Re: krem vichy normaderm

1. Data: 2003-11-06 16:40:47

Temat: Re: krem vichy normaderm
Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Iwonka wrote:
> Witam, chcialabym sie podzielic doswiadczeniem odnosnie kremu norma derm.
> Nie polecam

Mam podobne zdanie. Nie tylko nie nawilża, ale wręcz wysusza. Dodatkowo
(u mnie) pozostawia dziwną warstewkę na twarzy, która później się
roluje... Ja też nie polecam.

Monika

1. Data: 2003-11-06 18:07:42

Od: "Elcia W." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja generalnie jestem zadowolona połowicznie. Skóra ma sie lepiej pod
względem wykwitów ale wysuszona jest i ściągnięta, szczególnie gdy krem jest
używany na dzień i na noc.
Dziś kosmetyczka poleciła mi krem Thalgo dla cery problematycznej. Co o nim
sądzicie ?
elcia

1. Data: 2003-11-07 08:51:32

Od: "stella" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elcia W." <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Skóra wysuszona jest i ściągnięta, szczególnie gdy krem jest
> używany na dzień i na noc.

Ja rozwiazalam ten problem stosujac Effaclar K na noc. On wrecz
natluszcza moja skore. Odkad zaczelam stosowac ten zestaw rezultat jest
rewelacyjny.

pozdrawiam
stella

szampon Karites - chwale
Re: Chwale beeling...
Re: H&M w Trojmiescie
Talika Lipocils Eyelash & Eyebrow Enhancer
Re: krem vichy norma derm