krem na noc [cera mieszana]

1. Data: 2003-11-16 15:00:45

Temat: krem na noc [cera mieszana]
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie kończy mi się AA Oligovital na noc i chciałabym kupić sobie coś
nowego. Myślałam na wypróbowaniem jakiegoś kosmetyku z tzw. górnej półki,
dlatego będą wdzięczna za rady i opinie. Jaki krem na noc jest dobry dla
cery mieszanej?

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-16 18:34:22

Temat: Re: krem na noc [cera mieszana]
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dlatego będą wdzięczna za rady i opinie. Jaki krem na noc jest dobry dla

Dołączam do pytania. Mam cerę tłustą. Dostałam do testowania sporo próbek i
jak na razie nic mi nie odpowiada - zarówno z kosmetyków aptecznych (miałam
jakieś Vichy) jak i "zwykłych" typu AA Aqua Zen (Oceanic)
Wczoraj wpadła mi w ręce saszetka z kremem na dzień AA HydraOXYGEN Oceanic24
(czy jakoś podobnie). Rewelacja - dobrze sie wchłania, nie maże po skórze,
odrobinke ja napina. Zastanawiam sie zatem nad wersją na noc - czy jest
warta zakupu?

Ola

1. Data: 2003-11-16 18:47:36

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odrobinke ja napina. Zastanawiam sie zatem nad wersją na noc - czy jest

Mnie wersja na noc kompletnie nie pasowala - mialam wrazenie, ze zaklejal
twarz. Dziwne to, bo wersje na dzien absolutnie uwielbiam:))
Aha, maseczka z tej serii tez mi nie podpasowala...

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-11-16 20:06:43

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Ligeia" <e...@p...com.pl>

> [...]
>dlatego będą wdzięczna za rady i opinie. Jaki krem na noc jest dobry dla

a co ten krem ma robic? bo jesli tylko nawilzac, to moim zdaniem (a
sporo kremow wyprobowalam), nie ma sensu kupowac lancome czy innego
diora. lepiej jest kupic drozszy, lepszy krem do zadan specjalnych (o
ile ten drozszy faktycznie jest lepszy), a nawilzac sie czymkolwiek,
chocby i miraculum za 5 zl.

btw, na tzw poimprezie polecam anti-gravity lotion clinique. mam duze
probki od jakiegos czasu i tak uzywam raz na pare nocy, ale wczoraj
(no, dzis) po zbiegowisku u znajomych wrzucilam to sobie na twarz.
dzis rano wygladalam lepiej, niz zwykle po zdrowym snie i zerze
uzywek.

anek

1. Data: 2003-11-16 20:09:29

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
półki,
> dlatego będą wdzięczna za rady i opinie. Jaki krem na noc jest dobry

Primordiale Night Lamcome.Rewelacja.Nie wiem jednak w jakim jesteś
wieku?Ma on działanie lekko wygładzające.

Gosia

1. Data: 2003-11-16 20:35:49

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

anek <a...@g...pl> wrote:
> btw, na tzw poimprezie polecam anti-gravity lotion clinique. mam duze

Ja na to samo polecam maseczkę Biotherm Hydra Detox. Ładnie nawilża
skórę po baletach.

a.

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

1. Data: 2003-11-16 20:40:48

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>

>Ja na to samo polecam maseczkę Biotherm Hydra Detox. Ładnie nawilża
>skórę po baletach.

o, warto wiedziec. a mozna sie z nia polozyc spac, czy trzeba
wycierac?

anek

1. Data: 2003-11-16 21:06:17

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

anek <a...@g...pl> wrote:
> o, warto wiedziec. a mozna sie z nia polozyc spac, czy trzeba
> wycierac?

Nieno, to jest klasyczna maseczka, do starcia po kilku minutach. Ja
nakładam ją jak siedzę w wannie i np. golę nogi ;)

A jak już przy maseczkach jesteśmy, to bardzo dobra jest oczyszczająca
maseczka Nivea w saszetkach - niezbyt droga, a czyni cuda ze skórą.
Tylko szkoda, że opakowanie nie jest przedzielone na dwie części -
paćki starcza z powodzeniem na dwa razy, a z pewnością nie przybędzie
jej świeżości po otwarciu.

a.

1. Data: 2003-11-16 21:36:05

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>

>Nieno, to jest klasyczna maseczka, do starcia po kilku minutach. Ja
>nakładam ją jak siedzę w wannie i np. golę nogi ;)

a widzisz. bo ja jestem leniwa i najczesciej jak naloze maseczke, to
sie z nia klade spac - swietnie sprawdzala sie w tej roli niebieska z
YR z kwasami, a teraz sprawdza sie bio-odnowa Sorayi z rafa koralowa;)

> [...]
>Tylko szkoda, że opakowanie nie jest przedzielone na dwie części -
>paćki starcza z powodzeniem na dwa razy, a z pewnością nie przybędzie

no wlasnie. ja bardzo lubie opakowania jednorazowe, bo mozna je
rozpruc i wyjac srodek dokladnie, ale wiekszosc takich opakowan jest
zbyt pojemna i o ile rozumiem, ze np. zel do zmeczonych nog Montagne
Jeunesse moge sobie nalozyc na cale stopy i nogi do kolan wlacznie, a
po 10 minutach poprawic, bo fajnie chlodzi (w upaly niezastapiona
rzecz), to jednak nakladanie maseczki na twarz, szyje, dekolt oraz -
z braku lepszych miejsc - lokcie i kolana wydaje mi sie lekka
przesada. no, ale dla mnie 2 ml kremu w probce doklejonej do pisma to
przesada.

anek

1. Data: 2003-11-16 22:33:59

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

anek wrote:
> elo "Ligeia" <e...@p...com.pl>

> a co ten krem ma robic? bo jesli tylko nawilzac, to moim zdaniem (a
> sporo kremow wyprobowalam), nie ma sensu kupowac lancome czy innego
> diora.

Mam cerę mieszaną, więc nie mogę stosować kremu, który będzie za tłusty i
zatka mi pory. Potrzebuję czegoś lekkiego. Zamrszczek też nie mam, więc
żadne liftingu itp. nie są mi raczej potrzebne.

> lepiej jest kupic drozszy, lepszy krem do zadan specjalnych > (o ile ten
drozszy faktycznie jest lepszy), a nawilzac sie > czymkolwiek, chocby i
miraculum za 5 zl.

Hmm...nie wiem, czy droższy lepszy, ale zakładam, że tak. Do zadań
specjalnych kupiłam ostatnio żel na noc Clinique i jest w porządku. Jednak
nie moge tego stosować codziennie, ponieważ może wysuszyć cerę. Potrzebuję
czegoś nawilżającego raczej.

To jest jakieś mleczko? Ile kosztuje?

--
Ligeia