krem dla mezczyzn??

1. Data: 2003-10-15 11:17:58

Temat: krem dla mezczyzn??
Od: "Robbins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Na tej grupie glownie udzielaja sie kobiety, wiec dlatego zapytam, czy
mezczyzni po 28 roku zycia powinni uzywac jakis kremow przeciw zmarszczom? A
moze rowniez krem pod oczy?
A pytanie drugie, czy takie zabiegi nie swiadcza o zniewieszczeniu? Czy
mezczyznie wypada?

Co o tym sadzicie?

Rob

1. Data: 2003-10-15 12:56:07

Temat: Re: krem dla mezczyzn??
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robbins" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zmarszczom? A
> moze rowniez krem pod oczy?
> A pytanie drugie, czy takie zabiegi nie swiadcza o zniewieszczeniu?

Czasy się zmieniły i to co kiedyś było nie do pomyślenia, teraz jest już
normą. Możesz używać kremów (są specjalne serie dla mężczyzn) może nawet
nie tyle żeby przeciwdziałać powstawaniu zmarszczek ale żeby poprawić
stan skóry (nawilżyć albo pozbyć się wyprysków czy podrażnień po
goleniu). Warto o siebie zadbać:-) Pod oczy może krem, który niweluje
opuchliznę i cienie - jeśli potrzebujesz. Rano, pod oczy możesz stosować
żel ze świetlikiem (dostępny w aptekach) aby zmniejszyć na przykład
efekty nieprzespanej nocy.
Mój mąż bardzo sobie chwali krem dla mężczyzn Vichy - nawilża skórę,
łagodzi podrażnienia i zapobiega wrastaniu włosków.
Możesz także co jakiś czas nałożyć jakąś maseczkę - dla mężczyzn lub dla
kobiet (oczyszczającą albo regulującą wydzielanie sebum).
Kremy i maseczki to pestka - ostatnio zaczęli produkować linie
kosmetyków kolorowych dla mężczyzn - kredki do oczu, lakier do paznokci,
puder i coś tam jeszcze:-)
Mężczyźni są coraz częstszymi klientami kosmetyczek i klinik chirurgii
plastycznej.
Mnie to nie przeszkadza w ogóle ( w końcu to czy ktoś używa kremu czy
nie, nie świadczy o jego męskości). Chociaż te kredki do oczu... chyba
jeszcze minie trochę czasu zanim zaakceptuję mężczyznę z podkreślonym
okiem :-)
Tylko jedna uwaga - nie podbieraj kremu partnerce czy mamie bo skóra
kobiet ma zupełnie inne wymagania i jest dużo cieńsza.

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-10-15 13:07:54

Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał(a):

> Tylko jedna uwaga - nie podbieraj kremu partnerce czy mamie bo skóra
> kobiet ma zupełnie inne wymagania i jest dużo cieńsza.

A czy jak nie jest wprost napisane że dla mężczyzn to domyślnie jest dla
kobiet? Bo oferta dla mężczyzn jest jeszcze raczej uboga. Zresztą używam
różnych marek (przede wszystkim AA) i nie narzekam.

pzdr
ki

1. Data: 2003-10-15 13:18:33

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robbins napisał/a w news:bmjag5$14s$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl:

> czy mezczyzni po 28 roku zycia powinni uzywac jakis kremow przeciw
> zmarszczom?

Jeśli zmarszcze są natrętne, to może lepiej je sprejem potraktować? Ale
nie wcześniej niż przed trzydziestką.

> A pytanie drugie, czy takie zabiegi nie swiadcza o zniewieszczeniu?

A co to jest "zniewieszczenie"?

> Czy mezczyznie wypada?

Ależ skąd :>

> Co o tym sadzicie?

http://tinylink.com/?ENkbwSx2aP Hef fan.

mips

--
KUBA, najnowszy troll pru => http://mojulubionytroll.w.interia.pl/

1. Data: 2003-10-15 13:58:45

Od: "Robbins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> A co to jest "zniewieszczenie"?

Zniewieścienieniu, miało byc :-)))))
Wybaczysz?
Rob

1. Data: 2003-10-15 18:20:19

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bmjag5$14s$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, ze r...@o...pl
twierdzi...
|mezczyzni po 28 roku zycia powinni uzywac jakis kremow przeciw zmarszczom? A
|moze rowniez krem pod oczy?

