kremy AA

1. Data: 2002-10-14 19:27:49

Temat: kremy AA
Od: "Kamila" <k...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
czy któraś z Was orientuje się, gdzie w Wawie można dostać kosmetyki AA, ale
te przeznaczone dla cery z rozszerzonymi naczynkami. Ja jakoś nie mogę na
nie trafić.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Kamila

1. Data: 2002-10-16 15:13:45

Temat: Re: kremy AA
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <k...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kamila
>
> Zgadzam się nigdzie w Wa-wie nie ma, ale spróbuj kupić sobie krem Bielendy
w takim ciemnozielonym pudełeczku pod nazwą Krem redukująco-kojący FORTEL
rutyna, do cery wrażliwej z problemami naczynkowymi, dla mnie rewelacja! A
kosztuje niewiele, ja kupiłam w Auchan na Woli.

podobny zapach do Weneziii
odlotowy fryzjer w wawie-ktos zna?
kremy dla 30 - latki
Ceny obciecia wlosow w Wellach
pielęgnacja cery 30 latki jak to ma wyglądać?