Re: krem vichy norma derm

1. Data: 2003-11-06 13:30:53

Temat: Re: krem vichy norma derm
Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwonka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:boc3id$fnf$1@news.onet.pl...
> Witam, chcialabym sie podzielic doswiadczeniem odnosnie kremu norma derm.
> Nie polecam, po zuzyciu calej tubki (która bez mala kosztowala 60,-) nie
> widze zadnych efektów na mojej twarzy.
> Pozdrawiam

Ja przy okazji pytałam dermatolog, czy warto kupić Nomraderm,
pokiwała przecząco głową i poleciła mi Hydracid Alfa jako
dużo lepszy a w tej samej cenie.
Stosuję go od 2 tygodni i szczerze mówiąc na razie nie widzę efektu.

Pozdrawiam
Moni

1. Data: 2003-11-06 14:57:13

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja przy okazji pytałam dermatolog, czy warto kupić Nomraderm,
> pokiwała przecząco głową i poleciła mi Hydracid Alfa jako
> dużo lepszy a w tej samej cenie.

Hydracid Alfa ma duzo za mało kwasów i zbyt wysokie pH, żeby zadziałał
skutecznie złuszczająco. to poprostu przyjemny krem nawilżająco-opóxniający
starzenie skóry. pod kątem złuszczania (czyli oczyszczania skóry z
niedoskonałości) normaderm jest jednak lepszy. (a jeszcze lepszy jest
Diacneal Avene)

1. Data: 2003-11-06 18:47:36

Temat: Re[2]: krem vichy norma derm
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Justyna,

Thursday, November 6, 2003, 3:57:13 PM, you wrote:

J> (a jeszcze lepszy jest Diacneal Avene)

Czy on nadaje się do cery dojrzałej, mieszanej, bez tendencji do
wykwitów trądzikowych itp ?

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-06 19:29:53

Temat: Re: Re[2]: krem vichy norma derm
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy on nadaje się do cery dojrzałej, mieszanej, bez tendencji do
> wykwitów trądzikowych itp ?

tak, o ile nie jest to cera wrażliwa. i o ile chodzi o wygładzenie,
oczyszczone pory itp.

baza pod podklad-sephora
Bourjois -podklad w sztyfcie...
Balsam ujędrniający NIVEA z koenzymem Q10
Re: Tonik Garnier Czysta Skóra
Re: Bio-C.L.A.