kotlety zapiekane z warzywami

1. Data: 2001-08-08 21:26:04

Temat: Re: kotlety zapiekane z warzywami
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Valentine" <m...@a...com.pl> napisał w wiadomości
news:9ksatt$eic$1@news.tpi.pl...
> [...]
> trzech lat i czasami niesmialo podawalam jakies przepiski, ale zawsze
> brakowalo mi odwagi na przedstawienie sie i wejscie do waszego grona. Po
> dzisiejszym spotkaniu z kilkoma osobami na chat'cie przelamalam sie.
> Kilka slow o sobie: Mieszkam w Poznaniu ( 1000 m od Herbatki), mam 24
lata,
> duuuuza druga polowe (lubiaca jesc dobrze), jeza (taki ssak z kolcami) i
> bardzo lubie gotowac dla rodzinki, a czasami dla znajomych. Teraz
> postanowilam przejsc na diete, co by od pazdziernika znowu "szalec"

Hejka;-)))))))))

Witaj;-))) Ciesze sie, ze widze ten post;-))) Baw sie z nami dobrze i
wysylaj pyszne przepisy;-))))))))))))

Serdecznie pozdrawiam z nocnego Krakowa,

Kaliope
--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-08 21:27:34

Temat: kotlety zapiekane z warzywami
Od: "Valentine" <m...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi,

[...]

SKŁADNIKI:
- kotlety schabowe (albo jakieś drobiowe) panierowane
- ser zolty (latwo rozpuszczalny)
- papryka
Sos:
- 25 dag pieczarek
- 2 cebule
- 1 duza puszka pasty pomidorowej
- rosol (wywar)
- pieprz, sol i cukier
Sos: Pieczarki kroimy w plasterki i odparowujemy na patelni. Cebule kroimy w
kostke i szklimy na patelni. Do rosolu dodajemy cebule i pieczarki oraz
paste z pomidorów. Doprawiamy. Rozrzedzamy lekko.
W naczyniu zaroodpornym wylewamy trochę sosu, na to kladziemy kotlety i
znowu wlewamy sos. Wstawiamy calosc do piecyka na okolo 15 minut. Nastepnie
przykrywamy potrawe plasterkami zoltego sera oraz pokrojona papryka.
Trzymamy w piecyku do rozpuszczenia się sera.

Smacznego :)))))

Valentine

1. Data: 2001-08-08 21:59:19

Od: <e...@f...ch> szukaj wiadomości tego autora

Podgladales nas od 3 lat?? No niestety 1 przepis za to malo.
Widze,ze z tamtej sprawy nici. Jak ja Ciebie rozumie :-))
Terry

1. Data: 2001-08-08 22:03:10

Od: "Valentine" <m...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@f...ch> napisał w wiadomości

> Podgladales nas od 3 lat?? No niestety 1 przepis za to malo.
> Widze,ze z tamtej sprawy nici. Jak ja Ciebie rozumie :-))

Terry,
Ja sie odchudzam intensywnie, ale nikt nie powiedzial, ze Wy macie ze mna
sie odchudzac :)

Pozdrawiam
Valentine

1. Data: 2001-08-08 22:57:27

Od: <e...@f...ch> szukaj wiadomości tego autora

Ja sie poddalam. Wieczorkiem jak sie tak naczytam to cala noc spac nie moge.
Terry

> Ja sie odchudzam intensywnie, ale nikt nie powiedzial, ze Wy macie ze mna
> [...]

Możę ktośma przepis na skuteczne odchudzenie ??
Proste ciasto
How to cook Golonka
MARCEPAN czyli jak to zrobić?
Nowa na liście