krem

1. Data: 2003-10-03 21:59:56

Temat: krem
Od: "ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czy po25 mogę stosować silne kosm dla pan po 40 na wszelki wypadek czy to i
tak jeszcze nic nie da lub zniszczy cere?

1. Data: 2003-10-04 10:50:49

Temat: Odp: krem
Od: "Asia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie sądzę, że po 25 roku życia potrzebny by Ci był krem po 40. Jeśli chcesz
na zapas działać zatem zastosuj jakiś krem dotleniający ewentualnie jakaś
kurację z tlenem, badź specjalny krem np Eris Fotre25 i wszystkie mocno
nawilżające. Nie wiem czy prawdą jest ale stosowanie kremów bardzo
przeciwzmarszczkowych juz na młodą skórę może spowodować przyzwyczajenie
skóry, a potem po 40 taki krem nie bedzie juz działał. Ale nie wiem jak to
jest naprawdę.
A tak od siebie, to chyba masz to co ja. Ja też mam po 25 roku życia i "
małą" obsesję, by nie mieć zmarszek i mieć długo ładną buzię. Dobrze, że mąż
mi ogranicza trochę fundusze, bo tak to miałabym po 10 kremów i innych
specyfików do twarzy, włosów, ciała.
pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-10-04 13:32:00

Temat: Re: krem
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:
> czy po25 mogę stosować silne kosm dla pan po 40 na wszelki
> wypadek czy to i tak jeszcze nic nie da lub zniszczy cere?

Nie, ponieważ skóra kobiet w różnym wieku ma różne potrzeby. Krem dla
40-latki będzie dla młodej dziewczyny za silny i owszem, może zniszczyć
cerę. Pomyśl sobie, jakbyś posmarowała skórę niemowlęcia preparatem dla
nastolatki z cerą trądzikową.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-04 15:08:20

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa <e...@p...fm> napisał(a):

> czy po25 mogę stosować silne kosm dla pan po 40 na wszelki wypadek czy to i
> tak jeszcze nic nie da lub zniszczy cere?

tak, tzn. nic złego ci się od nich nie stanie. ale po co?
i co to znaczy wg. Ciebie "silne"?

1. Data: 2003-10-04 16:47:59

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

justyna wrote:

> tak, tzn. nic złego ci się od nich nie stanie. ale po co?
> i co to znaczy wg. Ciebie "silne"?

Ja kiedyś miałam krem przeciwzmarszczkowy o silnym działaniu. Po kilku
użyciach skóra była czerwona i po prostu podrażniona. Jestem pewna, że to
efekt nieodpowiedniego dobrania kosmetyku. W końcu każda z nas ma określony
typ cery i lata, które powodują, że nie każdy krem będzie dla nas dobry. Nie
bez powodu firmy kosmetyczne produkują oddzielne serie dla nastolatek,
kobiet po 20-stym roku życia, kobiet starszych, czy dla mężczyzn.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-04 19:48:01

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomo, ze krem należy dobrać do cery. tłusty krem dla cery suchej zaszkodzi
cerze tustej, nawet, jeśli bedą przeznaczone dla tego samego przedziału
wiekowego. jeśli chodzi o podziała na kremy dla nastoloatek, kobiet
dojrzałych itd- to nie tylko kwestia składu, ale również ceny- to tez jest
przyczyna zróznicowania.
kremu nie dobiera się do wieku lecz do potrzeb.
wazne, zeby krem zawierał filtry, przeciwutleniacze
kremy dla kobiet dojrzałych (dla mnie dojrzały to po 40r.ż.) niespecjalnie
różnią się w składzie od kremow dla 25-latek, może mają zwykle "bogatszą"
konsystencje
właściwie nie ma składników, które wolno stosowac tylko dojrzałym cerom:
fitohoromny działaja przeciwutleniahjąco i nie szkodzą młodym cerom wbrew
potocznej opinii, koenzym Q10 działa tylko antyutleniająco i nie jest
subztancja zmniejszajacą zmarszczki, retinol jest tez w kosmetychach
przeciwtrądzikowych, a dodatkowo działa przecwiwrodnikowo,... można mnożyć
dlatego nie ma sie co bać "silnych" kremów

1. Data: 2003-10-04 20:15:38

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

justyna wrote:
> jeśli chodzi o podziała na kremy dla
> nastoloatek, kobiet dojrzałych itd- to nie tylko kwestia
> składu, ale również ceny- to tez jest przyczyna
> zróznicowania.

Nie zauważyłam takiej zależności, ale może w niektórych firmach faktycznie
tak jest.

