krem na rozstępy

1. Data: 2004-04-09 12:52:24

Temat: krem na rozstępy
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
może mi Polecicie jakiś skuteczny krem, dzięki któremu pozbędę się rozstępów
na biuście?

Izza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-04-09 12:55:49

Temat: Re: krem na rozstępy
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izza wrote:

> Witam,
> może mi Polecicie jakiś skuteczny krem, dzięki któremu pozbędę się
> rozstępów na biuście?

zapomniałam dodać, że googlałam duuużo i jestem jeszcze mniej zdecydowana na
cokolwiek, bo opinie, jakie czytałam na temat różnych kremów było dokładnie
skrajnie różne. A wolałabym mieć choć minimum pewnosci, że jeśli już wydam
kupę pieniędzy na krem, to żeby choć troszkę dzialał:P

Izza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-04-09 13:20:47

Od: "magda" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> może mi Polecicie jakiś skuteczny krem, dzięki któremu pozbędę się
rozstępów
> na biuście?
rozstepy to takie male blizny, ktorych nie mozna sie pozbyc a jedynie
"zbledzic".
Swego czasu dobry krem na rozstepy miala Kolastyna, taki w rozowym
opakowaniu, bardzo przyjemny w uzyciu , ale moje nie zniknely:),
mimouzywania rowniez innych kremow.
pozdr
magda

1. Data: 2004-04-09 17:17:51

Od: "Mania" <mania_bmw4(usun to)@acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
:
Musze Cie zmartwic zaden krem nie zlikwiduje Ci rozstepow, moze je
conajwyzej wybielic , ja mam rostepy od 6 klasy szkoly podstawowej, zima
jest dobrze prawie ich niewidac , niestety troszke slonca na dekolt i
wygladam jak by mnie cos podrapalo :(
A tak naprawde w samym ujedrnieniu wystarczy regularnosc nawet jesli
bedziesz wcierac 2 razy dziennie zwykly balsam do ciala ujrzysz efekty ;))

-=Mania=-
Wawa - Bemowo
gg 2095710
http://strony.aster.pl/mania/

1. Data: 2004-04-10 12:30:57

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam,
> może mi Polecicie jakiś skuteczny krem, dzięki któremu pozbędę się

Witam

Ostatnio kupiłam żel na rozstępy z L'Oreal(z tej nowej serii). Jestem bardzo
zadowolona. Rozstępy zblakły i troszkę się zmniejszyły. Kiedys maiłam też
żel z Gaelnica i też był super, minusem jest cena (około 100zł)

Pozdrawiam i wesołych swiat

brak grupy
Co na błyszczącą twarz??
stopy - problem z obtarciami