Gdzie w Wwie mozna kupic podszewke?

1. Data: 2002-01-24 13:33:55

Temat: Gdzie w Wwie mozna kupic podszewke?
Od: artur@_il.pw.edu.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Gdzie moge kupic podszewke do kurtk8i sportowej - siatka, albo
tkanina z regularnymi dziurkami?

Pozdrawiam,
Artur

1. Data: 2002-01-24 16:31:19

Temat: Re: Gdzie w Wwie mozna kupic podszewke?
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <artur@_il.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> Witam.
>
> Gdzie moge kupic podszewke do kurtk8i sportowej - siatka, albo
> tkanina z regularnymi dziurkami?
>
> Pozdrawiam,
> Artur

Podszewka czarna - siatka szer 1,3m cena 6.00zl/mb, polary, windbloki
tkaniny podobne do cordury , material na wzmocnienia, zamki blyskawiczne
polar bielizniany zawsze kupuje w firmie MOD-POL Tomasz Gembala w Cieszynie
Na zyczenie za darmo przysylaja probki tkanin, sa solidni i bardzo szybcy.
Realizuja zamowienie poczta w ciagu 3-4 dni. Najlepiej zadzwonic
033 85 13
lub mailem t...@h...pl

Grazyna

1. Data: 2002-01-31 15:03:41

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tkaniny podobne do cordury , material na wzmocnienia, zamki blyskawiczne
> polar bielizniany zawsze kupuje w firmie MOD-POL Tomasz Gembala w

a maja gdzies swoja oferte w sieci?

Jola L-L

1. Data: 2002-01-31 16:09:30

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reklamowali sie w miwsieczniku ,,Gory" i stamtad o nich wiem. A w sieci nie
widzialam. Ale jesli jestes zainteresowana napisz, przysla bezplatnie probki
wszystkiego co maja. Ostatnio dodali do asortymentu polar-strecz, super

Grazyna
Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Cieszynie
>
> a maja gdzies swoja oferte w sieci?