krem pod oczy - ziaja pietruszkowy

1. Data: 2004-09-01 12:00:33

Temat: krem pod oczy - ziaja pietruszkowy
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam 24 lata. Cienie pod oczami to moj problem. Czytam grupe i widze ze ten
kremik ma bardzo duze poparcie wsrod Was. Czytalam ostatnio to co jest na
opakowaniu napisane i tam jest ze jest to kremik m. in. przeciwzmarszczkowy.
Ja zmarszczek jeszcze nie mam. Czy mimo to moge uzywac tego kremiku? Czy nie
przyspieszy to w jakis sposob podatnosc skory pod oczkami na tworzenie sie
zmarszczek?
Pozdr.
Magda

1. Data: 2004-09-01 12:27:13

Temat: Re: krem pod oczy - ziaja pietruszkowy
Od: Drwal <z...@d...sie> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
> Mam 24 lata. Cienie pod oczami to moj problem. Czytam grupe i widze ze ten
> kremik ma bardzo duze poparcie wsrod Was.

Przejrzalem praktycznie wszystkie watki na temat cieni pod oczami i
takiego poparcia sie nie doszukalem :) On jest po prostu tanii!

--
eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
znudzil mi sie...

1. Data: 2004-09-01 12:37:39

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:ch4dl0$afi$1@news.onet.pl,
niejaki(a): Magda z adresu <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam,
> Mam 24 lata.

Zgroza - 24 lata na karku, a wciąż "oczka i kremiki" ;->

> [...]
> uzywac tego kremiku? Czy nie przyspieszy to w jakis sposob podatnosc
> skory pod oczkami na tworzenie sie zmarszczek?

Trudno mi powiedzieć. Mam oczy i używam pod nie kremu,
o "kremikach pod oczka" nie wiem nic. :->

Sowa

A jak sama sądzisz z tą _przeciw_zmarszczkowością - lepiej zapobiegać, czy
zbierać do skarbonki na operacje plastyczną w celu usunięcia zmarszczek?

1. Data: 2004-09-01 12:41:41

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda z adresu m...@p...onet.pl plauszszkami na klawiaturze
wystukał(a):
> Witam,

Dzień dobry.

> [...]
> uzywac tego kremiku? Czy nie przyspieszy to w jakis sposob podatnosc
> skory pod oczkami na tworzenie sie zmarszczek?

Złe rozumowanie. Z zasady kremy przeciwzmarszczkowe mają opóźnić powstanie
zmarszczek, a od prasowania jest żelazko (ew. skalpel i strzykawki w kwestii
medycyny estetycznej...). Od kremów nie pojawiają się zmarszczki. Poza tym,
a to złota zasada pru, krem dobiera się do potrzeb skóry, a nie wieku.
Zresztą ta zaja pietruszkowa nie jest mocnym specyfikiem, więc śmiało
możesz go użyć.

powodzenia,
s.

--

Sana
Dwa półgłówki nie tworzą całej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-09-01 12:44:27

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgroza - 24 lata na karku, a wciąż "oczka i kremiki" ;->

Czepiasz sie.

> zbierać do skarbonki na operacje plastyczną w celu usunięcia zmarszczek?

Wiadomo ze lepiej zapobiegac, ale nie wiem w jakim wieku powinno sie zaczac
to robic, gdybym wiedziala nie odzywalabym sie w ogole.

M.

1. Data: 2004-09-01 13:32:04

Od: Drwal <z...@d...sie> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
> Wiadomo ze lepiej zapobiegac, ale nie wiem w jakim wieku powinno sie zaczac
> to robic, gdybym wiedziala nie odzywalabym sie w ogole.

A wystarczylo wziac opakowanie w lapki i poczytac... czy to jakas
kobieca cecha ze niczego nie szukaja a google to juz w ogole sa dla was
przeklenstwem? :)

"DZIAŁANIE:
-Likwiduje drobne zmarszczki i *zapobiega* ich powstawaniu

Jeszcze jakies pytania? :)

Drwal, wlasnie testujacy swiezo zakupiony tenze kremik... poki co
dopiero nasmarowalem se lewe "oko" wiec nie podziele sie jeszcze z
"meskimi doswiadczeniami" :P

1. Data: 2004-09-01 13:35:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czepiasz sie.

Nie czepia się. Dialekt kelnerski jest obrzydliwy.

JoP

1. Data: 2004-09-01 14:28:02

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 01 Sep 2004 15:32:04 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <z...@d...sie> i powiedziała:

> A wystarczylo wziac opakowanie w lapki i poczytac... czy to jakas
> kobieca cecha ze niczego nie szukaja a google to juz w ogole sa dla was
> przeklenstwem? :)

Muszę Cię rozczarować, faceci mają to z takim samym natężeniem.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-09-01 14:41:42

Od: Drwal <z...@d...sie> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak napisał(a):

> Pewnego dnia, a było to Wed, 01 Sep 2004 15:32:04 +0200, przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <z...@d...sie> i powiedziała:

> Muszę Cię rozczarować, faceci mają to z takim samym natężeniem.

Nie chce prowadzic wojen płci, ale w tok-fm, chyba w zeszly weekend,
moje slowa w zasadzie potwierdzila jakas tam zalozycielka kobiety.pl...

A wracajac do tematu - z jaka intensywnoscia ten kremik pietruszkowy
uzywac? Jest napisane "do codziennej pielegnacji" ale nic mi to nie
mowi... Jak uzyje codziennie rano po przebudzeniu (raz na dobe) to
wystarczy?

1. Data: 2004-09-01 16:23:51

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja aplikuje rano i wieczorem na oczyszczona skore - najlepiej wczesniej
przetarta tonikiem.
I jestem zadowolona.
Poszukiwalam czegos lekkiego i malo inwazyjnego. I sprawdza sie znakomicie.
Pozdrawiam
KK

pytanie z serii gdzie?
Yves Rocher
samoopalacz Guinot
Dermedic Hydrain2 pod oczka- czy ktoś używał?
blistrowanie kosmetykow