Re: krazki serowe, czekolada lajt

From: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: krazki serowe, czekolada lajt
Date: Fri, 2 Apr 2004 20:42:51 +0200
Sender: c...@p...onet.pl@ph199.legnica.sdi.tpnet.pl

> Jako, ze po treningu silowy trzeba uzupelnic glikogen w miesniach moge
> sobie pozwolic na troche slodyczy:))... chyba;)

bezposrednio po treningu to najlepiej owoce,a 30-40 minut pózniej bialko +
węgle w posiłku.w ten sposób uzupelnisz glikogen :0 a jednoczesnie nie
bedziesz miał problemów z trawieniem białka, które musisz spożywac po
treningu siłowym

> Chcialbym sie dowiedziec ile wegli moga miec krazki serowe. Nie sa z sera
> tylko z pszenicy, z przyprawami co dodaja smaku sera. Na pewno takie cos
> widzieliscie;) Ile 100g tego moze miec wegli? W tych tabelkach co mam nie
> ma tego produktu:(

zobacz jak jest przetworzona ta pszenica i określ orientacyjnie ilość
węglowodanów.tylko po co??przecież nie jesteś na diecie niskowęglowodanowej
tylko na niskoglikemicznej .chyba,że czegoś nie wiem :))

> Ktos tu pisal cos o czekoladach bez tluszczu. Jestem zainteresowany. Czy
> ktos moglby podac przykladowe "modele"?

czekolada bez tłuszczu ,piwo bezalkoholowe,seks bez orgazmu - czego to
jeszcze ludzie nie wymyślą aby się podręczyć