krem dla 20-stki

1. Data: 2004-07-16 18:46:23

Temat: krem dla 20-stki
Od: "karol_ina" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie wszystkie;
czytam sobie ta grupe od jakiegos czasu i wreszcie zdecydowalam sie zapytac.
Co byscie poradzily 20latce, jaki krem do pyszczka?

zukam czegos uniwersalnego, nie specjalnie "na noc" czy "na dzien". Cere mam

raczje tlusta, ale pryszczy juz nie mam (kiedys mialam, ale wyploszylam
wszystkie Harmonetem). Powinnam chyba miec cos nawilzajacego i z filtrem,
prawda?

ie maluje sie, wiec nie mam problemow typ "czy podklad bedzie sie trzymal" i

inne takie; a ze nie wale sobie zadnych podkladow ani pudrow to nie mam tez
skory zniszczonej kosmetykami, wiec ekstra regeneracja nie jest jej potrzebna.
Uzywam teraz na codzien toniku Bielendy ogorkowego, a do mycia zelu
Clean&Clear. Uzywalam do tej pory kremu Clen&Clean nawilzajacego
przeciwpryszczowego, ale chyba pora cos zmienic (uzywam go od chyba czterech
czy pieciu lat... ;-)
Przedzial cenowy nie jest zbyt wazny, chce miec dobry kosmetyk, wole teraz -
jak bedzie trzeba - wydac pare zlotych wiecje, niz za pare lat miec zniszcozna
cere.
Z gory wielkie dzieki za wszelkie rady. I pozdrawiam
Karo_lina

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-07-17 12:47:13

Temat: Re: krem dla 20-stki
Od: "<pl>" <t...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

"karol_ina" <d...@o...pl> wrote in message news:04071620462379@polnews...
> raczje tlusta, ale pryszczy juz nie mam (kiedys mialam, ale wyploszylam
> wszystkie Harmonetem).

Harmonetem? mozesz napisac cos wiecej o tym specyfiku?

1. Data: 2004-07-17 13:13:59

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<pl>" <t...@U...com> napisał w wiadomości
> "karol_ina" <d...@o...pl> wrote in message
>
> Harmonetem? mozesz napisac cos wiecej o tym specyfiku?

A czy to nie są przypadkiem jakieś pigułki antykoncepcyjne?...

Ligeia

1. Data: 2004-07-17 14:16:45

Od: "<pl>" <t...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ligeia" <e...@p...com.pl> wrote in message
> A czy to nie są przypadkiem jakieś pigułki antykoncepcyjne?...

tak sadzisz? tez cos podobnego po glowie mi chodzilo. dzieki.

1. Data: 2004-07-17 15:38:36

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ligeia" <e...@p...com.pl> wrote in message
> >

> tak sadzisz? tez cos podobnego po glowie mi chodzilo. dzieki.

Nie wiem na pewno, po prostu tak mi się nazwa skojarzyła. Jednak teraz
poszperałam trochę w sieci i okazało się, że miałam rację. :-)

Ligeia

1. Data: 2004-07-17 16:14:02

Od: "<pl>" <t...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem na pewno, po prostu tak mi się nazwa skojarzyła. Jednak teraz
> poszperałam trochę w sieci i okazało się, że miałam rację. :-)

alez Ty szprytna..:>
:]

wygładzić włosy, nabłyszczacz czy co?
[warszawa] sephora vs douglas - wola park - badanie konsumenckie;)
Pytanie o lokówkę
makijaż ślubny Kraków
vipera - gdzie w warszawie?