kret

21. Data: 2002-08-30 08:50:14

Temat: Re: kret - sila?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kieraciński" napisal:

> (...)
> Przepraszam za ten krwawy kawalek bardziej wrazliwsze i wrazliwszych
> pl.rec.ogrodnikow.

Ja bym się bała takiego pana wpuszczać na swój teren. A jak następnym
razem zadepcze psa czy kota, bo grządki niszczą? Albo parę ptaków
za czereśnie czy pączki kwiatów?

Krycha&Co(ty)

22. Data: 2002-08-30 14:25:51

Temat: Re: kret
Od: "bar'D" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Już trzeci sezon mam elektroniczny(francuski) odstraszacz kretów.
Dokupiłam
> baterię słoneczną. I kretów ani na lekarstwo. Przedtem chodziłam i
plakałam.
> Wszystko było zrujnowane, azalie w powietrzu, trawnik sie zapadał. Nic nie
> pomagało dopiero to elektroniczne ustrojstwo.
> Pozdrawiam. Ewa Morawiecka

Kupiłem podobne urządzenie, podarowałem Mamie i opjechałem na dłuższy wyjazd
zagraniczy....
....jak wróciłem wszyscy mamie dziękowali bo krety z okolicy sie zbiegły na
nasze podwóro. A żeby było ciekawiej to cośim jednak nie pasowały więc ryły
ze zdwojoną no moż ztrojona aktywnością.

Kumple chciali wpadać do mnie na trekking :)

Jak ktoś chce mogę odstąpić..

bar'D

23. Data: 2002-08-30 19:16:31

Od: "Crimson" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> osz... mocne... tylko weź je wykop cholery!
> to już lepiej rurę plastykową do dziury, a rury wydechowej auta z drugiej
> strony no i... krecia komora gazowa.
> Moon

Dobre, dobre ale potem łopatą OK?
Już to widzę Moon w aucie, rura gazzzu!
Uśmieszk a ja łopatą, łopatą
WWWWWWaaaaaaaaaaaaZZZZZZZZaaaaaaaaaaaaaaPPPPPPPPPP!

-Crimson-

24. Data: 2002-08-30 21:37:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Crimson" <r...@p...onet.pl> wrote in message news:akogak$909$1@news.onet.pl...

> Dobre, dobre ale potem łopatą OK?
> Już to widzę Moon w aucie, rura gazzzu!
> Uśmieszk a ja łopatą, łopatą
> WWWWWWaaaaaaaaaaaaZZZZZZZZaaaaaaaaaaaaaaPPPPPPPPPP!

Moze byscie zakonczyli te sadystyczna dyskusje?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

25. Data: 2002-08-31 00:49:38

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:
!

> Moze byscie zakonczyli te sadystyczna dyskusje?

Ciekawe co kret by zrobił z tobą gdyby miał samochód i IQ 150?
moon

26. Data: 2002-08-31 03:00:25

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <r...@w...pl> wrote in message news:akp3qa$8o3$1@news.tpi.pl...

> Ciekawe co kret by zrobił z tobą gdyby miał samochód i IQ 150?

Porozmawialibysmy ciekawie. Wypilibysmy razem (no, nie za duzo,
jesli mialby prowadzic).

Pozdrowienia,
Michal

27. Data: 2002-08-31 19:42:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy one w 90% żrą dżdżownice - jaki z tego pożytek?

Zaglądałeś im do talerza?
Bo ja mam inne dane!
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

28. Data: 2002-08-31 19:47:37

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Panowie! Sila?! Ja po prostu zalozylem pulapke, krecik sobie tam wlazl,
ja
> go wyjalem i poszedlem pokazac panu Stasiowi. Zwykle wywozilem zlapane
> kreciki za rzeke. Ale pan Stasio, co nie ma zrozumienia dla "zywego",
> zadeptal.
> Przepraszam za ten krwawy kawalek bardziej wrazliwsze i wrazliwszych
> pl.rec.ogrodnikow.

A zdjął chociaż futerko?
Futra z kretów osiągają niebotyczne ceny w [na wszelki wypadek nie powiem
gdzie].
:-(((

29. Data: 2002-08-31 23:26:17

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:
> Futra z kretów osiągają niebotyczne ceny w [na wszelki wypadek nie
> powiem gdzie].

To może ktoś wpaść po te futerka?
Oddam za darmo. Warunek - musi je sobie upolować i oprawić.
Moon

30. Data: 2002-09-01 15:52:55

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości