krem marzeń

1. Data: 2005-01-07 08:58:46

Temat: krem marzeń
Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym mieć dobry krem, który byłby:
1. nawilżający
2. matujący
3. przeciwzmarszczkowy (dla bardzo świeżej 30. latki :-)
4. nadający się pod makijaż.
Jak prawdziwa kobieta szukam wciąż nowych marek. Co polecacie?
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-01-07 10:33:12

Temat: Re: krem marzeń
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzecki <g...@f...pl> napisał(a):

> [...]
> 4. nadający się pod makijaż.
> Jak prawdziwa kobieta szukam wciąż nowych marek. Co polecacie?

Pure Focus Lancome.

JoP

1. Data: 2005-01-07 13:18:54

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzecki" napisał w wiadomości
> [...]
> 4. nadający się pod makijaż.
> Jak prawdziwa kobieta szukam wciąż nowych marek. Co polecacie?

Możesz używać też np. nawilżającego matującego pod makijaż na dzień, a na
noc przeciwzmarszczkowy :)

1. Data: 2005-01-07 15:24:05

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukrecja <a...@e...net> napisał(a):
> Możesz używać też np. nawilżającego matującego pod makijaż na dzień, a na
> noc przeciwzmarszczkowy :)

przeciwzmarszczkowo działa każdy krem na dzień z dobrymi filtrami ;)

1. Data: 2005-01-08 11:05:22

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał/a w news:crloh8$4rn$1@inews.gazeta.pl:

> Pure Focus Lancome.

A napiszesz cóś więcej o nim? :)

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-01-08 17:30:39

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> A napiszesz cóś więcej o nim? :)

Ale nie mam nic specjalnego do dodania. Nawilżać nawilża, matować matuje,
pod makijaż bardzo ładnie się nadaje, co do działania przeciwzmarszczkowego
to przypomnij się za 10 lat. ;-)

JoP

P.S. <prywata>Dostajesz moje maile (szt. 2, pierwszy 28.12) czy znowu
wsysa?</prywata>

1. Data: 2005-01-09 22:17:44

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzecki" <g...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 4. nadający się pod makijaż.
> Jak prawdziwa kobieta szukam wciąż nowych marek. Co polecacie?

IMVHO Visibly Young Neutrogeny na dzien, ten z miedzia.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2005-01-11 12:08:42

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał/a w news:crp5d8$ch1$3@atlantis.news.tpi.pl:

> Ale nie mam nic specjalnego do dodania. Nawilżać nawilża,
> matować matuje, pod makijaż bardzo ładnie się nadaje,

To jeszcze cenę poproszę, opinię o wydajności i info o filtrach UV.
A i wersję - to ta żelowa czy kremowa?

> co do działania przeciwzmarszczkowego to przypomnij się za 10 lat.
> ;-)

Nie omieszkam :>

> P.S. <prywata>Dostajesz moje maile (szt. 2, pierwszy 28.12) czy
> znowu wsysa?</prywata>

Sytuacja opanowana :)

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

http://tinyurl.com/4ptrs
Re: Włosy po rozjaśnieniu
Zgon po Diane-35! Czy brać?
Fitoestrogeny - wunderwaffe w walce z trądzikiem
Oriflame - luty - NOWOŚCI