooo! Widzę, ze masz czas superletni :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz z czasem tylko letnim :-)

8. Data: 2004-03-28 13:31:57

Od: "Amelia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

klamerka na nos to jest sposób a Twoje kotki u Ciebie nie zrobią pójdą do
sąsiadów chyba że wykastrowałaś
biednego koteczka uszanowania Teresa

9. Data: 2004-03-28 13:57:03

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelia" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> W tym roku zabezpieczyłam ale jaki to ma wygląd to siusiu koteczkow sięga
> dosyć wysoko a tuja miała prawie 2 metry najbardziej przykry zapach jest
> przy cisie pozdrawia Teresa

To na pewno koty, one tak szkodzą? Ja nie zauważyłam u siebie żeby mi
roślinki niszczyły.

Pozdrawia Kaśka+dwa kocury

10. Data: 2004-03-28 14:57:11

Od: "Amelia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mówiłam że na 2 metry siusiają jedynie że spaliło mi prawie 2metrowy
iglak mieszkam na osiedlu co 30 metr posesja a w co 2 domu kotek jak jeden
się wysiusia to inne poprawią pozdrowienia Teresa

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Taki mój komputer mądry, już przestawiam :))
> Pozdrawiam
> Kaśka

Re: ?ywop?ot grabowy
Odp: ?ywop?ot grabowy
Re: ?ywop?ot grabowy
Dostałam taki klonik ale kwitnie ślicznie...
Klon kulisty