krazki serowe, czekolada lajt

1. Data: 2004-04-02 18:31:53

Temat: krazki serowe, czekolada lajt
Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Jako, ze po treningu silowy trzeba uzupelnic glikogen w miesniach moge
sobie pozwolic na troche slodyczy:))... chyba;)

Chcialbym sie dowiedziec ile wegli moga miec krazki serowe. Nie sa z sera
tylko z pszenicy, z przyprawami co dodaja smaku sera. Na pewno takie cos
widzieliscie;) Ile 100g tego moze miec wegli? W tych tabelkach co mam nie
ma tego produktu:(

Ktos tu pisal cos o czekoladach bez tluszczu. Jestem zainteresowany. Czy
ktos moglby podac przykladowe "modele"?

--
s(00)mal + gg:1337396 + w:88.5
"Nie ma rzeczy o którą byłoby warto się spierać" - TAK

2. Data: 2004-04-02 18:42:51

Temat: Re: krazki serowe, czekolada lajt
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako, ze po treningu silowy trzeba uzupelnic glikogen w miesniach moge
> sobie pozwolic na troche slodyczy:))... chyba;)

bezposrednio po treningu to najlepiej owoce,a 30-40 minut pózniej bialko +
węgle w posiłku.w ten sposób uzupelnisz glikogen :0 a jednoczesnie nie
bedziesz miał problemów z trawieniem białka, które musisz spożywac po
treningu siłowym

> [...]
> widzieliscie;) Ile 100g tego moze miec wegli? W tych tabelkach co mam nie

zobacz jak jest przetworzona ta pszenica i określ orientacyjnie ilość
węglowodanów.tylko po co??przecież nie jesteś na diecie niskowęglowodanowej
tylko na niskoglikemicznej .chyba,że czegoś nie wiem :))

> Ktos tu pisal cos o czekoladach bez tluszczu. Jestem zainteresowany. Czy
> ktos moglby podac przykladowe "modele"?

czekolada bez tłuszczu ,piwo bezalkoholowe,seks bez orgazmu - czego to
jeszcze ludzie nie wymyślą aby się podręczyć

3. Data: 2004-04-03 07:24:54

Od: "magda" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" napisał w wiadomości >
> Ktos tu pisal cos o czekoladach bez tluszczu. Jestem zainteresowany. Czy
> ktos moglby podac przykladowe "modele"?

Bez cukru chyba???? o beztluszczowej nie slyszalam:)
a bez cukru jest: Wawel, Stollwerc, i jeszcze kilka niemieckich, to sa tak
zwane czekolady dla diabetykow:)

pozdr
magda

ps.wawel ma: 7,6 bialka, 35,2 tluszczu, 27.4 weglowodanow na 100 g/
czekolady

4. Data: 2004-04-03 10:11:36

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Apr 2004 09:24:54 +0200, magda <r...@p...onet.pl>
napisał:

> Bez cukru chyba???? o beztluszczowej nie slyszalam:)

Tym lepiej:))

> a bez cukru jest: Wawel, Stollwerc, i jeszcze kilka niemieckich, to sa
> tak
> zwane czekolady dla diabetykow:)

Wawel odpada. Nie moge nigdzie znalezc nawet edycji dark. Hmm... ale
Stollwerckow widzialem mase. Kazdy jest dla diabetykow, czy tylko jakas
specjalna edycja?

> ps.wawel ma: 7,6 bialka, 35,2 tluszczu, 27.4 weglowodanow na 100 g/
> czekolady

OK:) I to jest taka slodka czekolada, tylko, ze slodzona aspartamem lub
innym takim?

5. Data: 2004-04-03 10:11:37

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Apr 2004 20:42:51 +0200, czarnyjanek
<c...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
> węgle w posiłku.w ten sposób uzupelnisz glikogen :0 a jednoczesnie nie
> bedziesz miał problemów z trawieniem białka, które musisz spożywac po

Najlepszy po treningu zaraz jest weglowodan o jak najwyzszym IG, tak by
szybko wchlonal sie do miesni. Teraz pytanie. Czy jesli ten weglowodan
musi byc wchloniony od razu blyskawicznie do miesni to czy spowoduje skok
glukozy we krwi, a dalej tycie? No bo jesli bedzie na niego od razu
zapotrzebowanie w miesniach to chyba nie powinien zalegac we krwi? Tak,
czy nie?:)

> zobacz jak jest przetworzona ta pszenica i określ orientacyjnie ilość
> węglowodanów.tylko po co??przecież nie jesteś na diecie
> niskowęglowodanowej
> tylko na niskoglikemicznej .chyba,że czegoś nie wiem :))

