krem brązujący - jak nakładać?

1. Data: 2002-11-18 20:13:52

Temat: krem brązujący - jak nakładać?
Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Planuję zakupić sobie kremik Sopot Ziaji. Ale nie bardzo wiem jak się z tym
obchodzić - czy smarować tylko twarz czy również szyję? Jak duża jest
różnica w kolorze? W jaki sposób to robicie? Muszę zacząć sobie trenować to
nakładanie - nie chcę wystąpić na własnej studniówce w kolorze trupiobladym
a smugi od samoopalacza typu indiański look też chyba nie będą na miejscu :)

Aha, był kiedyś wątek na temat balsamu Sopot - czy można stosować go do
twarzy skoro ma taki sam skład jak krem. Dowiedziałam się u źródeł, że
różnią się stężeniem substancji czynnych dlatego balsam brązuje silniej
(można było się domyślić :)) i że można używać go do twarzy.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-18 20:50:18

Temat: Re: krem brązujący - jak nakładać?
Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Uzywam kremu Sopot Ziaji od dluzszego czasu , smaruje glownie twarz, on
naprawde delikatnie brazuje,i duzych roznic nie widac. To nie samoopalacz
ktory pozostawia wyrazna opalenizne! Nie zauwazylam by pozostawial
smugi,nalezy jednak uwazac po posmarowaniu i poczekac az sie wchlonie a nie
od razu klasc sie spac, bowiem raz tak zrobilam i rano mialam na twarzy
"jasniejsze punkty",ale dalo sie przezyc bowiem roznica jest naprawde
niewielka:) Ogólnie polecam!!

Yeni

1. Data: 2002-11-18 22:36:49

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywalam kiedys dosc dobrego balasamu brazujacego
hm to byla polska firma dosc dobra nie pamietam nazwy :(
I nakladalam normalnie na cale cialo, zadnych smog nie bylo
Idealnie rowny kolor
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-11-19 10:22:21

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Planuję zakupić sobie kremik Sopot Ziaji. Ale nie bardzo wiem jak się z
tym
> obchodzić - czy smarować tylko twarz czy również szyję? Jak duża jest
> różnica w kolorze?

Dopytam o jeszcze jedno. A co z okolicami oczu, też się go tam nakłada?
Chyba nie szkodzi, bo look użytkowniczek w stylu "negatyw misia pandy" nie
jest zamiarem producenta. Czy nie miałyście z tym problemów?
Sowa

1. Data: 2002-11-19 10:51:22

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba nie szkodzi, bo look użytkowniczek w stylu "negatyw misia pandy" nie
> jest zamiarem producenta. Czy nie miałyście z tym problemów?

czesc,
ja od dłuzszego czasu uzywam tego kremiku brązujacego Ziaji i jestem bardzo
zadowolona. Nakładam go normalnie jak krem nawilżający - i tu moje prywatne
spostrzezenie - jak go wklepuję to efekt opalenizny jest jakby mocniejszy
(lepiej sie wchłania). Okolice oczu i tak zwykle omijam ale zdazyło mi sie pare
razy klepnąć pod oczka i po powiekach - nie zauważyłam niczego niepokojacego.
Wklepuje go wieczorem (twarz, szyja i dekolt) i rano (raczej tylko buzia.
Z tym balsamem to uważaj bo on ma większe mozliwości brązujące.
Jak wypróbujesz to daj znać.
Aha - efekt codziennie mam buzie taką jakby słoneczko delikatnie ja osmagało -
żadne brązy i napewno nie można tego nazwac opalenizną.
Uważaj z rekami - bo ja miałam po nim zażółcone paznokcie. Teraz zawsze
dokładnie myję po każdej "klepance".

Masz jeszcze jakies pytanka?
Magik

1. Data: 2002-11-19 11:35:33

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okolice oczu i tak zwykle omijam ale zdazyło mi sie pare
> razy klepnąć pod oczka i po powiekach - nie zauważyłam niczego
niepokojacego.

A jeśli nie smarujesz okolic oczu to musisz np. wyrównywać kolor podkładem,
czy nie widać bielszych obwódek?
Sowa

1. Data: 2002-11-19 13:04:11

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niepokojacego.
>

> A jeśli nie smarujesz okolic oczu to musisz np. wyrównywać kolor podkładem,

Nic takiego
ja nie robie sobie "okularów" tak jak przy maseczkach. Nie ma żadnych
jasniejszych obwodek dookoła oczu.
magik

1. Data: 2002-11-19 16:19:16

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Z tym balsamem to uważaj bo on ma większe mozliwości brązujące.

Wiem o tym i nie zamierzam go stosować do twarzy.

| Jak wypróbujesz to daj znać.

Ktoś już chyba wypróbował, czytałam w którymś starszym wątku na temat
Sopotu.

| Masz jeszcze jakies pytanka?

Chyba już nie, dzięki :)
Aha, w kwestii formalnej - o nakładanie kremu w okolicach oczu pytała Sowa,
nie ja :) Ale dobrze, że spytała bo ja o tym zapomniałam.

K.

v...@g...pl

krem do rąk
odzywka do paznokci AVON