krdeki do oczu - jakie?

1. Data: 2003-07-15 11:46:35

Temat: krdeki do oczu - jakie?
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze wszystkich ostatnio zameczam pytaniami, ale postanowilam nareszcie
zrobic porzadek z soba, kosmetykami, kosmetyczkami i cala uroda :)))

tusz do rzes juz nabylam - jestem zadowolona
powoli wyjasnia sie sytuacja co do kremu (chyba postawie na ten Effaclar K -
La Roche Posay - swoja droga gdzie go mozna kupic w Krakowie??)
zel do stop firmy avon nabylam (ten cytrynowy)i przy okazji chwale!! Bardzo
super rewelacyjny :) Polecam
i pozostalo mi jeszcze pytanie o kredki do oczu. Otoz tak naprawde nigdy nie
uzywalam kredek ale ostatnio moja kolezanka stylistka pokazala mi trik na
makijaz dzienny tylko z uzyciemkredki i tak rewelacyjnie czulam sie w tym
makijazu ze postanowilam nabyc kredke. Ona polecilam mi revlona (albo
rimmela) albo Margaret Astor. A co wy o tym sadzice? Jaka jest naprawde
dobra kredka do oczu? Taka zeby dala sie bez trudu rozsmarować pędzelkiem na
oku (po zrobieniu kreski tak jakby zabieramy z niej nadmiar na powieke - dla
niezorientowanych :) ). Czekam na opinie i musze przyznac ze ta grupa to
rewelacja. Dawno nie mialam tak szerokiego spojrzenia na rynek kosmetyczny.

Pozdrawiam was gorąco

Izis_

1. Data: 2003-07-15 11:59:21

Temat: Re: krdeki do oczu - jakie?
Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Ci kredke do powiek 2 w 1 Avonu, ta temperowana a nie wysuwana - bo
jest twarda jak pies i mozna sobie nia oko wykroic. Ja mam czarna i
fioletowa, sa miekkie tak ze latwo je rozetrzec i sa trwale.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-07-15 12:01:50

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izis_ wrote:

> powoli wyjasnia sie sytuacja co do kremu (chyba postawie na ten Effaclar K -
> La Roche Posay - swoja droga gdzie go mozna kupic w Krakowie??)
W kazdej aptece? ;-)

I zwroc uwage na promocje z miniaturkami, w mojej daja teraz do
Effaclaru K chyba z piec malutkich: Effaclar do mycia, Hydraphase i
jakies inne.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-07-15 12:57:45

Od: soledad <s...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia napisał(a):

> [...]
> wysuwana - bo jest twarda jak pies i mozna sobie nia oko wykroic.
> Ja mam czarna i fioletowa, sa miekkie tak ze latwo je rozetrzec i

Ja tez polecam kredki Avonu: uzywam chyba ze 4 kolory - zgnilo zielony,
popielaty, braz i czarny. Sa bardzo miekkie i jak dla mnie z latwoscia
maluje sie kreski na powiekach. I rzeczywiscie latwo daja sie
rozetrzec.

...soledad...

1. Data: 2003-07-15 15:12:47

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
>
> I zwroc uwage na promocje z miniaturkami, w mojej daja teraz do
> Effaclaru K chyba z piec malutkich: Effaclar do mycia, Hydraphase i
Isiu, gdzie gdzie??? Bo ja dzis bylam w tysiacu aptek na Piotrkowskiej i w
tej samoobslugowej róg Pilsudskiego i Kilinskiego i kupa... Nie ma. Tzn.
jest Effaclar, oczywiscie, ale bez miniaturek, a w tej ostatniej zostal
tylko zel z miniaturkami, a mnie chodzi o kremik.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-15 15:25:49

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady M" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest Effaclar, oczywiscie, ale bez miniaturek, a w tej ostatniej zostal
> tylko zel z miniaturkami, a mnie chodzi o kremik.

kurcze jakie miniaturki?

Izis_

1. Data: 2003-07-15 15:33:25

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> kurcze jakie miniaturki?
Przeczytaj post Isi, na który odpowiadałam. ;)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-15 15:35:06

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Przeczytaj post Isi, na który odpowiadałam. ;)
>
> Pozdrawiam,
> Lady M

:)))) no tak :) dzieki

izis_

1. Data: 2003-07-15 16:53:35

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam kredki Manhattanu. Są świetne, w różnych kolorach, nie są
mega twarde i są trwałe.
Kosztują ok. 16 zł.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-07-15 16:53:35

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam kredki Manhattanu. Są świetne, w różnych kolorach, nie są
mega twarde i są trwałe.
Kosztują ok. 16 zł.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

[Wroclaw] Salon kosmetyczny Eris na Traugutta
Moja wizyta u dermatologa
Tabletki- które polecacie ?
biżuteria w Krakowie
szampon