kremy antycelulitisowe

1. Data: 2002-08-09 19:46:26

Temat: kremy antycelulitisowe
Od: "Rodzynka" <r...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chce kupic sobie jeden z takowych preparatow. Duzo czytalam o tych
specyfikach, i po namysle wybralam taki ktory wyprobowalo wiekszosc kobiet i
z najwiekszym zadowoleniem( mianowicie Vichy -Gluco block, ewentualnie
Galenic). Na marginesie co o nich sadzicie???
No ale moje pytanie sprowadza sie do tego, ze gdzies przeczytalam, ze przy
stosowaniu takowych kremow najlepsze rezultaty osiaga sie z rownoczenym
treningiem (ponad 20 minut, gdyz wtedy zaczyna sie spalac tluszczyk
podskorny).
Interesuje mnie tylko jedno..czy ten krem mam sobie "wklepywac" przed czy po
treningu...z tego co przeczytalam wynika, ze raczej przed...dla zwiekszenia
wydajnosci specyfiku...
Sama nie wiem, poradzcie:)

Pozdrawiam, Adrianna

1. Data: 2002-08-09 20:17:25

Temat: Re: kremy antycelulitisowe
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rodzynka" <r...@s...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
po
> treningu...z tego co przeczytalam wynika, ze raczej przed...dla

Witam

Ja na Twoim miejscu wsmarowywalabym go 2 razy dziennie - tak jak polecaja,
do tego masaz i cwiczenia. Mysle, ze to nie ma wiekszego znaczenia, czy
trenujesz zaraz po wklepaniu, czy 5 godzin pozniej. Ale moze sie myle.

Wiem, ze w gabinetach kosmetycznych sa teraz urzadzenia, ktore pomagaja
pozbyc sie celulitu. To np. takie pasy, ktore nakłada sie na uda, posladki,
brzuch i ... co dalej nie wiem, bo tego nie robilam.
Moze ktos wie, na czym polegaja takie zabiegi?

Pozdrawiam

Anetta

Pozdrawiam

Anetta

1. Data: 2002-08-09 21:39:48

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
posladki,
> brzuch i ... co dalej nie wiem, bo tego nie robilam.
> Moze ktos wie, na czym polegaja takie zabiegi?

IMHO na wyciaganiu pieniedzy z takich naiwnych jak ja ;)
Przerobilam wiekszosc.

Sandra

1. Data: 2002-08-09 21:45:09

Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anetta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
>

> IMHO na wyciaganiu pieniedzy z takich naiwnych jak ja ;)
> Przerobilam wiekszosc.

Ja planuję liposukcję. Czy któraś szanowna pani sobie to kiedyś robiła??? To
moja ostatnia szansa;)
Pozdrawiam,
amanita

1. Data: 2002-08-10 13:02:10

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja planuję liposukcję. Czy któraś szanowna pani sobie to kiedyś robiła???
> moja ostatnia szansa;)

Z doswiadczen roznych znajomych ( i z tv;), moge polecic jedno - nie
oszczedzaj, idz do najlepszego chirurga.
Kiepski moze Cie oszpecic na cale zycie.

Sandra

1. Data: 2002-08-10 14:45:15

Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cmok cmok Rodzynka, no co sie nie pokazujesz? Cooo?
KIKI

Użytkownik Rodzynka <r...@s...eu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aj165n$hdr$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-08-13 14:34:03

Od: "Virtuela" <v...@v...de> szukaj wiadomości tego autora

te wszystkie kremy "cud" nie zlikwiduja problemu, preparat sluzy jedynie
jako poslizg ulatwiajacy wykonywanie masazu, ktory macie wykonac.
Nie dajcie sie nabrac reklamom.
Pozdrawiam VirtuEla

1. Data: 2002-08-13 14:47:43

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Virtuela wrote:

> te wszystkie kremy "cud" nie zlikwiduja problemu, preparat sluzy jedynie
> jako poslizg ulatwiajacy wykonywanie masazu, ktory macie wykonac.
> Nie dajcie sie nabrac reklamom.
> Pozdrawiam VirtuEla

Hihi dokladnie. Masaz codzienny pod prysznicem + najzwyklejszy balsam do
ciala po paru miesiacach dawaly efekt taki jak obiecywal krem cud. Gdzie
haczyk? Masaz- nie kazdemu chce sie bawic z rekawica czy gabka, woli raz
dwa maznac kremem i koniec- a zaden krem sam z siebie cudów nie da.
Zreszta wystarczy czytac ulotki- na kazdym z kremów antyceluliticsowych
jest napisane wyraznie albo "stosowanie wraz z odpowiednimi cwiczeniami
i masazem pomaga zmniejszyc rozstepy i zapobiega wiotczeniu skóry" albo
"wmasowywac w skóre kolistymi ruchami", albo cos w tym stylu.
pzdr
agi

1. Data: 2002-08-13 15:46:29

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> te wszystkie kremy "cud" nie zlikwiduja problemu, preparat sluzy jedynie
> jako poslizg ulatwiajacy wykonywanie masazu, ktory macie wykonac.
> Nie dajcie sie nabrac reklamom.

Ja tam twierdzę, że nie każdy krem okaże się skuteczny u wszystkich osób.
Osobiście jestem bardzo zadowolona z D-Stocka, ale np. u mojej siostry
zupełnie nie było efektów. Może dlatego, że u mnie ten 'celulitis' to był
bardzo powierzchowny, co by nie powiedzieć dyskusyjny.

Asmira

1. Data: 2002-08-16 20:09:41

Od: "Słonko" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam dwa ulubione. Z Avonu i z ATW (XXL) oba daja rewelacyjne rezultaty.
Schudłam jakies 4 cm przez miesiac stosujac lekka diete. Skóra była ładna
jędrna i gładka i taka została do dzis... :-)

Effaclar K
Opryszczka
AVON - wiem, wiem - po raz setny
okresy waznosci.