krety

1. Data: 2002-09-20 20:40:47

Temat: krety
Od: "Artur Czech" <a...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś wie gdzie można dostać karbid, podobno rewelacyjnie działa na krety

2. Data: 2002-09-23 08:07:21

Temat: Re: krety
Od: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Czech napisał:

> czy ktoś wie gdzie można dostać karbid, podobno rewelacyjnie działa
> na krety

Np. w zakładach auto-blacharskich, instalacji sanitarnych itp.,
tzn wszędzie tam, gdzie spawają acetylenem, a nie korzystają
z acetylenu z butli tylko z wytwornicy acetylenu.

Pozdrowienia, Jan_jr

3. Data: 2002-09-23 21:15:02

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Artur Czech

> czy ktoś wie gdzie można dostać karbid, podobno rewelacyjnie
> działa na krety

Podobno rewelacyjnie działają zatrute dżdżownice- do nabycia w sklepach
wędkarskich:-)
Pozdrawiam, Bogusław R.

4. Data: 2002-09-23 22:43:20

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-09-23 22:48:39

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal

> [...]
> czy te nornice dobraly sie do cebulek moich mieczykow
> wyciagnalem 2 najbardziej podejrzane
> ale byly nienaruszone wiec poki co odpuszczeam im

Ale noc masz bezsenną-martwisz się o swoje cebulki
:-) Pozdrawiam, Bogusław

6. Data: 2002-09-23 22:51:07

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy te nornice dobraly sie do cebulek moich mieczykow
> wyciagnalem 2 najbardziej podejrzane
> ale byly nienaruszone wiec poki co odpuszczeam im
A może użyć koszyków do cebulek? Ja tak robię ze wszystkim cebulowymi
(wyjątek narcyze, nornice ich nie lubią) od kilku lat i nornice muszą obejść
się smakiem:-)))

Pozdrawiam

Marta Góra

7. Data: 2002-09-23 23:05:59

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Marta

> A może użyć koszyków do cebulek? Ja tak robię ze wszystkim cebulowymi
> (wyjątek narcyze, nornice ich nie lubią) od kilku lat i nornice
> [...]

Sądzę że rozsądnym rozwiązaniem jest posadzenie kilku tysięcy cebulek,
nornice wszystkiego nie zjedza bo padną z przejedzenia, a właściciel nie
bedzie miał stresów bo i tak nie policzy ilości wsadzonych cebul.
Pozdrawiam, Boguław :-)

8. Data: 2002-09-23 23:28:04

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod warunkiem, że ogrodnik nie jest pedantem i faktycznie nie policzy cebul.
Znam takich co liczą:-))) Przy kilku tysiącach sters będzie większy, myślę,
że kosze są rozsądniejszym rozwiązaniem.
Pozdrawiam,

Marta Góra
Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKELHDCAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

9. Data: 2002-09-23 23:39:23

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Marta

> [...]
> Znam takich co liczą:-))) Przy kilku tysiącach sters będzie
> większy, myślę,
> że kosze są rozsądniejszym rozwiązaniem.

Stres nam towarzyszy wszędzie, szczególnie w pracy, sądzę że w ogrodach nie
ma dla niego miejsca, po to je wszak zakładamy:-)
Pozdrawiam Bogusław R.

10. Data: 2002-09-24 12:57:13

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja tak sądzę, dlatego swoje cebule wkładam do kosza, liczenie zostawiając
innym.
A potem już pozostaje niecierpliwie czekać wiosny:-)))

Pozdrawiam

Marta
Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBECELJDCAA.abies@ogrod-botani