krem czekoladowy

1. Data: 2006-10-27 08:23:47

Temat: krem czekoladowy
Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

kiedyś zapodałem przepisik na krem czekoladowy do torta i chciałbym
usłyszeć opinie tych którzy go wypróbowali . było jak pamiętam wiele
uwag dot. stylu pisania a jakos nie było komentarzy merytorycznych .
jeśli ktos znajdzie chwilę to bardzo proszę.
chyba w grudniu ( mam nadzieję że zdąże z wszystkimi sprawami) otworzę
niewielka kawiarnię w krakowie gdzie wszyscy chętni będa mogli spróbować
moich wynalazków głównie z czekolady no i kawy nie zabraknie tez tam
alkoholu. ale o tym poinformuję w odpowiednim czasie. na razie wracam na
ukrainę.

pozdrawiam piotr

2. Data: 2006-10-27 09:09:01

Temat: Re: krem czekoladowy
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

clafoutis <c...@i...pl> napisał(a):

> kiedyś zapodałem przepisik na krem czekoladowy do torta

tortu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

> i chciałbym
> usłyszeć opinie tych którzy go wypróbowali . było jak pamiętam wiele
> uwag dot. stylu pisania a jakos nie było komentarzy merytorycznych .

i nie bedzie dopóki nie nauczysz sie pisac

h.

3. Data: 2006-10-27 09:41:44

Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hania jakos nie zauważyłem twoich postów pierwszy na jaki natrafiłem
jest z wrzesnia tego roku mogę więc założyc że jestes nowym
użytkownikiem mniejsza o tresć tych postów każdy pisze jak umie ale
jeśli tak jest z tobą to zaczynasz jak kazdy któremu sie wydaje że ma
coś do powiedzenia a zaczyna od pouczania szczególnie jak się pisze itd.
może przejdżmy do konkretów masz ochotę na rozmowę zrób krem złóż
"torta" i pogadamy a tak na marginesie stawiam głowę przeciw złotówce że
nie dasz sobie z nim rady. wówczas wpadnij do mnie do kawiarni pokaże
jak to leci.

pozdrawiam piotr

4. Data: 2006-10-27 10:02:47

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

clafoutis <c...@i...pl> napisał(a):

> hania jakos nie zauważyłem twoich postów pierwszy na jaki natrafiłem
> jest z wrzesnia tego roku

gugle sobie napraw, z usenetu korzystam od roku 1998, obecny nick to ładne
parę lat

> [...]
> "torta" i pogadamy a tak na marginesie stawiam głowę przeciw złotówce że
> nie dasz sobie z nim rady. wówczas wpadnij do mnie do kawiarni pokaże

jeśli tak robisz torty jak piszesz i jak korzystasz z gugli, to nie chcę ;)))

h.

5. Data: 2006-10-27 10:24:29

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwag dot. stylu pisania a jakos nie było komentarzy merytorycznych .
> jeśli ktos znajdzie chwilę to bardzo proszę.

ja robilam go juz kilka razy :)
pierwszy byl do tortu z wisniami, drugi - tort: biszkopt z kakao, cienka
warstwa powidel slowkowych, bita smietana ze smietanfixem i na wierzch gruba
wartwa kremu czekoladowego, trzeci - piernik przekladany dzemem morelowym a na
wierzchu krem. fantastyczna sprawa.

najwazniejsze dla mnie jest ze nie zawiera masla (mam jakies psychiczne
uczulenie na tluszcz :)). uzywam 90% czekolady Wawela.

tort najlepszy jest "dnia nastepnego" gdy gruba warstwa kremu zrobi sie dosc
twarda (dodaje malo bitej smietany wiec krem nie jest mazisty)

generalnie to czego szukalam! znajomi tez byli zachwyceni bo krem nie jest za
slodki i nie zapycha :)

> [...]
> moich wynalazków głównie z czekolady no i kawy nie zabraknie tez tam
> alkoholu. ale o tym poinformuję w odpowiednim czasie. na razie wracam na

baaardzo zazdroszcze. ja chyba niestety niedlugo zrezygnuje z pieczenia, bo
nie ma komu pochlaniac moich wypiekow :(

magda

6. Data: 2006-10-27 11:08:12

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

clafoutis <c...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> usłyszeć opinie tych którzy go wypróbowali . było jak pamiętam wiele
> uwag dot. stylu pisania a jakos nie było komentarzy merytorycznych .

byly, tylko nie chcialo Ci sie przeczytac albo wziąć ich do wiadomosci.

tortu nie jadlam. Dla mnie zbyt czekoladowy i treściwy, ale jak kto lubi.
IMO w cukierni takie wlasnie powinny byc wyroby. Tylko pewnie na skale
masowa bedą gorsze składniki...

h.

7. Data: 2006-10-27 11:25:52

Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaczynam podejrzewać że dawno nie miałaś normalnego seksui stąd to twoje
rozdrażnienie jeśli mimo to masz jakiegoś faceta to mu współczuję.

piotr

8. Data: 2006-10-27 11:30:35

Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki magda ,

to właśnie miałem na myśli obiektywne opinie na temat kremu , jak
narazie jesteś jedyną która normalnie zareagowała (vide hania)

pozdro piotr

9. Data: 2006-10-27 11:36:45

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

clafoutis <c...@i...pl> napisał(a):

> dzieki magda ,
>
> to właśnie miałem na myśli obiektywne opinie na temat kremu , jak
> narazie jesteś jedyną która normalnie zareagowała (vide hania)

normą w Polsce jest (poza maturzystami Giertycha i innymi słodkimi
maleństwami gwałcącymi koleżanki na lekcjach) pisanie po polsku, a co
najmniej nie szamotanie się, gdy ktoś zwraca uwagę. Jak bedziesz pisał
przepis zawierający "goszką" czekoladę, "cókier", "monkje" i inne wynalazki,
to nikt tego nie tylko nie bedzie mógł przeczytać, ale też skosztować.

Jak Ci się nie podoba, to pisz na grupach, których nazwa nie zaczyna się od
pl.

h.

10. Data: 2006-10-27 11:38:59

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

clafoutis <c...@i...pl> napisał(a):

> zaczynam podejrzewać że dawno nie miałaś normalnego seksui stąd to twoje
> rozdrażnienie jeśli mimo to masz jakiegoś faceta to mu współczuję.

argument równie ciężkostrawny jak Twój torcik z goSZką czekoladą ;-)))

hania

Do wbijania gwozdzi, albo pieczonego.
Fajny przepis Wieprzownia po neapolitańsku spolszczona
Spokój czy to tak wiele?
LINK
zdobyłem adres do Pana