krem

1. Data: 2005-12-27 09:14:56

Temat: krem
Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogłybyście doradzić, jaki krem kupić dla mamy (lat 60)? Chciałaby,
zeby był raczej lekki, dobrze sie wchłaniał i był przeciwzmarszczkowy. Będę
wdzięczna, jeśli mi coś doradzicie.

1. Data: 2005-12-27 16:41:52

Temat: Re: krem
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 27 grudnia 2005 10:14 użytkownik
ewa, sącząc kawkę, wyklepał:

> Czy mogłybyście doradzić, jaki krem kupić dla mamy (lat 60)?  Chciałaby,
> zeby był raczej lekki, dobrze sie wchłaniał i był przeciwzmarszczkowy.
> Będę wdzięczna, jeśli mi coś doradzicie.

Dobrze, a jaką cerę ma mama? Suchą? Tłustą? Mieszaną? Ma skłonności do
alergii? Ma swoje ulubione firmy? Woli kremy pachnące czy bezzapachowe?
Woli w słoiczkach czy w pojemnikach z pompką? Ile pieniędzy chcesz/możesz
przeznaczyć na ten krem?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-12-28 08:36:59

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> alergii? Ma swoje ulubione firmy? Woli kremy pachnące czy bezzapachowe?
> Woli w słoiczkach czy w pojemnikach z pompką? Ile pieniędzy chcesz/możesz

Kruszyzno, dzięki, że zwróciłaś uwagę na moje pytanie.
Mama ma cerę mieszaną, jednorazowo moge kupić krem za cenę do 100 zł. Mama
chciałaby jednak mieć jakiś krem na dłuzszy czas i wtedy cena musiałaby być
niższa, do 50 zł. Na pozostałe pytania jest jedna odpowiedź: obojętne.

1. Data: 2005-12-28 16:25:17

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 28 grudnia 2005 09:36 użytkownik
ewa, sącząc kawkę, wyklepał:

> Kruszyzno, dzięki, że zwróciłaś uwagę na moje pytanie.

Niezamaco :)

> [...]
> chciałaby jednak mieć jakiś krem na dłuzszy czas i wtedy cena musiałaby
> być niższa, do 50 zł.  Na pozostałe pytania jest jedna odpowiedź:

No to jedziemy z tym koksem. Moja mama (56 lat) ma obecnie cerę mieszaną ze
wskazaniem na suchą, ale w przeszłości miała tłustą (nawet bardzo) i do tej
pory ma rozszerzone pory. Kremy, które szczególnie sobie ceniła to (od razu
przepraszam za nieścisłości - luki w pamięci, starość nie radość :) ):
1) Miraculum seria "odnowa fitohormonalna" lub "bioodnowa",
niebiesko-granatowe opakowanie z czerwonym paskiem na dole. Była tymi
kremami zachwycona (kremem na dzień i kremem na noc). Cena każdego to około
20 zł. Mówiła, że się świetnie wchłaniają, świetnie sprawują i mam jej
kupować tylko takie. Nie posłuchałam z premedytacją z zamierzeniem
przetestowania innych. Jedna uwaga - moja mama się nie maluje, więc nie mam
pojęcia, jak te kremy współgrają z podkładem.
2) Dax Cosmetics - seria taka złoto-czerwona dla cery dojrzałej. Miała krem
na dzień, na noc i serum. Zadowolona była, ale to już nie to co Miraculum.
Cena każdego około 25-29 zł.
3) Eris Fortissimo, krem na dzień - no, tutaj poszły pod niebo peany.
Szarpnęłam się raz, bo cierpię na chroniczny niedostatek ;) (mam nadzieję,
że to uleczalne :) ) i kupno kremu za 60 zł to dla mnie szczyt
szaleństwa :) Serię Fortissimo chwaliły i mama, i babcia, i ciotka, która
podbierała krem babci :)
4) Effectima, krem na dzień, hmmm, z czym on był... z czymś botoksopodobnym,
przynajmniej coś takiego stało na opakowaniu. Zadowolona była, ale
powiedzmy, że mogłoby być lepiej. Krem wypadł gorzej na tle przedstawionych
powyżej. Cena około 35 zł.
5) Teraz mama ma Sorayę, kurna chata, znowu zapomniałam, jaka seria. Takie
liliowo-białe opakowanie, kremy do cery dojrzałej, przeciwzmarszczkowe. Nie
wiem, jak się Soraya sprawuje, ale narzekań nie słyszę :) Cena - około 20
zł.
6) I jeszcze może dodam Dax Perfecta 45+ (to nie to samo co Dax
czerwono-złoty). Na mamie nie próbowałam, natomiast na sobie wypróbowałam
maseczkę i bardzo mi się spodobała. Oczywiście moja skóra nijak przystaje
do cery 60-latki, ale myślę, że skoro ja miałam cerę wypoczętą, to starszej
kobiecie krzywdy nie zrobi. Wypróbowałam też krem na noc - w ramach torpedy
reanimacyjnej - jak dla mnie zdecydowanie za tłusty, ale skóra z wiekiem
staje się coraz bardziej sucha, więc dla osoby około 60-tki może być
odpowiedni. Co do nawilżania - średnio na jeża, mógłby lepiej. Ceny około
25 zł za krem.

I teraz kompletna klapa: sto lat temu, chyba w 2000 roku, albo jeszcze
wcześniej kupiłam mamie jakiś krem L'Oreal do cery dojrzałej. Krem bardzo
szybko się zepsuł. Po prostu zjełczał chyba z miesiąc po otworzeniu
opakowania, na pewno nie trwało to dłużej. Był ciężki i, jakby to ująć,
nieprzyjemny w użyciu, a przy tym okazał się wielkim rozczarowaniem. Być
może był już stary, kiedy go kupowałam, nie wykluczam. Pewnie też wiele się
zmieniło od tego czasu w kremach tej firmy. Ja jednak jestem pamiętliwa
bestia i od tej chwili nie kupiłam ani jednego kremu L'Oreal. Ani dla
siebie, ani na prezent.

Na kremach w granicach 100 zł nie znam się kompletnie :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-12-28 17:48:27

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Kruszyno, jesteś wspaniała! Bardzo dziekuję. Wydrukuję to i z
instruktażem pójdę do sklepu. Jeszcze raz, dzięki!

1. Data: 2005-12-31 15:33:32

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał/a w

> Na kremach w granicach 100 zł nie znam się kompletnie

W takim razie dorzucę moje trzy grosze i zaproponuję zestaw AA
Oceanic MorphoCreator. Za 100 zł jest do wyboru a) krem pod oczy plus
krem na dzień, b) krem na noc plus krem na dzień. Moja Mama jest z
nich bardzo zadowolona, a jedyny mankament stanowi pojemność
słoiczków - całe 30 ml, psia krew.

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

1. Data: 2006-01-10 19:03:47

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 28 grudnia 2005 18:48 użytkownik
ewa, sącząc kawkę, wyklepał:

> Kruszyno, jesteś wspaniała!

Mmmmmmrrrrrrr..... Mów do mnie jeszcze :))

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

krem pod oczy i na powieki - blysk mlodoscu
Golarka BRAUN 8995 czy PHILIPS HQ 9190
Elixir d'Aromes
Tesori d'Oriente
Allegro i oryginalnosc perfum