kram z robotkami - prosba

1. Data: 2002-01-25 10:25:32

Temat: kram z robotkami - prosba
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny !
jezeli macie kolo siebie jakikolwiek numer "kramu z robotkami" zajrzyjcie na
stopke redakcyjna i podajcie mi tam telefon ! zamowilam sobie prenumerate
na poczatku grudnia na pierwsza polowe 2002. nie przyszedl do mnie numer
styczniowy, a tu juz w kioskach pokazal sie lutowy ! nie mam przy sobie
zadnego "kramu", bo wszystkie pozyczylam kolezance. na internecie bede do
15.00 . prosze, blagam o ten telefon.....

maja
(ktora ma jednak nadzieje, na te gazetki, albo zwrot kasy....)

1. Data: 2002-01-25 10:46:42

Temat: Re: kram z robotkami - prosba
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na poczatku grudnia na pierwsza polowe 2002. nie przyszedl do mnie numer
> styczniowy, a tu juz w kioskach pokazal sie lutowy !

Widzę, że numery archiwalne zamawia się w Kokardce: 056 662 39 79
Natomiast do wydawcy: Anex Bis 056 62 38 359
Macia

1. Data: 2002-01-25 10:53:26

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

strasznie ci dziekuje !!!!!!!!
sprawa juz sie wyjasnila, wysla mi 2 numery (styczniowy i lutowy naraz).
nawiasem mowiac to mnie troche zniesmaczylo. zebym ja miala wydzwaniac, a
oni maja gdzies moje 50 zl ?????

maja

lutowe gazetki
szukajcie...