krem na cerę naczyńkową na zim

1. Data: 2005-12-05 22:30:01

Temat: krem na cerę naczyńkową na zim
Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę, podpowiedzcie, jaki krem kupić, jak wyjdę na zimno, to zaraz jestem
czerwona jak burak, mimo że smaruję twarz kremem : nivea, oliwkowy Ziaja,
tłusty kolastyna na zimę na pękające naczyńka. Może jednak jest coś
skuteczniejszego ? Ten poroblem pojawił się dopiero teraz, dotychczas tego
nie miałam.
Proszę o odpowiedź, dzięki, Ewa.

1. Data: 2005-12-05 23:28:53

Temat: Re: krem na cerę naczyńkową na zim
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

może Flos-Lek z serii zimowej na naczynka?

1. Data: 2005-12-06 09:03:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

EW napisał(a):
> [...]
> tłusty kolastyna na zimę na pękające naczyńka. Może jednak jest coś
> skuteczniejszego ? Ten poroblem pojawił się dopiero teraz, dotychczas tego

Tłusty albo pótłusty krem chroniący przed mrozem Iwostin.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-12-06 09:51:50

Od: "Lady Huncwot" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Avene, Antirougeur, creme riche (czyli wersja bardziej tłusta, do cery
suchej).
Pzdr,
LH

1. Data: 2005-12-06 13:51:55

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy napisał(a):
> może Flos-Lek z serii zimowej na naczynka?

Flos-Lek jest rewelacyjny - łączyłam zmywacz do buzi (po demakijażu :) -
(ten http://www.floslek.com.pl/produkty/zdmczpn.html ) i krem (ten
http://www.floslek.com.pl/produkty/kpdczpn.html). Zawsze w zimie miałam
problem ze szczytami policzków - miałam takie czerwone szerokie łuki
zaczynające się w pobliżu nosa, kończące się mniej więcej na wysokości
(oczywiście poniżej) zewn. kącika oczu. Po kilku latach stosowania
różnych preparatów rok temu pani w jakiejś drogerii poleciłam mi właśnie
Flos-Lek i to było to.
W tej chwili używam już tylko zmywacza, bo mam krem zimowy Avonu - też
dobrze u mnie działa, ale podejrzewam, że gdyby nie po ubiegłoroczna
kuracji (po której nadal jest ok - jak na razie żadnych czerwonych
łuków), to pewnie problemy były... :):):)

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-12-06 16:31:25

Od: "/Agalay" <a...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dn3mvm$gnq$1@inews.gazeta.pl...
> Avene, Antirougeur, creme riche (czyli wersja bardziej tłusta, do cery
> suchej).
> Pzdr,
> LH

Rowniez polecam. Nie znalazlam do tej pory nic lepszego. W lecie wersja co
cery mieszanej, w zimie do suchej i jest super:)
Krem sie ladnie wchlania, NIE ZATYKA porow, nie szczypie na zimnie buzia i
dziala przeciw naczynkowo:-)

1. Data: 2005-12-06 16:33:30

Od: "/Agalay" <a...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tłusty albo pótłusty krem chroniący przed mrozem Iwostin.
>
> Pozdrawiam
> Ewa

moja dermatolog powiedziala, ze to najwieksza glupota do cery wrazliwej
stosowac kremy tluste, poltluste. Nie pamietam dokladnie jak mi to
tlumaczyla, w kazdym badz razie chroni moze i przed zimnem ale niszczy
bariere ochronna skory i kolko sie zamyka. Kazala mi sie pozbyc z duma
nabytego przeze mnie cold cream avene. Za ciezki, za tlusty. Moze do cer
normalnych, bezproblemowych nie wadzi, na pewno na naczynkowe wg niej jest
niewskazany.

1. Data: 2005-12-06 19:13:24

Temat: Re: krem floslek
Od: "Bruno" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

(...) krem (ten http://www.floslek.com.pl/produkty/kpdczpn.html).

Ile ten kram kosztuje?

1. Data: 2005-12-06 19:32:34

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bruno napisał(a):
> Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> (...) krem (ten http://www.floslek.com.pl/produkty/kpdczpn.html).
>
> Ile ten kram kosztuje?

Cena w internetowym sklepie Flos-Leku - 12,40, ja płaciłam chyba 12,80,
albo 12,90...

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-12-07 21:07:05

Od: "Lady Huncwot" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

/Agalay <a...@U...gazeta.pl> napisał(a):

> Rowniez polecam. Nie znalazlam do tej pory nic lepszego. W lecie wersja co
> cery mieszanej, w zimie do suchej i jest super:)

Ta lżejsza wersja jakoś do mnie nie przemówiła (ale używałam tylko próbek i
to niedawno, więc było zimno).
Do kompletu na noc paćkam się Avene Diroseal, plus żel-maska Flos-Leku 2x
dziennie, plus Ascorutical.
Tej zimy muszę wygrać z naczyniami, nie widzę inaczej ;)

[OT][GWK] brązowe *normalne* kozaki
Re: Kosmetyczka dla faceta w Warszawie
Soraya - Antybakteryjny krem redukujacy blizny i zmiany potradzikowe
Gdzie dostane ELVISA?
plastry vita slim