krem plus miód

1. Data: 2004-04-11 21:08:16

Temat: krem plus miód
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Ktoś kiedys pisał nma grupie,że dodaje na noc do kremiku kilka kropel miodu
i smaruje tym twarz, i jakie efekty? czy po dłuższym czasie taka kuracja
upiększa:) ? Niestety w arch nie znalazłam, a wiem,że gdzieś czytałam na
100%.
dziękuję

1. Data: 2004-04-12 12:56:00

Temat: Re: krem plus miód
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i smaruje tym twarz, i jakie efekty? czy po dłuższym czasie taka kuracja
> upiększa:) ? Niestety w arch nie znalazłam, a wiem,że gdzieś czytałam na

uwazaj bo miod uczula

1. Data: 2004-04-12 14:19:40

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 12 Apr 2004 14:56:00 +0200, na pl.rec.uroda, Nicki napisal(a):

> uwazaj bo miod uczula

uzależnia

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

1. Data: 2004-04-12 15:14:28

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

uczula? UZALEŻŃIA? jak to.............
co do uczeleń to akutrat jak na razie nic mi sie nie działo , a co do
uzależnienia....?

1. Data: 2004-04-12 15:24:04

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <f...@e...pl> napisał w wiadomości

> uzależnia

to zalezy o jakim miodzie piszemy :)))

pozdr

1. Data: 2004-04-12 15:26:59

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uczula? UZALEŻŃIA? jak to.............
> co do uczeleń to akutrat jak na razie nic mi sie nie działo , a co do
> uzależnienia....?

miod powoduje uczulenia (podraznienia, zwlaszcza stsowany zewnetrznie), ale
jak ci narazie nie sie zlego nie dzieje (zadnej wysypki czy innych tym
podobnych) to znaczy ze juz nie uczuczuli :)
a miod w postaci plynnej (pitny np taki trójniak ;))) moze pwododowac
uzaleznienie :D

pozdr

1. Data: 2004-04-13 05:22:05

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 12 Apr 2004 17:24:04 +0200, na pl.rec.uroda, Nicki napisal(a):

> to zalezy o jakim miodzie piszemy :)))

Miałem na myśli "miód" z małżowin usznych.
Dłubanie w nosie ponoć też uzależnia ;)

1. Data: 2004-04-13 11:05:01

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałem na myśli "miód" z małżowin usznych.
> Dłubanie w nosie ponoć też uzależnia ;)

no tak :)
wiedzialam ze znowu zle pomysle :)))))))))

pozdr poswiateczne ;)

Kremy depilacyjne a okolice bikini
[OT]serwey niusów
Tanio sprzedam atlas do ćwiczeń