krem antycellulitusowy firmy Zepter

1. Data: 2003-08-21 06:33:35

Temat: krem antycellulitusowy firmy Zepter
Od: "" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, niestety nic nie mogłam znaleść na temat kremu na cellulitis Zeptera,
może ktoś mi pomoże czy warto wydać 69 zł za 200ml. Wydaje się to dość
atrakcyjna cena, jeśli jest to dobry krem. Wiem, że jego konsystencja jest dość
gęsta, a kiedyś kosztował ponad 200zł, ale to było dawno temu.
prosze o rady
bea

1. Data: 2003-08-21 08:11:25

Temat: Re: krem antycellulitusowy firmy Zepter
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
nie znam tego kremu ale moge polecić krem Norel 300 ml za 30 zł,oraz Farmona
za ok 15 zł,prawdopodobnie efekt bedzie taki sam,napieta,ujedrniona
skóra.cellulit zostanie ,moze optycznie się zmniejszy i nie bedzie rozwijał
sie następny.
pozdr.
p.

peeling do ciała