krem ochronny UVA i UVB Eris?

1. Data: 2003-05-12 17:56:46

Temat: krem ochronny UVA i UVB Eris?
Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym kupić sobie na lato krem ochronny do twarzy z UVA i UVB.
Myślę o LPR Hydraphase XL, ale znalazłam też tańszy dr Ireny Eris.
Nazywa się krem ochronny do cery foto - wrażliwej, zawiera UVA i UVB. W
związku z tym mam trzy pytania:
1. czy jest w tubce czy może ma dozowniczek jak Hydraphase?
2. czy nie podrażnia skóry?
3. czy nie śmierdoli?

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-05-12 18:05:58

Temat: Re: krem ochronny UVA i UVB Eris?
Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@B...onet.pl> napisał w wiadomości
.
: Myślę o LPR Hydraphase XL

tzn. nie myślę o LPR tylko o LRP...:)))))
K.

1. Data: 2003-05-12 18:42:37

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. czy jest w tubce czy może ma dozowniczek jak Hydraphase?
tuba
więcej tutaj:

http://www.wizaz.pl/news/index.php?itemid=140

a nie myslałaś np. o Dermicea spf14 lub Hydrance z filtrem 15 (ale nie wiem,
czy jest tańszy od Hydraphase XL) ?

1. Data: 2003-05-12 19:43:48

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje!!!
Chyba sobie daruje tego Erisa...Ma kiepskie UVA...
A czy masz jakieś doświadcznia z Dermiką SPF14?
Uczula? Nie wiesz czy ma dozownik?
Znalazłam tylko mat b z SPF4 i dermicea krem silnie nawilżający SPF4
:(((

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-05-12 19:49:20

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 May 2003 20:42:37 +0200, justyp <m...@o...pl> wrote:
:
: > 1. czy jest w tubce czy może ma dozowniczek jak Hydraphase?
: tuba
: więcej tutaj:
:
: http://www.wizaz.pl/news/index.php?itemid=140
:
: a nie myslałaś np. o Dermicea spf14 lub Hydrance z filtrem 15 (ale nie wiem,
: czy jest tańszy od Hydraphase XL) ?

to ja sie tu podepne znowu z pytaniem, na ktore sie nie doczekalam
odpowiedzi, czy uzywal ktos tego typu kremow z Avene?? zwlaszcza takiego do
mieszanej cery, matujacego.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-05-12 20:01:51

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam ten Dermiki SPF14!
Wydaje się super!!! (dla cery wrażliwej, z dozownikiem!!!!) I tańszy od
Hydraphase!!!
Chyba się na niego skuszę...:)

Czy może któraś z Was go używała? Warto?

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-05-12 20:05:19

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
czy uzywal ktos tego typu kremow z Avene?? zwlaszcza takiego do
: mieszanej cery, matujacego.

Z Avene używałam tylko kremu nawiżającego do cery wrażliwej i suchej i
moja opinia o tej firmie jest bardzo pozytywna. Nie uczulił, był
bezzapachowy, świetnie nawilżał i znakomicie się wchłaniał. Niestety,
tego o który pytasz nie miałam w łapkach ani na buzi.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-05-12 20:48:33

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 May 2003 22:05:19 +0200, Kasia <k...@B...onet.pl> wrote:
:
[...]

dzieki, ja z Avene mialam tylko wode termalna, wiec dostarczylas mi wiedzy
:)

kasica

1. Data: 2003-05-12 20:48:39

Od: "ola s." <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@B...onet.pl> napisał(a):

> Znalazłam ten Dermiki SPF14!
> Chyba się na niego skuszę...:)

A ile kosztuje? Bo moze ja tez sie skusze :)

olas.

1. Data: 2003-05-12 21:12:18

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola s." <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
: A ile kosztuje? Bo moze ja tez sie skusze :)
:
Na "esenti" kosztuje 25 zl (z groszem) i jest przeceniony z 31 zl.
Przyjmuje, że w drogeriach kosztuje około 30 zł. (czyli jest o połowę
tańszy niż Hydraphase )

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

[wawa] dermatolog
chwalę - Nautrogena pod oczy (i nie tylko)
cealin
swiezy oddech
Pomocy!!!!