> [...]
> zmniejszajacą zmarszczki, retinol jest tez w kosmetychach
> przeciwtrądzikowych, a dodatkowo działa przecwiwrodnikowo,...

Ale jednak w kremach dla kobiet dojrzałych jest większa ilość tych
składników, co może zaszkodzić kobietom młodszym. Np. takie substancje
liftingujące nie do końca nadają się dla nastolatek.

> można mnożyć dlatego nie ma sie co bać
> "silnych" kremów

To dlaczego producenci kosmetyków dzielą kremy pod względem przedziału
wiekowego potencjalnych klientek? Cena chyba nie jest jedyną przyczyną.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-04 21:41:33

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Oct 2003 18:47:59 +0200, Elvira <e...@t...pl> wrote:
:
[...]

podraznil cie, bo byl nieodpowiedni dla Ciebie (moglas np. byc uczulona na
jakis skladnik), a nie dlatego, ze byl dla 40-latek, a ty jestes 20-latka :)

moze to bolesna prawda, ale dzialanie tych wszystkich kremikow nie jest na
tyle silne, ze mogloby zaszkodzic mlodszym :)

: Nie bez powodu firmy kosmetyczne produkują oddzielne serie dla
: nastolatek, kobiet po 20-stym roku życia, kobiet starszych, czy dla
: mężczyzn.

marketing dzwignia handlu.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-10-04 22:16:01

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elvira <e...@t...pl> napisał(a):

> Nie zauważyłam takiej zależności, ale może w niektórych firmach faktycznie
> tak jest.

nie zauwazyłaś zależności, że klasyczne kremy nawilżające "bez bajerów"
czyli teoretycznie dla młodszych osób są dużo tańsze niz tzw. kremy
przeciwzmarszczkowe dla starszych (zasobniejszych) konsumentek? a paatrząc do
składu prawie nie widać róznicy. [ceny tez nie da rady wyjaśnić
ceną "nowatorskich, rewelacyjnych, intensywnych składników
przeciwzmarszczkowych"]
no to pierwszy przykład z brzegu: Normadem Vichy- przedtem dla nastolatek,
cena kremu 35-40zł; w nowych opakowaniach (główne składniki działające w
serii sie nie zmieniły) po liftingu cena kremu wynosi 64zł- grupa docelowa
młode kobiety w okolicach trzydziestki.

> Ale jednak w kremach dla kobiet dojrzałych jest większa ilość tych
> składników, co może zaszkodzić kobietom młodszym.

zbyt duża ilość składników moze każdemu zaszkodzić, bo potęguje ryzyko
alergii.

> Np. takie substancje
> liftingujące nie do końca nadają się dla nastolatek.

ale nie dlatego, że szkodzą, lecz dlatego, że efekt ich działania najlepiej
widać na wiotkiej cerze, a to się zwykle wiąże z dojrzałym wiekiem. zwykle są
to białka pochodzenia roślinnego, które zasychając na skórze napinają ją. tu
nie ma nic szkodliwego.

> To dlaczego producenci kosmetyków dzielą kremy pod względem przedziału
> wiekowego potencjalnych klientek? Cena chyba nie jest jedyną przyczyną.

żeby było ciekawiej? zebyś mogła znaleść "coś specjalnie dla siebie"?
najlepiej zapytać producentów.

1. Data: 2003-10-05 13:02:13

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

justyna wrote:

> nie zauwazyłaś zależności, że klasyczne kremy nawilżające
> "bez bajerów" czyli teoretycznie dla młodszych osób są dużo > tańsze niz
tzw. kremy przeciwzmarszczkowe dla starszych
> (zasobniejszych) konsumentek?

Jeśli weźmiemy pod uwagę takie firmy jak Cinique, Dior, Chanel itp. to chyba
wszystko jest w podobnych cenach. Mniejsza z tym, nie chcę się przekomarzać,
bo prawdopodobnie masz rację.

> zbyt duża ilość składników moze każdemu zaszkodzić, bo
> potęguje ryzyko alergii.

Prawda, ale najwidoczniej ilość, która jest adekwatna dla kobiety starszej
może wywołać podrażnienia u kobiety młodszej.

> żeby było ciekawiej? zebyś mogła znaleść "coś specjalnie dla > siebie"?
najlepiej zapytać producentów.

Albo dermatologa, który będzie zapewnie wiele wiedział na ten temat.

--
Elvira

zel winogronowy Avonu - wrazenia
"Biale winogrona" - avon
masaż na sucho czy z poślizgiem ?
Dla łodzianek (ewentualnie przyjezdnych w Łodzi :))
[OT] Pożegnam się