Aktualnie jestem na diecie "schudlem 6kg, a dalej jakos nie idzie";((

Wlasnie w zwiazku z tym, ze po treningu nalezy uzupelnic 50-70g glikogenu
to chce zjesc cos co przyniesie mi maks rozkoszy, a zarazem ma malo wegli
bym mogl tego zjesc wiency:)

> czekolada bez tłuszczu ,piwo bezalkoholowe,seks bez orgazmu - czego to
> jeszcze ludzie nie wymyślą aby się podręczyć

LOL:)

6. Data: 2004-04-03 11:47:08

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@g...xxx> napisał w wiadomości

> [...]
> glukozy we krwi, a dalej tycie? No bo jesli bedzie na niego od razu
> zapotrzebowanie w miesniach to chyba nie powinien zalegac we krwi? Tak,

Wystarczy, że go trochę dostarczysz ale! np. herbata z pełną łyżeczką miodu,
to nawet gdybyś stosował DO da się pewnie zrobić, więc bez przesady;)))

> Jako, ze po treningu silowy trzeba uzupelnic glikogen w miesniach moge
> sobie pozwolic na troche slodyczy:))... chyba;)

Skoro trenujesz na siłowni, chyba masz możliwość zapytania praktyków?
Gdybyś zapytał któregoś prawdziwego kulturystę, czy po treningu jada
czekoladę dla uzupełnienia glikogenu, to byś takich pytań niepotrzebnie nie
wymyślał...;))) Wprawdzie jak najbardziej są w sprzedaży różne słodycze
"energetyczne" czy "białkowe" batony dla rzekomo kulturystów, ale to jest
raczej głupota marketingowa dla takich co się z jakiegoś powodu nie mogą
powstrzymać i kupują takie batony nie różniące się specjalnie od inych
marsów czy snickersów poza papierkiem i kilkakrotnie większą ceną.

Jeśli chodzi o uzupełnianie glikogenu, to kumple z którymi kiedyś chodziłem
na siłownię (teraz nie mam niestety czasu) stosują ostatnio dietę
ekstremalnie niskowęglowodanową z maksymalnym ograniczeniem ww, jak twierdzą
spożywają ich poniżej nawet 20g/ dobę tj. ok. 10g w odżywkach i kilka gram w
brokułach/ pomidor... a ich dieta ze stosunkiem BTW ok. 1:1:0 przynosi im
rewelacyjne rezultaty, co ciekawe zarówno spadek (szybki) masy tłuszczowej
jak i przyrost (wprawdzie powolny) mięśniowej....
...ale wiadomo, że kulturyści różne głupie rzeczy robią... acha są
oczywiście na maksymalnej ketozie, co ich nie przeraża ;)))...

> Wlasnie w zwiazku z tym, ze po treningu nalezy uzupelnic 50-70g glikogenu
> to chce zjesc cos co przyniesie mi maks rozkoszy, a zarazem ma malo wegli
> bym mogl tego zjesc wiency:)

Myślę, że będąc na tyle młodym amatorem do wszystkich tego typu zaleceń
możesz spokojnie podchodzić z dużą rezerwą i stosować przede wszystkim swoją
dietę modyfikując ją jedynie w zależności od zaobserwowanych reakcji
organizmu..
Jeśli zaobserwowałeś przez dodatkowe spożywanie ww o wysokim IG bezpośrednio
po treningu zatrzymanie porządanego spadku wagi, to chyba odpowiedzieć sobie
potrafisz na pytanie co powinieneś zrobić? Mi się wydaje, że znalazłeś sobie
jedynie pretekst żeby dorwać się do czekolady, czy innego zakazanego
owocu...
Wogóle trochę Twój MM z tym uzupełnianiem chyba koliduje? Nie pisał Monti
nigdzie nic na ten temat?

Pozdrawiam,
Adam

7. Data: 2004-04-03 14:50:37

Od: Bubson <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-03 12:11, Użytkownik s(00)mal napisał:

> OK:) I to jest taka slodka czekolada, tylko, ze slodzona aspartamem lub
> innym takim?

Jest nadzieja, że jesli takowej nie ma - niedługo się pojawi. Ehhhh, czy
kiedyś nadejdą takie piękne, cudne czasy, kiedy słodzik będzie tańszy od
cukru? Chociaż, jakby na to nie patrzeć...wczoraj kupiłam 1200 tabletek
słodziku za 5.60
Ale wiadomość o podrożeniu cukru odebrałam jako najlepszą wiadomość roku
:))) Może przestaną, chamy, ładować cukier do wszystkiego co im w łapska
wpadnie ;))
Pozdrowionka
B.

