krem pod oczy-chcę zaszaleć

1. Data: 2003-02-06 17:37:38

Temat: krem pod oczy-chcę zaszaleć
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Chcę zaszaleć i kupić choć raz krem pod oczy takiej firmy jak Clarins,
Shiseido, biotherm lub Clinique. Który polecacie dla 30-latki.

1. Data: 2003-02-06 18:14:47

Temat: Re: krem pod oczy-chcę zaszaleć
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@o...pl wrote:

> Chcę zaszaleć i kupić choć raz krem pod oczy takiej firmy jak Clarins,
> Shiseido, biotherm lub Clinique. Który polecacie dla 30-latki.

ja uzywam antigravity clinique i bardzo mi odpowiada.

xx.

1. Data: 2003-02-06 20:26:16

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

">

> ja uzywam antigravity clinique i bardzo mi odpowiada.

Jest świetny, to fakt ale czy nie za mocny na 30 lat...hm, ale fakt... że
wszystko zalezy od tego, co się lubi, stanu skóry itp...

Hanuś

1. Data: 2003-02-06 20:45:36

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> Chcę zaszaleć i kupić choć raz krem pod oczy takiej firmy jak
> Clarins, Shiseido, biotherm lub Clinique. Który polecacie dla
> 30-latki.

zajrzyj do archiwum - dobre kremy pod oczy to tu jeden z wiodacych tematow.
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-02-06 21:21:15

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś wrote:

> Jest świetny, to fakt ale czy nie za mocny na 30 lat...hm, ale fakt... że
> wszystko zalezy od tego, co się lubi, stanu skóry itp...

hyhy. ja mam 24;) ale jestem zdania, ze jak moja skora czegos nie bedzie
potrzebowac, to nie wezmie. poza tym, wole przeciwdzialac zmarszczkom,
bo jak sie pojawia, to juz bedzie po zawodach. a dlugie godziny przed
kompem (uroki wolnego zawodu) raczej nie sprzyjaja relaksowi skory...

xx.

1. Data: 2003-02-07 13:07:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>bo jak sie pojawia, to juz bedzie po zawodach. a dlugie godziny przed
>kompem (uroki wolnego zawodu) raczej nie sprzyjaja relaksowi skory...

mnie tam tez wolny zawod i siedzenie przed kompem wieksosc dnia
nie zadzialala na oczy (tak sie juz mecze od 12 lat ;))) ),
raczej na czesc zadnia ;))

Pierzasta
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-07 14:30:28

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Feb 2003 21:26:16 +0100, Hanuś <k...@g...pl> wrote:
:
: ">
: >
[...]

nie jest za mocny, a nawet zaryzykowalabym stwierdzenie, ze za slaby. mam 30
lat, i ten kremik powoduje u mnie glownie rozjasnienie cieni pod oczami :)
slyszalam dobre opinie o Shiseido bio perfomance, ale on drogi jak pies...

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-02-07 21:55:20

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości

[chlast]

> mam 30
> lat, i ten kremik powoduje u mnie glownie rozjasnienie cieni pod oczami :)
^^^^^^^

Kasica, et tu? ;->>

JoP

1. Data: 2003-02-07 22:45:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Feb 2003 22:55:20 +0100, "Jolanta Pers"
<j...@u...com.pl> wrote:

>U?ytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisa? w wiadomo?ci
>
>[chlast]

> ^^^^^^^
>
>Kasica, et tu? ;->>
>
>JoP

no widac malo go w bardzo malym pudeleczku ;)

Kr
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-07 23:49:31

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

[...]
: ^^^^^^^
:
: Kasica, et tu? ;->>

of course. uwielbiam kremiki, tuszyki, pudrzyki i cieniki :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

Neo - kolejne wrazenia
polecam maseczkę do włosów
Krem pod oczy dla 25-latki !