krem do murzynka czy dżem?

1. Data: 2001-07-21 15:04:26

Temat: krem do murzynka czy dżem?
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm, nie wiem jak to zrobiłam, ale udało mi się właśnie wyprodukowac suchego
jak wiór murzynka. Pomyslałam sobie, że go uratuję jak zrobię do niego jakiś
krem albo może dżemem go przełożę? Co byscie mi poradzili? Może jakieś
przepisy na ten krem albo jaki dżem?

Zmartwiona Wkn

(jutro goście)

1. Data: 2001-07-21 20:11:08

Temat: Re: krem do murzynka czy dżem?
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jakiś
> krem albo może dżemem go przełożę? Co byscie mi poradzili? Może jakieś

Witam;-)))

Do murzynka ostatnio robialm mase smietankowa, a calosc polalam polewa
czekoladowa... Goscie zjedli w tempie superekspresowym;-))) Masa smietankowa
robi sie szybko i jest niezla;-))) Maslo utrzec na piane, dodac cukier
puder (ok. 7 - 8 lyzeczek na kostke masla), a nastepnie smietane (najlepiej
dosyc gesta, 12%) - duzy kubeczke (ok. 250 ml). Dodaje do tej masy troche
cytryny, aby nie byla zbyt slodka;-) Masa jest dobra z poziomkami,
probowalam z truskawkami i tez ok;-) Proporcje sa mniej wiecej, trzeba
probowac w trakcie robienia, bo slodkosc masy zalezy takze od ciasta, ktore
bedzie nia przekladane;-) Murzynka przez przelozeniem trzeba porzadnie
nasaczyc;-))))))))

Pozdrawiam,

Kaliope
--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-07-22 19:34:24

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaliope <k...@p...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9jcnun$g93$...@n...onet.pl...

> [...]
ktore
> bedzie nia przekladane;-) Murzynka przez przelozeniem trzeba porzadnie

Mmmm, interesujące, następnego murzynka wyprodukuję z masa śmietankową :-)))

Wkn

czerwone porzeczki - ratunku!
Robot kuchenny Bosha - POSZUKIWANY
Koniec wakacjii i danko na zimny dzien