krem odkrylam :)

1. Data: 2003-07-01 08:43:00

Temat: krem odkrylam :)
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krem na dzien nawilzajacy do cery miesznej i tlustej z Polleny-Ewy pod
tytulem Ewa 95. Myslalam zawsze, ze to jakies badziewie, ale okazuje sie, ze
dosc dobrze nawilza, bardzo sie nadaje do tlustej cery, ladnie pachnie, nei
zostawia na twarzy filmu. Dobrze wsiaka w skore, ale nadmiarem szybkosci
wchlaniania nie grzeszy. No, ale jak juz sie wchonie, to porzadnie. Ciekawa
rzecz do eksperymentow. Kosztuje 5 zl z hakiem na 35 ml, wiec taniocha. :)
Zostalam poratowana tym kremem, gdy sie okazalo, ze Eris z folacyna jest
jednak za tlusty.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-01 08:48:23

Temat: Re: krem odkrylam :)
Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Krem na dzien nawilzajacy do cery miesznej i tlustej z Polleny-Ewy pod
> tytulem Ewa 95.

Czy on matuje? Nadaje się pod makijaż?

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2003-07-01 09:12:03

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
Nie wiem, czy nadaje sie pod podklad, bo jeszcze nie uzywalam go w takim
charakterze (na lato zrezygnowalam z podkladu). Natomiast nie, nie matuje.
Nawilza, ale nie jest matujacy. Choc paszcza nie swieci sie po nalozeniu,
przynajmniej do czasu ;)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-03 08:01:57

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krem na dzien nawilzajacy do cery miesznej i tlustej z Polleny-Ewy pod
> tytulem Ewa 95.

Ho ho! Używałam go już jakieś 12 lat temu, namiętnie. Nawet nie wiedziałam
że on jeszcze żyje! ;)

Magda

Szukam fryzjera na 26 lipca w Dabrowie Gorniczej
praca dla Ciebie -doradca kosmetyczny
Zostań doradcą kosmetycznym
kosmetykowe szalenstwo:)
Sopot BALSAM -kupilam