Re: krem

From: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: krem
Date: Wed, 30 Oct 2002 14:22:42 +0100

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:apoj6b$b2t$1@news.onet.pl...

> (znaczy Gosi)
> Też dobre... coś plączesz się w zeznaniach ;)

Jeżeli autorką wątku jest kto inny niż Gosia, to tym bardziej nikt tu nie
krytykuje Gosi. :-)

> ??? Doprawdy mnie zadziwiasz, w czym i kiedy Cię obraziłam???
> Nawet właściwie nie wiem na jakiej jesteś diecie i zupełnie mnie nie
> interesujesz.

Kiedy ktoś mi wciska ciemnotę typu dieta "opty" leczy HIV to czuję się
obrażony, ponieważ osoba głosząca takie teorie zakłada totalny debilizm
swojego rozmówcy.

> Wytykałam Ci jedynie, że zbyt często zachęcasz ludzi do stosowania
> specyfiku ECA nie zważająć, że ktoś możę nim sobie zrobić "kuku".

Kiedy zaproponujesz komuś aby jeździł samochodem przemyśl to. Stosunek
ilości zabitych do używających w przypadku samochodów jest setki razy
bardziej dla nich niekorzystny niż dla ECA.
ECA jest jedynie bardziej "tajemnicze", nieznane a to o czym piszesz to lęk
przed nieznanym. Wobec znanego (np śmierci w wypadku) przechodzimy obojętnie
i nie robi to nan ikim wrażenia. Dlatego są możliwe paradoksy typu: nie dla
obwodnicy W-wy i jednocześnie tysiące zabitych jej brakiem, nie dla energii
atomowej a jednocześnie tak dla setek tysięcy zabitych przez skutki energii
z węgla kamiennego w samej ytlko Polsce.

> Gdybyś notorycznie nie używał podobnych do poniższych rzucanych nam
> oskarżeń, nie byłoby tej dyskusji/sporu/ataków/wojny/ itp. określeń nie
> wnoszących niczego do dyskusji o dietach.

Nazwanie rzeczy po imieniu nie jest oskarżeniem.

> Ciągle zapominasz, że ta grupa nie ma na celu ZWALCZANIA jakiejkolwiek
> diety, więc zamiast krytykować dietę inną od Twojej i ludzi, którzy
stosują
> dietę inną od Twojej - spróbuj jak przystało na człowieka o w/w przez
Ciebie
> tutaj cechach, czyli... (cytuję):

Ja nie zwalczam tylko dyskutuję. Jeżeli interpretujesz to jako walkę, to
może po prostu jesteś "inna". Jak już mówiłem DO jest interesująca i dla
niektórych nawet ją bym polecał ale nie polecam fanatyzmu, którego Ty tu
jesteś najlepszym przykładem.

> tak właśnie się zachowywać...

> ... i powstrzymać się od snucia domysłów, że na grupie są ludzie nie
> potrafiący myśleć rozsądnie.

I kto to mówi. ROTFL

> Ja to odbieram jak obelgi , inteligentny i pozytywnie nastawiony
> do świata, Janie! Rzeczywiście w tym momencie tracę poczucie humoru...
> A czy teorie są fałszywe - to jeszcze się okaże, inteligentny Janie.

No to powiedz jeszcze raz jak Twoja dieta optymalna leczy HIV i zapobiega
wypadkom drogowym. Może inni lepiej ocenią czy jest to fanatyzm.

> Gdybyś
> zbawienia
>
> O tak, tu się z Tobą zgadzam - bardzo polecam.

No tak, sama jesteś osobą która przepisała najwięcej artykułów.

> Oświeć wszystkich, dlaczego?

Może dlatego, że się skompromitowałaś swoimi rewelacjami na temat leczenia
HIV dietą optymalną?
A może innymi bzdurami?

> A może na przykład też dlatego:
> http://www.optymalni.org/multimedia.php
> - jest to film o DO wyemitowany kilka dni temu na Polsacie.
> Widać tam "fanatyzm" i "agresję" optymalnych.... ;)

Nie oglądam Polsatu. Za dużo programów skierowanych do najbardziej
prymitywnej części społeczeństwa.
Gdybyś Krysiu przestała go oglądać może by Ci się iq polepszył? ;-)

> ;)))

A może Krysia jest "trollem na węglowodanożerców"?

> bez

> No proszę, jaki "samarytanin"... ;)

Do usług.
:-)