krem do skórek

1. Data: 2005-02-24 15:53:44

Temat: krem do skórek
Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
ostatnio mam bardzo suche rece, a co za tym idzie strasznie odchodzą mi
skórki przy paznokciach.
Czy w takiej sytuacji krem do pielęgnacji skórek avonu jest cos warty,
czy może lepiej wybrać jakis inny srodek?
a może domowe kapiele w oliwie?
Nie chciałabym niepotrzebnie wydawac pieniędzy, a kremy do rak niewiele
mi pmagają :(

pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-02-24 17:17:01

Temat: Re: krem do skórek
Od: "isiak" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
ja uzywam z avonu kremu z siliconem .. jest naprawde dobry do calych dloni
jak i do samych skorek .

pozdrawiam
isa

1. Data: 2005-02-24 17:33:43

Temat: Re:
Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik isiak napisał:
> witam,
> ja uzywam z avonu kremu z siliconem .. jest naprawde dobry do calych dloni
> [...]
ja mam krem do rak jakis tani glicerynowy, z avonu krem glicerynowy i
sss oraz kuracje do rak sss, niestety (szczególnie jeśli chodzi o
skórki) efekty mizerne :(
w nowym katalogu jest krem do pielęgnacji skórek (str.36), ale nie wiem
czy w takiej sytuacji warto w niego inwestować :(

pozdrawiam
Ania

--
nasza strona: www.konrad.fotokam.net
22 sierpnia?: www.aniatg.republika.pl

1. Data: 2005-02-24 17:40:10

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna G. wrote:

> [...]
> w nowym katalogu jest krem do pielęgnacji skórek (str.36), ale nie wiem
> czy w takiej sytuacji warto w niego inwestować :(

ja zainwestowalam i od ponad poltorej roku nie kupuje innego. tego tez nie stosuje
regularnie, brak
mi cierpliwsoc, ale 2-3 w tygodniuwystartczylo i poprawe bylo widac bardzo szybko.
nie wiem jak ten
nowy (bo z tego co widzialam to pisze 'nowosc' w katalogu) ale ten poprzedni byl
super.
Moze udalo im sie go nie popsuc? :-)

Kup, cena nie jest zbyt wysoka a warto :)
pozdr

*****
We are shaped by our thoughts, we become what we think.
When the mind is pure, joy follows like a shadow that never leaves.
The Dhammapada
*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2005-02-24 18:13:45

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nick(i) napisał:

> [...]
> tygodniuwystartczylo i poprawe bylo widac bardzo szybko. nie wiem jak
> ten nowy (bo z tego co widzialam to pisze 'nowosc' w katalogu) ale ten
U góry strony pisze "w nowej szacie", więc mam nadzieję, że środek nadal
dobry ;)

> Kup, cena nie jest zbyt wysoka a warto :)
No to zamawiam :)
pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-02-24 18:35:57

Temat: Re: Re:
Od: "IWONA" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stosuje regularnie, brak
> mi cierpliwsoc, ale 2-3 w tygodniuwystartczylo i poprawe bylo widac bardzo

Witam,
potwierdzam,ja kupiłam w zeszłym roku krem do skórek Avonu,a skórki miałam w
stanie naprawdę kiepskim....krem pomógł,efekty były widoczne prawie od
zaraz.Skończył mi się i kupiłam ostatnio oriflame.Jak dla mnie,to jest sporo
gorszy od avonu,ale oczywiscie jest to tylko i wyłącznie moja subiektywna
opinia.Zeby nie było;-) to dodam,ze kupuję kosmetyki i avonu i oriflame.
Pozdrawiam serdecznie
Iwona

1. Data: 2005-02-24 19:18:57

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna G. wrote:

> ostatnio mam bardzo suche rece, a co za tym idzie strasznie odchodzą mi
> skórki przy paznokciach.
> Czy w takiej sytuacji krem do pielęgnacji skórek avonu jest cos warty,

Niezly jest. Skuteczny, tyle ze uzaleznia troche i trzeba powtarzac
kuracje. Poza tym polecam krem do rak Neutrogeny z serii Anti-Ageing
(tylko zapach ma dyskusyjny) i krem rak i paznokci z lnem Polleny Evy.
I uzywanie rekawiczek przy pracach domowych :)

BA

1. Data: 2005-02-24 19:29:45

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nick(i)" <...@...pl> wrote in message news:cvl3g3$rp9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
szybko. nie wiem jak ten
> nowy (bo z tego co widzialam to pisze 'nowosc' w katalogu) ale ten

Tez uzywalam poprzedniego. To jedyny produkt Avonu, obok jednego lakieru do
paznokci, ktory jest moim zdaniem naprawde udany. Polecam!

s.

1. Data: 2005-02-24 20:42:36

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Anna napisał:

> Poza tym polecam krem do rak Neutrogeny z serii Anti-Ageing
> (tylko zapach ma dyskusyjny)
z tego jeszcze nie korzystałam, dziekuję za kolejne namiary

> i krem rak i paznokci z lnem Polleny Evy.
to na mnie zupełnie nie działa :(

> I uzywanie rekawiczek przy pracach domowych :)
Niestety moje ręce sa zniszczone głównie przez pracę.
Pracuję w szkole i chyba jestem jedna z tych nauczycielek, co jedną reka
piszą a drugą wycieraja, bo po 45 min. mam całe białe i suche ręce
(Pomimo, iż uczniowie także maja swoje występy przy tablicy). Po każdej
lekcji obowiazkowe mycie i natłuszczanie, troszke to uciążliwe, ale cóż
zrobić. Nietstey skórki tego nie wytrzymują.
Jeszcze nie próbowałam prowadzic lekcji w rekawiczkach :)

pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-02-25 10:28:36

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna G. <a...@N...poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> zrobić. Nietstey skórki tego nie wytrzymują.
> Jeszcze nie próbowałam prowadzic lekcji w rekawiczkach :)

to może poprosić o wymianę tablicy na białą ze względów zdrowotnych? ;)

Moje eksperymenty allegrowe.
[Jelenia Góra] Inglot?
Re: E-drogeria??? Co o niej myslicie???
depilacja laserowa