krem, masc, cokolwiek na poparzony dekolt

1. Data: 2004-03-09 10:54:31

Temat: krem, masc, cokolwiek na poparzony dekolt
Od: "Szymon Sz." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moze troche NTG, ale moja dziewczyna wylala na swoj dekolt goraca herbate i
troche go sobie poparzyla. Moze grupowiczki moga doradzic czym smarowac aby
nie zostaly blizny i szybko to sie zagoilo.
Dzieki

--
Szymon Sz.
s...@g...pl

1. Data: 2004-03-09 11:00:41

Temat: Re: krem, masc, cokolwiek na poparzony dekolt
Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
aby
> nie zostaly blizny i szybko to sie zagoilo.

Naturalnym (!!!! czyli takim z apteki/sklepu zielarskiego) olejkiem
lawendowym.

Kitka

1. Data: 2004-03-09 11:04:33

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymon Sz." <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
aby
> nie zostaly blizny i szybko to sie zagoilo.

pantenol w piance do kupienia w aptece, psikac sie tym na maksa
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-03-09 12:45:27

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <j...@S...wp.pl> wrote in message
> aby
>
> pantenol w piance do kupienia w aptece, psikac sie tym na maksa
> Pozdrawiam

A pozniej jeszcze balsam z tej samej serii.
iska

1. Data: 2004-03-09 14:01:36

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szymon Sz." <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
aby
> nie zostaly blizny i szybko to sie zagoilo.

Wszystko zalezy od tego jak to wyglada, na powazniejsze poparzenia powinno
sie stosowac leki.

Ja kiedys smarowalam sokiem z aloesa (normalnym sokiem wyciskanym z lisci,
bez rozcienczania), wszystko bardzo ladnie sie goilo. Oparzenie bylo glebsze
(bable), ale na niewielkiej powierzchni.

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2004-03-09 14:53:00

Od: fily <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Najlepszy jest krem Dermazin (lepszy od Panthenolu), niestety na
recepte, pzdr.

1. Data: 2004-03-09 20:16:37

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

najpierw zimny okład/prysznic czy co tam się uda wykombinować. potem żel na
opażenia Termcool firmy emo. potem panthenol w piance. za parę dni bedzie
można zastosować alantan plus, bepanhten itp

1. Data: 2004-03-09 22:36:33

Od: "Szymon Sz." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i troche go sobie poparzyla. Moze grupowiczki moga doradzic czym smarowac
> aby nie zostaly blizny i szybko to sie zagoilo.

Dzieki za odpowiedzi. Panthenol zostal uruchomiony, zobaczymy co dalej.

--
Szymon Sz.
s...@g...pl

jak zostac dietetyczka?
lista dla grubasow
żelowe paznokcie
Do Grupowiczek, które używały Normadermu
Seria kosmetykow dla mezczyzn