krem

1. Data: 2011-01-12 13:30:27

Temat: krem
Od: "xxl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Bardzo prosze o poradę. Poszukuje kremu do twarzy a raczej pod oczy bez
balsamu peruwiańskiego. Chodzi o to, że jestem strasznym alergikiem i
potrzebuje krem pod oczy. Uzywam kremu do twarzy z firmy la roche posay ale
niestety pod oczy nie moge bo mnie szczypie i łzy sie leją strumieniami.
Przetestowałam juz większośc kremów i nie ma dla mnie po prostu.
Myślałam, że może kupie krem bez balsamu nie wiem czy taki jest bo w
internecie nie moge znaleźć.
Poradzcie cos proszę, bo juz brak mi siły.
Nadmieniam, że jestem uczulona na balsam i wiele kosmetyków / dezodorant,
kremy proszki itd/
Może można zrobić na zamówienie jakis kres w aptece?
Z góry dziekuję i pozdrawiam Madzia

2. Data: 2011-01-12 14:01:59

Temat: Re: krem
Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxl" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kremy proszki itd/
> Może można zrobić na zamówienie jakis kres w aptece?

Apteka kremu raczej nie zrobi, poprosi o receptę od dermatologa. No chyba,
że masz znajomą aptekarkę.
Niektóre kosmetyczki "wytwarzają" samodzielnie kremy, zgodnie z potrzebami
stałych klientek. Jeśli zawierają wyłącznie produkty naturalne, są to twory
o b.krótkim okresie przydatności.
Możesz też wejść na stronę naturalne-piekno - tam sprzedają rozmaite
indywidualne komponenty do własnego mieszania, doradzają i sprzedają również
gotowe mieszanki. Wybór jest spory, a opisy i instrukcje dokładne.
JBP

3. Data: 2011-01-13 17:24:29

Od: "ma" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje bardzo. juz przeszukuję te stronkę.
pozdrwaiwiam

4. Data: 2011-01-20 10:17:30

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

xxl <m...@w...pl> napisał:
> [...]
> niestety pod oczy nie moge bo mnie szczypie i łzy sie leją strumieniami.
> Przetestowałam juz większośc kremów i nie ma dla mnie po prostu.

Mialam podobny problem - wiekszosc kremow pod oczy (o zwyklych
nawet nie mowie) mnie uczula. Jedyny srodek na jaki trafilam bez tego
efektu to żel pod oczy firmy Floslek. Sa rozne, np. ze świetlikiem,
ok. 6 zl w aptece.

Pozdrowienia,
Lila

5. Data: 2011-01-20 21:23:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jan 2011 10:17:30 +0000 (UTC), Lila napisał(a):

> [...]
> nawet nie mowie) mnie uczula. Jedyny srodek na jaki trafilam bez tego
> efektu to żel pod oczy firmy Floslek. Sa rozne, np. ze świetlikiem,

Ale on chyba ma działać na oczy (zmęczone, zaczerwienione itp), a nie na
skórę. Pamiętam, lata temu używałam, kiedy dużo (o wiele więcej niż dzis)
musiałam siedzieć przy kompie.

piękna biżuteria - http://sklep.bizu4u.pl/
spam fajowe noclegi koło Zakopanego
Czy tu nikt nie zagląda?