krem pod oczy na pierwszą zmarszczkę

1. Data: 2003-01-06 13:11:43

Temat: krem pod oczy na pierwszą zmarszczkę
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zrobiła mi się pod okiem pierwsza zmarszczka, bardzo mi się to nie podoba!
;(
Nie wygląda na mimiczną...Mam do Was dziewczyny pytanie: co radzicie? Nie
chce stosować mocnych kremów przeciwzmarszczkowych, bo nie chce rozlenieiwć
skóry. Uzywam kremu AA Natura Med z Bławatka, ale on nie ma działania
przeciwzmarszczkowego. Czy lepiej stosować punktowo (na tą brzydką bruzdę)
mocny krem raz na jakiś czas lub kupić sobie jakąś maseczkę? Czy zakupić
jakiś krem przeciwzmarszczkowy z tzw. "lżejszych" i zacząć go regularnie
stosować? Proszę, poradzcie mi coś...I jeszcze jedno, mam 26 lat, bo to jest
chyba też ważne.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-06 13:28:31

Temat: Re: krem pod oczy na pierwszą zmarszczkę (OT)
Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:avbva2$8u8$...@n...tpi.pl...
> Witam,
> Zrobiła mi się pod okiem pierwsza zmarszczka, bardzo mi się to nie
podoba!
> ;(

Nie gniewaj sie, ale strasznie mnie rozbawilas:)
A to brzydula, ta pierwsza zmarszczka jak mogla swintucha:))) i to w
tak mlodym wieku.
Pozdrawiam Fiona

1. Data: 2003-01-06 13:30:22

Temat: Re: krem pod oczy na pierwszą zmarszczkę
Od: "mgr. Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakiś krem przeciwzmarszczkowy z tzw. "lżejszych" i zacząć go regularnie
> stosować? Proszę, poradzcie mi coś...I jeszcze jedno, mam 26 lat, bo to

Ja mam zawsze te sama spiewke na ten temat:)))

Miedziowa Neutrogena.
Teraz doszedl jeszcze sztyft z Avonu przeciwzmarszczkowy.
Dziala!

Kaska

1. Data: 2003-01-06 13:44:31

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mgr. Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Miedziowa Neutrogena.
> Teraz doszedl jeszcze sztyft z Avonu przeciwzmarszczkowy.
> Dziala!

Pani magister! A dla czterdziechy tez Pani poleca?( nie na pierwsza
zmarszczke)

> Kaska

Dorota:)))

1. Data: 2003-01-06 13:52:54

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miedziowa Neutrogena.
Ile kosztuje jeżeli pamiętasz?

> Teraz doszedl jeszcze sztyft z Avonu przeciwzmarszczkowy.
> Dziala!
To ten z neo - retinolem SPF 15 za 49,90? Nie uczula?

Kaska
też Kaska

1. Data: 2003-01-06 14:01:19

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiś krem przeciwzmarszczkowy z tzw. "lżejszych" i zacząć go regularnie
> stosować? Proszę, poradzcie mi coś...I jeszcze jedno, mam 26 lat, bo to

Ja używam kremów przeciwzmarszczkowych pod oczy w ramach kuracji - dwa
opakowania zwykłych a potem jedno opakowanie silniejszego o działaniu
przeciwzmarszkowym.
Albo używaj to co do tej pory ale raz na jakiś czas zrób sobie maseczkę pod
oczy albo nałóż ampułkę.
26 lat to wiek kiedy możesz już zacząć stosować bogatsze w składniki kremy,
nie przeciwzmarszczkowe jeszcze ale samo nawilżanie może już nie
wystarczyć:-(
Lepiej zapobiegać bo kremy przeciwzmarszczkowe są po to żeby bruzdy się nie
pojawiały - jak już są to używa się spłycających zmarszczki (albo
skalpela:-) ).
DominikaNM

1. Data: 2003-01-06 14:06:03

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mgr. Skakanka <s...@w...wp.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:avc090$fcs$...@n...tpi.pl...

Chciałam pogratulowac trzech literek przed NICKIEM:))
Fiona

1. Data: 2003-01-06 14:11:08

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Pani magister! A dla czterdziechy tez Pani poleca?( nie na pierwsza
> zmarszczke)

Pani magister nie wie:)))))
Ten sztyft splyca zmarszczki, ale nie likwiduje. Mozna go uzywac od
trzydziestki

A miedziowej Neutrogeny mozna uzywac w wieku 40 lat
Na stronie Neutrogeny jest test - jaka pielegnacje nalezy zastosowac
http://www.neutrogena.com/PersonalEvaluation.asp?sEv
alType=Facial&sReferrer=
/FacialEvaluationResults.asp

Pozdrawiam :)

Kaska

1. Data: 2003-01-06 14:12:02

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiona" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik mgr. Skakanka <s...@w...wp.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:avc090$fcs$...@n...tpi.pl...
>
> Chciałam pogratulowac trzech literek przed NICKIEM:))
> Fiona

Hehe, te literki to juz jakis kawalek czasu mam:)
Mam nadzieje na nastepne.

Ale zgadnij o co chodzi hihi

Kaska

1. Data: 2003-01-06 14:12:10

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mgr. Skakanka <s...@w...wp.pl> wrote:

> [...]

> Ja mam zawsze te sama spiewke na ten temat:)))

> Miedziowa Neutrogena.
> Teraz doszedl jeszcze sztyft z Avonu przeciwzmarszczkowy.

O, wlasnie mi sie przypomnialo. Chcialam ostatnio nabyc ten sztyft, ale wlasnie
wyszly i kupilam krem Retroactive, z tej samej serii. Na razie uzylam go z dwa razy,
wiec nic nie moge powiedziec o dzialaniu. Dawno nie kupilam sobie nic z firmy Avon,
ale ten krem na razie mi sie podoba :)

Evik

Maseczka pod oczy Eye Perfect
Mariza-namiary