krem "zimowy"

1. Data: 2003-01-09 07:24:37

Temat: krem "zimowy"
Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wyjezdzam w gory, a jak widac mroz trzyma.
Czy powinnam kupic jakis krem typowo na zime (do twarzy)?
Jaki poelcacie? Dodam, ze mam cere mieszana.

Aktualnie uzywam matujacego DIOR (taki niebieskie opakowanie) z
dozownikiem - tak przy okazji to nie polecam - matuje kiepsko, a kosztuje

Anetta

1. Data: 2003-01-09 09:09:45

Temat: Re: krem "zimowy"
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Wyjezdzam w gory, a jak widac mroz trzyma.
> Czy powinnam kupic jakis krem typowo na zime (do twarzy)?
> Jaki poelcacie? Dodam, ze mam cere mieszana.

Tez mam cere mieszana i u mnie sprawdza sie:
1. YR Calmille - co prawda swiece sie troszke po nim ale za to ten zapach i
mila powloczka na twarzy po wyschnieciu to wynagradzaja
2. Krem zimowy Neutrogeny - nazwy nie pomne ale spelnia swoje zadanie.

Pozdr.
mag.

1. Data: 2003-01-09 09:28:30

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo sprawdzony na zimowe chłody jest "krem na mróz" firmy Floslek.
Polecałam go już raz na grupie, z tym, że zaznaczalam, że nie wiem jak
działa w temperaturach poniżej - 20 st C. Producent zapewniał, że działa i
miał rację, bo ostatnio w Gdańsku były mrozy dochodzące do -26 st C i krem
faktycznie działał!
Cena około 15 - 17 zl.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-09 09:39:57

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Krem zimowy Neutrogeny - nazwy nie pomne ale spelnia swoje zadanie.

Jedna uwaga- krem neutrogeny chroni jedynie przed UVB (SPF15)- to
niewystarczająca ochrona w górach. Lepszy pod tym względem jest Flos-Lek

1. Data: 2003-01-09 10:38:01

Temat: Odp: krem "zimowy"
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:avje87$73k$...@n...gazeta.pl...
> 1. YR Calmille

też polecam :-)
Kasia

1. Data: 2003-01-09 12:02:46

Temat: Re: Odp: krem
Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net> w wiadomości do
>grup dyskusyjnych napisał:avje87$73k$...@n...gazeta.pl ...
>
>też polecam :-)
>Kasia

Ja moglbym tez polecic, ale niestety z pewnym zastrzezeniem. Po prostu jest
to znakomity krem, ale raczej na miasto. Na ulotce jaka mam w domu z YR USA,
stoi jak byk ze niektore kosmetyki YR maja SPF 4, 6 albo 15 (w zaleznosci od
serii, nie sprecyzowano UVA/B). Nie pamietam SPF tego konkretnego produktu,
ale raczej nie SPF 15. Poza tym moge sie o tym kremie wypowiadac w samych
superlatywach.

z pozdrowieniami,
Przemo
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-01-09 13:08:49

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józer Vei pacnął jak śnieżką zimowym postem:
> Wyjezdzam w gory, a jak widac mroz trzyma.
> Czy powinnam kupic jakis krem typowo na zime (do twarzy)?
> Jaki poelcacie? Dodam, ze mam cere mieszana.

Spróbuj może Nivea Baby - krem na każdą pogodę. Kosztuje ok 10
zł.
Nie zawiera wody. Ma filtr UV. Używam go i jest OK (testowany
przy mroźnej pogodzie - spacery z psem).
--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2003-01-09 20:53:09

Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimo wszystkich gromow, ktore zaraz sie na mnie posypia :-) pozostaje przy
Cold Weather Avonu. Kremik ma oba filtry i mozna go stosowac do -25 stopni.
I co najwazniejsze - przy mojej mieszanej cerze sprawdza sie znakomicie.

Csirke

1. Data: 2003-01-09 22:32:21

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stopni.
> I co najwazniejsze - przy mojej mieszanej cerze sprawdza sie

Ja też używam tego kremu i uważam, że jest dobry. Nie używałam kremu na
zimę z YR, więc nie mogę nic powiedzieć, jak się mają do siebie te oba
kremiki.
Krem avonu jest duży i starcza na długi okres. I jest niedrogi.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-10 06:53:45

Temat: Re: krem
Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale przecież on nie ma filtrów! Jeśli sie mylę to sprostujcie, proszę...

Kocham Was!
Kosmetyczka w Lublinie
Spotkanie - WARSZAWA
OT archiwum