8. Data: 2004-04-03 18:12:22

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Apr 2004 13:47:08 +0200, Adamo 2. <a...@c...com> napisał:

> Wystarczy, że go trochę dostarczysz

eee, o co chodzi?

> ale! np. herbata z pełną łyżeczką miodu,
> to nawet gdybyś stosował DO da się pewnie zrobić, więc bez przesady;)))

Tak, w koncu DO dopuszcza te 80g wegli dziennie niezaleznie od ich IG.

> Skoro trenujesz na siłowni, chyba masz możliwość zapytania praktyków?

Cwicze w domu. Na silownie jeszcze troche wstyd;) Poza tym jakich ja tam
specow mam, uuu;) Ludzie co cwicza tylko gorne czesci ciala, nogi
pomijajac. Cwicza ok. roku i juz biora sie za
treningi profesjonalistow. Albo tez, ze sa chudzi i ciezko im przybierac
na masie to biora np. B-12 i mysla, ze wszystko jest ok...

Ale czytalem na http://www.sfd.pl, ze zaraz po treningu nalezy zjesc
50-70g wegli o wysokim IG (polecali nawet glukoze... ble;)), a ok. godziny
po treningu posilek mocno bialkowy.

> [...]
> ...ale wiadomo, że kulturyści różne głupie rzeczy robią... acha są
> oczywiście na maksymalnej ketozie, co ich nie przeraża ;)))...

Tez mysle o diecie wysokotluszczowej, moze cos w stylu Atkinsa. Czytalem,
ze w ketozie mozna byc bezpiecznie maks 3 dni.

> [...]
> sobie
> potrafisz na pytanie co powinieneś zrobić?

OK, ale to tez by bylo nieco trudne, bo teraz na MM strasznie wolno
chudne. Poza tym ostatnio robie czesto male odstepstwa i waga stooi...

> Mi się wydaje, że znalazłeś sobie
> jedynie pretekst żeby dorwać się do czekolady, czy innego zakazanego
> owocu...

Ja chce sobie go dopiero znalezc. Dlatego pytam. Czy wegle, ktore zostana
od razu przetransportowane do miesni podniosa poziom glukozy we krwi??

> Wogóle trochę Twój MM z tym uzupełnianiem chyba koliduje? Nie pisał
> Monti
> nigdzie nic na ten temat?

No niestety nie.

9. Data: 2004-04-03 18:12:23

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Apr 2004 14:50:37 GMT, Bubson <b...@N...pl> napisał:

> Jest nadzieja, że jesli takowej nie ma - niedługo się pojawi. Ehhhh, czy
> kiedyś nadejdą takie piękne, cudne czasy, kiedy słodzik będzie tańszy od
> cukru?

Czemu? Przeciez nie ma absolutnej pewnosci co do tego, ze aspartam nie
szkodzi. BTW A co bylo zlego w sacharynie, ze wyparl ja aspartam?

> Chociaż, jakby na to nie patrzeć...wczoraj kupiłam 1200 tabletek
> słodziku za 5.60

Na ile kilo cukru to sie przeklada?

> Ale wiadomość o podrożeniu cukru odebrałam jako najlepszą wiadomość roku
> :))) Może przestaną, chamy, ładować cukier do wszystkiego co im w łapska
> wpadnie ;))

Cukru az tak nie bojkotuje, bo nie mam pewnosci co do slodzikow. IMO ktos
powinien zaczac prace nad nawet sztucznym weglowodanem, ktory bylby prawie
w 100% przyswajalny, ale mial IG 1:)) Heh, chocby smakowalo gorzej niz
metanol na pewno bym to spozywal. Kurcze, dodawac bys mogla do kazdego
produktu w takiej ilosci by RG posilku wynioslo <35. Eh...:))

10. Data: 2004-04-03 20:01:06

Od: "magda" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tym lepiej:))

> Wawel odpada. Nie moge nigdzie znalezc nawet edycji dark. Hmm... ale

dziwne, gdzie mieszkasz??? wawel jest w kazdym wiekszym samie na stoisku dla
diabetykow... raczej nie ma z nim problemow...

> Stollwerckow widzialem mase. Kazdy jest dla diabetykow, czy tylko jakas
> specjalna edycja?

na tych o ktore pytasz jest napis : DIAT- dwie kropeczki nad "a" bo to po
niemiecku

> OK:) I to jest taka slodka czekolada, tylko, ze slodzona aspartamem lub
> innym takim?

tak jest:)

> --
> s(00)mal + gg:1337396 + w:88.5
> "Nie ma rzeczy o którą byłoby warto się spierać" - TAK

I AM ITALIAN
help! mąka z pełnego przemiału! [Kraków]
zaburzenia miesiączkowania - jeszcze raz
Palenie
zamknięcie grupy