kregosłup szyjny

11. Data: 2007-01-04 16:44:37

Temat: Re: kregosłup szyjny
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Apropo poprawnej postawy to jaka ona powinna byc? staram sie siedziec prosto
> i patrze na monitor pod katem prostym czy to wystarczy?
> Czy sa jakies zalecenia odnosnie pozycji w ktorej moglbym spac zeby
> maksymalnie odciazyc kregoslup?
> Od czasu gdy pojawily sie te dolegliwosci spie na twardym materacu na boku,
> z jaskiem pod glowa.
>
> pozdrawiam
> Rafal

Napiszę ci co pisze na mojej klawce Logitechu w pracy:

WARNING:
--------

Some experts belive that the use of any keyboard
my cause serious injury.
Consult statement on the back of this keyboard.

(Pewni eksperci utrzymują że uzywanie dowolnej klawiatury
moze powodować poważne szkody
Skonsultuj oswiadczenie z pod spodu tej klawiatury)

A na spodzie co robic - w skrocie mowiac wymuszac na pracodawcy kolegach
i sobie aby warunki bracy byly cywilizowane,
brak zbytniej presji "na kręgosłup";

12. Data: 2007-01-04 19:37:13

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> I tutaj moge się zgodzić z Dr.Endriu te zabiegi moga złagodzić dolegliwości
> bólowe, zlikiwdować stan zapalny, który mógł powstać. W istocie nacisk
> zdegenerowanego jądra miażdżystego będzie powodował dolegliwości do czasu,
> aż nie zostanie on nastawiony przez specjaliste zajmujący się terapią
> manualną. Masaż również przyniesie panu ulgę, gdyż przy pana pracy mięśnie
> w docinku szyjnym są bardzo napięte i wzmażaja ucisk na jondro miażdżyste.
> Złe położenie dysku powoduje również ucisk na nerwy, co w efekcie daje takie
> dolegkiwości takie jak mrowienie, drętwienie itp...
Hej Moniko!
Jako fizjoterapeutka mogłabyś napisać, że terapeuta manualny nie
nastawia dysków a odblokowuje stawy międzykręgowe. I to
niekoniecznie zabiegami typu "chrup" :-)
Mogłabyś również napisać, że ból nie musi pochodzić od
przesłynnego dysku. ;-)

kamienie nerkowe
Deprim-co o tym sadzicie
Dlugie tertminy na zabiegi
OTĘPIENIE organizmu (senność , zmęczenie), a wysiłek fizyczny
ktory pierwiastek obniza cisnienie ?