Jesli potrzebuja :) Ja jestem piekny bezzmarszczkowy i bez tego :)

|A pytanie drugie, czy takie zabiegi nie swiadcza o zniewieszczeniu? Czy
|mezczyznie wypada?

Pewnie ze wypada. Nie wypada to klac i palic papierosy :)

A jak ktos mowi o zniewiescialosci mezczyzny bo uzywa krem.... To znaczy
ze jest bardzo zakompleksiony i to z nim sa problemy :)

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

1. Data: 2003-10-15 20:45:05

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robbins wrote:
> Witajcie,
> Na tej grupie glownie udzielaja sie kobiety, wiec dlatego zapytam, czy
> mezczyzni po 28 roku zycia powinni uzywac jakis kremow przeciw
> zmarszczom? A moze rowniez krem pod oczy?

Nikt nie powinien stosować kosmetyków, ale każdy może. Mężczyźni również, bo
niby czemu nie? Jest kilka firm, które produkują serie kosmetyków
pielęgnacyjnych dla mężczyzn. Sa kremy do twarzy i pod oczy, poszukaj i
napewno znajdziesz.

> A pytanie drugie, czy takie zabiegi nie swiadcza o zniewieszczeniu?
> Czy mezczyznie wypada?
>
> Co o tym sadzicie?
>
> Rob

Napewno znajdą się tacy, którzy powiedzą, że właśnie o tym to świadczy.
Tylko chyba nie należysz do ludzi, którzy przejmują się
stereotypami?...Jeśli jednak ma to dla Ciebie znaczenie, to nie używaj
kosmetyków i po problemie. Ja uważam, że we wszystkim powinno znaleźć się
umari. Jeżeli facet ubolewa nad każdą drobną zmarszczką i robi z tego
problem, to według mnie, nie jest to do końca normalne. Trzeba dbać o
higienę, ale nie przesadzać. Co to znaczy, czy "mężczyzna powinien
używać..."? Nic nie powinien, ale może. :-) Mam nadzieję, że rozumiesz o co
mi chodzi? Troche zamieszałam. ;-)) hehe

--
Elvira

1. Data: 2003-10-15 20:51:34

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:
> ostatnio zaczęli produkować linie
> kosmetyków kolorowych dla mężczyzn - kredki do oczu, lakier
> do paznokci, puder i coś tam jeszcze:-)

To jest imho przesada. Nie chciałabym, żeby mój facet malował się do pracy.
Nie potrafię sobie tego nawet wyobrazić. ;-)

> Mężczyźni są coraz częstszymi klientami kosmetyczek i klinik chirurgii
> plastycznej.
> Mnie to nie przeszkadza w ogóle ( w końcu to czy ktoś używa kremu czy
> nie, nie świadczy o jego męskości).

Pewnie, że nie, ale są tacy, którzy się z tym obnoszą i robią z wyboru kremu
życiowy dylemat. Zresztą u kobiet też tego nie lubią, więc płeć nie ma
znaczenia. Niemniej uważam, że mężczyźnie jest bardzo do twarzy ze
zmarszczkami, tudzież jakimiś innymi drobnymi defektami. Po prostu podoba mi
się u facetów lekko zużyta twarz, ale to kwestia gustu.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-15 22:37:50

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Jeżeli facet ubolewa nad każdą drobną zmarszczką i robi z tego
> problem, to według mnie, nie jest to do końca normalne.

IMHO to samo mozna powiedziec o kobietach :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-10-16 06:44:52

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robbins" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> A pytanie drugie, czy takie zabiegi nie swiadcza o zniewieszczeniu? Czy
> mezczyznie wypada?

Czasami to po prostu koniecznosc. Moj TZ pracowal swegoczasu w takiej
robocie, ze musial przez iles godzin codziennie byc na mrozie (a to byla
zima i mrozy -20 st). Skora po prostu zaczela mu pekac i zaczely robic sie
rany. Krem byl wprost niezbedny. A ze mial ladny, meski zapach, to swoja
droga :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "