krem zmniejszajacy pory

1. Data: 2003-07-01 14:39:21

Temat: krem zmniejszajacy pory
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio na grupie ktoś mówił o rewelacyjnym kremie zmniejszajacym pory? Czy
mogla bym prosic o podanie jego nazwy i firmy?

Dzieki - pozdraiwam

Izis_

1. Data: 2003-07-01 15:11:08

Temat: Re: krem zmniejszajacy pory
Od: "eva peron" <ev@USUN_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bds6g7$sk2$1@nemesis.news.tpi.pl...> Ostatnio na grupie ktoś mówił o
rewelacyjnym kremie zmniejszajacym pory? Czy
> mogla bym prosic o podanie jego nazwy i firmy?
>

> Dzieki - pozdraiwam
>
> Izis_

Effaclar K - La Roche Posay
Lysanel Active - SVR
Neutrogena Visibly Refined

Przy łojotoku skóry najlepiej sprawdzaja sie dwa pierwsze. Drugi ze wzgledu
na zawartosc pochodnej retinolu i cynku walczy tez ze zmianami tradzikowymi.
Dosc agresywny - ale skuteczny - w dzialaniu.

1. Data: 2003-07-02 04:48:20

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jeszcze jest cos clinique - chyba nowosc. Pore Minimizer
Instant Perfector - osobiscie raz tylko maznelam sie
testerem i chyba rzeczywiscie zmniejszyl pory, ale na dluzsza
mete nie wiem, troche sie boje takich rzeczy, czy aby nie
wysuszaja?
vs

--
"I chose not to choose life:
I chose something else."

1. Data: 2003-07-02 08:04:17

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co powiecie o Vichy Normaderm - expres?

Izis_

1. Data: 2003-07-02 08:12:23

Od: "eva peron" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co powiecie o Vichy Normaderm - expres?
>

> Izis_

Z wysuszaniem to roznie bywa, zalezy zapewne od nasilenia lojotoku i
wrazliwosci skory. Ja uzywalam kiedys Effaclar K, dawal bardzo dobre efekty,
aby za bardzo nie przesuszal, nakladalam na niego lekka warstewke kremu
nawilzajacego. Teraz zaczelam "przygode" z Lysanel Active, bo obok alfa i
betahydroksykwasow ma tez retionol i cynk, w sam raz na czeste ostatnio
niespodzianki na mojej skorze. :(. Nie bede oceniac, bo to dopiero kilka
dni. Piecze jak cholera po nalozeniu (jakas minutke), pozostawia troche
lepka warstwe, ale rano zauwazam, ze skora jest bardziej jednolita, a pory
rzeczywiscie zwezone. Aby uniknac przesuszenia, na niego rowniez nakladam
lekki krem nawilzajacy.
Vichy probowalam, ale bez specjalnych fajerwerkow. Wydaje mi sie najslabszy
sposrod preparatow dermatokosmetycznych.
Slyszalam tez bardzo dobre opinie o Cleanance Avene. Sama nie stosowalam.

Eaw

1. Data: 2003-07-02 11:10:40

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

w jakie cenie jest ten lysanel i czy mozna go kupic w aptekach ??
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-07-02 11:29:20

Od: "eva peron" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> w jakie cenie jest ten lysanel i czy mozna go kupic w aptekach ??
> Pozdrawiam
> K.

Tak, w aptekach. Pare dni temu zaplacilam 39 pln.

1. Data: 2003-07-02 14:26:56

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Ci dziekuje za odpowiedz :-)
Pozdrawiam
K.

Zapytanie??
balsamy koloryzujace - samoopalacze
NOREL
Suszenie wlosow
Zaproszenie do "VIP" Studia Redukcji Cellulitu i Modelowania Sylwetki w Krakowie