kotleciki

11. Data: 2006-02-21 07:16:06

Temat: Re: kotleciki
Od: "Mimi" <mimi_mami@!!nospam!wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Synek jada jajka w wielu postaciach i dlatego chciałam wprowadzić mu do
diety rózne inne zdrowe rzeczy ale zupełnie niemam pojęcia co bo nigdy nie
byłam wegatarianka a wychowana jestem na tradycyjnej kuchni więc i pomysłów
brak.
Z surówkami jest problem bo tylko niektóre warzywa i to tylko gotowane jada
a żadnych surówek niestety nie chce:(.
Wiem, że sa takie rzeczy jak cieciorka, kasza jaglana itp ale zupełnie nie
mam pojęcia co z nich zrobić a pomyślałam o kotlecikach bo to na oko synek
powinien zjeść ( niestety robi oczną selekcje tego co mu podaje :))
Stąd moje pytanie co i jak mozna mu podać :)
A czy bedzie jadł to sie w praniu okaże:)
pzdr
Mimi

12. Data: 2006-02-21 07:39:40

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mimi" <mimi_mami@!!nospam!wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Stąd moje pytanie co i jak mozna mu podać :)
> A czy bedzie jadł to sie w praniu okaże:)

Postaram sie cos Ci przekazac z domu bo teraz w pracy na szybko niewiele
moge wymyslec
Rada?
Niech je co lubi i na co ma ochote:)
Organizm czesto sam wie co mu potrzeba i czasem mozna sie zdziwic
Osobiscie cieciorki nie lubie ale.. hehehe
Kasza jaglana? A nie zjadl by np. kaszy gryczanej z gulaszem z zoladkami?
A moze cynaderki (nerki) ? (wiem niektozy tego nie trawia... )
A moze gulasz z serc drobiowych? watrobke smazona (ja lubie drobiowa, moja
woli wieprzowa)
Wiem to tez miesne potrawy ale zawsze co innego :)

A moze poszperaj u Pana (bacznosc) Maklowicza (spocznij) ?

13. Data: 2006-02-21 07:43:38

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> A moze poszperaj u Pana (bacznosc) Maklowicza (spocznij) ?

Linka nie zarzucilem...
sorki

http://kuchnia.mckornik.com/start.php

14. Data: 2006-02-21 08:07:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Feb 2006 08:16:06 +0100, "Mimi"
<mimi_mami@!!nospam!wp.pl> wrote:

> [...]
>by?am wegatarianka a wychowana jestem na tradycyjnej kuchni wi?c i pomys?ów
>brak.
>Z surówkami jest problem bo tylko niektóre warzywa i to tylko gotowane jada
>a ?adnych surówek niestety nie chce:(.
>Wiem, ?e sa takie rzeczy jak cieciorka, kasza jaglana itp ale zupe?nie nie
>mam poj?cia co z nich zrobi? a pomy?la?am o kotlecikach bo to na oko synek
>powinien zje?? ( niestety robi oczn? selekcje tego co mu podaje :))
>St?d moje pytanie co i jak mozna mu poda? :)
>A czy bedzie jad? to sie w praniu oka?e:)

Moje dzieci zawsze bardzo lubily zupe jarzynowa. robily
wianuszek z roznych rozpoznawalnych jarzyn na brzegu talerza az
wrednie je zrobilam w konia. Zupa zawsze musiala byc z lanymi
kluskami. Drzewiej kluski byly robione luzem i dodawane o zupy,
potem ciasto lalalm prosto do zupy...i takie dziecko potem
siedzialo z dylematem - zjesc te wielka kluske czy nie zjesc, bo
w niej, zatopiony, jak byk, kawalek kalafiora, czy sie meczyc i
wydlubywac tego kalafiora :)

ja czesto jesm, robione wzorem tego, co w sklepie - kotlety jakby
(w ksztalcie, znaczy sie) z ryzu i roznych kolorowych drobno
pokrojonycj jarzyc, badz puree kartofl z jarzynami. spojone
jajkiem, jesli ryz, serem zoltym jesli ziemniaki.
Teraz dla eksperymentu kupilam gofry kartoflano-jarzynowe. Poleca
na stol z sosem jarzynowym.

A probowalas zapiekanki rozne dla dziecka? moze nie zauwazy, ze
nie ma miesa. Moja najukochansza jest z ziemniakow, burakow,
marchewki i pora. Owszem, podrzucam bekonu w malych kawalkach,
zeby natluscic nieco zapiekanke, co moglaby byc nieco suchawa.

Pierz, ktorego synek (jutro ma urodziny...jak ten czas leci) od
chyba 5 lat jest calkiem wege i bardzo sobie chwali - stal sie
specem od sosu do makaronu oraz potraw ryzowo jarzynowych :))))
No i sam umie upiec chleb
K.T. - starannie opakowana

15. Data: 2006-02-21 11:17:40

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dtd9m4$dr6$1@inews.gazeta.pl, Mimi wrote:
> Bo mięsa synek je duzo mięsa a chciałabym mu urozmiaicic diete o
> kasze,warzywa i inne fajne rzeczy:)

Znam ten problem. Oj znam.

Jedna prosta rzecz to po prostu dodawanie różnych warzyw i innych takich
do kotletów mielonych. Wczoraj na przykład do zwyczajnej mieszaniny na
mielone dodałam posiekane drobno surowe pieczarki - bardzo dobre wyszły.
Mam też na koncie mielone z gotowaną fasolką szparagową, mielone z
ciecierzycą z puszki, a nawet mielone z gotowaną marchewką.

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

16. Data: 2006-02-21 16:24:19

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon wrote:

> [...]
>Mam też na koncie mielone z gotowaną fasolką szparagową, mielone z
>ciecierzycą z puszki, a nawet mielone z gotowaną marchewką.

Mozna jeszcze mielone, szczegolnie drobiowe, z papryka czerwona (ladny
wychodzi kolor), albo z maslem orzechowym. Poniewaz jestem szczesliwa
posiadaczka robota, to wrzucam kurza piers w calosci, kawalek bulki,
jajko (bez skorupki), papryke i kawal cebuli w calosci, sol, pieprz,
robie bziut, i mam wyrobiona mase do kotlecikow, smaze i juz. Sa bardzo
delikatne w konsystencji, moja roczna pociecha wcina, az uszy
podskakuja. Oczywiscie dla niej robie kuleczki na jeden kes, dla
starszakow (monrz i ja) w normalnym rozmiarze.

Kot

_______
To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security
Centre. http://uk.security.yahoo.com

Co to jest białko zwierzęce?
[Jak zrobić?] Sos majonezowy z sieci "Dania Fastfood"?
Niemcy sprzedawali szczury jako polską dziczyznę!!!!
2 dorsze - jak?
Soja w potrawce ;-)