Re: krem

From: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: krem
Date: Wed, 30 Oct 2002 13:24:28 +0100
Sender: K...@p...onet.pl@l2448.biaman.pl

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:apofn5$s0j$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Gosia" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Żarcik. Do jego prawidłowej interpretacji jest niezbędna: dobra wola,
> pozytywne nastawienie do świata, inteligencja, poczucie humoru. Brak
jednej
> z ww cech powoduje niezrozumienie.

Dobre... czyżbyś sugerował, że Gosi tych cech brakuje?

> Da się, przecież nikt Cię nie krytykuje.

(znaczy Gosi)
Też dobre... coś plączesz się w zeznaniach ;)

> nurtowaly

> Nic poważnego nie zrobili. Niektórzy z nich obrażają nas nieco swoim
> sposobem wypowiedzi,

??? Doprawdy mnie zadziwiasz, w czym i kiedy Cię obraziłam???
Nawet właściwie nie wiem na jakiej jesteś diecie i zupełnie mnie nie
interesujesz.
Wytykałam Ci jedynie, że zbyt często zachęcasz ludzi do stosowania
specyfiku ECA nie zważająć, że ktoś możę nim sobie zrobić "kuku".
Gdybyś notorycznie nie używał podobnych do poniższych rzucanych nam
oskarżeń, nie byłoby tej dyskusji/sporu/ataków/wojny/ itp. określeń nie
wnoszących niczego do dyskusji o dietach.
Ciągle zapominasz, że ta grupa nie ma na celu ZWALCZANIA jakiejkolwiek
diety, więc zamiast krytykować dietę inną od Twojej i ludzi, którzy stosują
dietę inną od Twojej - spróbuj jak przystało na człowieka o w/w przez Ciebie
tutaj cechach, czyli... (cytuję):

> dobra wola, pozytywne nastawienie do świata, inteligencja, poczucie
> humoru. Brak jednej z ww cech powoduje niezrozumienie.

tak właśnie się zachowywać...

> który jest skierowany do ludzi nie potrafiących myśleć rozsądnie,

... i powstrzymać się od snucia domysłów, że na grupie są ludzie nie
potrafiący myśleć rozsądnie.

> irytują fanatyzmem, nachalnie głoszą fałszywe teorie.

Ja to odbieram jak obelgi , inteligentny i pozytywnie nastawiony
do świata, Janie! Rzeczywiście w tym momencie tracę poczucie humoru...
A czy teorie są fałszywe - to jeszcze się okaże, inteligentny Janie.

Gdybyś
> przeczytała grupę pół roku temu, to były tam tylko peany na temat
zbawienia
> świata przez DO.

O tak, tu się z Tobą zgadzam - bardzo polecam.

> Ostatnio jest ciszej o tej diecie. Zgadnij dlaczego?

Oświeć wszystkich, dlaczego?
A może na przykład też dlatego:
http://www.optymalni.org/multimedia.php
- jest to film o DO wyemitowany kilka dni temu na Polsacie.
Widać tam "fanatyzm" i "agresję" optymalnych.... ;)

> Nie.

;)))

> rzetelna
>
> Jeżeli doszukałaś się w moim poprzednim poscie ATAKU, to.... hmm...
> współczuję.

No proszę, jaki "samarytanin"... ;)

Krystyna