krety

11. Data: 2002-09-24 19:14:10

Temat: Re: krety
Od: "j709" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
news:amo5sk$ff0$1@news.tpi.pl...

> A może użyć koszyków do cebulek? Ja tak robię ze wszystkim cebulowymi
> (wyjątek narcyze, nornice ich nie lubią) od kilku lat i nornice muszą
obejść
> się smakiem:-)))
> Pozdrawiam > Marta Góra
Użyłem koszyków, ale tulipany zjadło. Nie krety ani nornice, ale korzonki
wszystkiego co rośnie, które wpełzły i w całości wypełniły koszyki,
skutecznie odżerając cebulki od czegokolwiek do jedzenia. Zmierzam zrobić
koszyki pancerne.
Czujkret
Janusz

12. Data: 2002-09-24 21:02:32

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@m...pl> wrote in message news:ampneg$pfr$1@news2.tpi.pl...
> I ja tak sądzę, dlatego swoje cebule wkładam do kosza, liczenie
zostawiając
> innym.
> A potem już pozostaje niecierpliwie czekać wiosny:-)))

Kosze, ktore widziałem w handlu sa za płytkie i tak mają wejście "od góry" a
nornica zaraz pod powierzchnią kopie i wyjada ze smakiem.
Z koszami odpada problem liczenia - kosz jest pusty to wszystko jasne - nie
ważne ile koszy było ile w nich cebul - puste to puste :-(
BoGusław

13. Data: 2002-09-24 21:15:44

Od: "Wiesiek P." <W...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
[...]
> ps. dzis jeszcze przed praca pojechalem sprawdzic
> czy te nornice dobraly sie do cebulek moich mieczykow
> wyciagnalem 2 najbardziej podejrzane
> ale byly nienaruszone wiec poki co odpuszczeam im
> i nie bede demolowal im norek

Jak użyjesz karbidu to szukaj potem tych cebulek
u sasiadów i to nie tych najbliższych.
Już widzę - cebulki z ziemi w górę jak korki
od szampana :-))))

Pozdr.
Wiesiek

15. Data: 2002-09-24 23:10:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ale noc masz bezsenną-martwisz się o swoje cebulki
:-) Pozdrawiam, Bogusław
:)
hehe
bylem ciekaw
a poza tym jestem poznaniakiem
i musi byc u mnie porzadek
moze sobie u mnie zamieszkac taka mysz czy nornica
ale wara jej od moich cebulek
:)))))))))))
z pozdrowieniami i uasmiechami
_hehehe

14. Data: 2002-09-24 23:10:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> A może użyć koszyków do cebulek? Ja tak robię ze wszystkim cebulowymi
> (wyjątek narcyze, nornice ich nie lubią) od kilku lat i nornice muszą
> [...]
w koszyczkach posadzilem krokusy
ale to z mysla aby mi nieuciekaly cebulki
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

16. Data: 2002-09-24 23:10:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2002-09-24 23:10:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Jak użyjesz karbidu to szukaj potem tych cebulek
> u sasiadów i to nie tych najbliższych.
> Już widzę - cebulki z ziemi w górę jak korki
> [...]
:)
poki mieszkanki tych norek beda przestrzegaly zasad
i nie beda podgryzaly cebulek moim kwiatkom
to nic im nie bede robil
:)
i nie bedzie mi szkoda cebulek czy roz
gdy topor wojenny wykopie juz !!!

:)

18. Data: 2002-09-24 23:10:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2002-09-25 07:40:12

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koszyczki to inwestycja na lata, ja co roku dokupuję kilka, nie jest to taki
duży wydatek.
Cebule rozmnożą się, nie martw się. U mnie np. na potęgę mnożą się
krokusy:-)

Pozdrawiam

Marta

20. Data: 2002-09-25 22:37:15

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wszystkiego co rośnie, które wpełzły i w całości wypełniły koszyki,
> skutecznie odżerając cebulki od czegokolwiek do jedzenia. Zmierzam zrobić

mnie tam tez te koszyczki wydaja sie bardziej chwytem marketingowym
niz naprawde czyms pomocnym
:)
no bo
nie chronia przed zwierzactwem
uciekanie cebulek
to tez chyba nic groznego
skoro nawet te uciekniete kwitna
:)
byl jeszcze argument za nimi
ze sygnalizuja wkopanie sie w cebulki
same z siebie nie chronia cebulek
wiec po wkopaniu sie i wydobyciu rozlupanych
tez bedzie sie wiedzialo o tym
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe