krem Kozie Mleko - Ziaja

1. Data: 2002-12-04 15:04:18

Temat: krem Kozie Mleko - Ziaja
Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś używał tego kremu? jakie efekty?
Ostatnio mialam Phyto aktiv ziaji i spisal sie na 5 + :)

Teraz zastanawiam sie nad Kozim Mlekiem ,bede wdzieczna za wszelakie rady :)

Yeni

1. Data: 2002-12-04 15:37:28

Temat: Re: krem Kozie Mleko - Ziaja
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz zastanawiam sie nad Kozim Mlekiem ,bede wdzieczna za wszelakie rady
:)

To tak...miałam ten kremik i jest on zdecydowanie na zimę:)) to znaczy dość
ciężki.
Ja wolę troszke lżejsze. I jeśli Ziaja to BIOMIN (jogurtowo-regenerujący)
krem i maseczka. Ten krem jest dla mnie idealny!!!! To jaką mam po nim fajną
skórę to naprawdę coś. Już tyle kremów używałam i tych super drogich i
średnich a ten jest za grosze i kończę 4 pojemnik. Oczywiście kupię
następny. Ma jedną wadę dość szybko się kończy, ale przy cenie cos około
7,50 i ta wada staje się malutka:).
No kończę już ten hymn pochwalny, ale mało jest kosmetyków o których mam tak
dobre zdanie.

Hanuś

1. Data: 2002-12-04 16:56:45

Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yeni" <a...@z...net> napisał w wiadomości
> Czy ktoś używał tego kremu? jakie efekty?
> Ostatnio mialam Phyto aktiv ziaji i spisal sie na 5 + :)
>
> Teraz zastanawiam sie nad Kozim Mlekiem ,bede wdzieczna za wszelakie rady
:)

Uzywalam tego mleczka, ale nic specjalnego i przerzucialam sie na inny.
Pozdrawiam.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

1. Data: 2002-12-04 17:08:19

Od: "Marthy" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> napisał w
wiadomości news:aslc9t$g20$1@news.tpi.pl...

> Uzywalam tego mleczka, ale nic specjalnego i przerzucialam sie na
inny.

To przerzuc sie tez na inne zajecie, niz wysylanie bezsensownych postow
ze spamerska stopka.

1. Data: 2002-12-04 18:14:48

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś używał tego kremu? jakie efekty?
> Ostatnio mialam Phyto aktiv ziaji i spisal sie na 5 + :)
>
> Teraz zastanawiam sie nad Kozim Mlekiem ,bede wdzieczna za wszelakie
> rady

Witam,
Uzywam kremu do rak i do twarzy z serii KOzie Mleko i jestem bardzo
zadowolona.
Wczesniej korzystalam z kremu SVR i nie wchlanial sie tak dobrze jak krem
Ziaji.

Valentine
Poznan

1. Data: 2002-12-04 20:47:15

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy ktoś używał tego kremu? jakie efekty?
>Ostatnio mialam Phyto aktiv ziaji i spisal sie na 5 + :)
>
>Teraz zastanawiam sie nad Kozim Mlekiem ,bede wdzieczna za wszelakie rady :)

Uzywam i kremu i maseczki - sa wspaniale. Uzywam ich na noc, naprzemiennie.
Przy czym to jest dosc ciezki krem , swietny dla suchej skory - jak mi
skonczy, na pewno kupie na nowo. I cena jest swietna, cos 4 pln za krem i 6,50
pln za maseczke.
Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-12-05 08:37:16

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś używał tego kremu? jakie efekty?
> Ostatnio mialam Phyto aktiv ziaji i spisal sie na 5 + :)
>
> Teraz zastanawiam sie nad Kozim Mlekiem ,bede wdzieczna za wszelakie rady
:)

Krem do rak Kozie Mleko to absolutna POEZJA!!!! Dlaczego we Wroclawiu
nigdzie go nie ma?? Inne z tej serii sa, ale tego do rak nie uswiadczysz.
Jest po prostu wspanialy, marze o nim, mysle, to sie powoli staje moja
obsesja. Jest swietny. Jak znajdziesz, to kupuj bez namyslu :)))

A co do Phyto: Ja mam z PhytoActiv krem pod oczy. Na poczatku mnie zdziwil,
ze taki tlusty, ale okazuje sie, ze bradzo dobrze nawilza, chroni skore pod
oczami praktycznie przez caly dzien. Wiec - ze tak zacytuje - "jestem na
tak" :))
Mam tez maseczke i bardzo przyjemnie sie ja naklada, choc nie zauwazylam
jakiegos szczegolnego dzialania po niej. Ale sie wycfanilam i robie tak:
nakladam maseczke. Nie zmywam. Jak przyschnie, to na to nakladam krem Young
z Miraculum (do cery suchej, wrazliwej i pod oczy, a co tam...). No i rano
efekt jest miodny :))) Cera rozjasniona i gladka.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

Laura Vandini